Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net terug uit Canada en tot mijn stomme verbazing was het assortiment Dect Telefoontjes in vergelijking met hier veel beperkter (en duurder). Nu wil ik de familie daar een setje uit Holland toesturen maar voordat ik dat doe wil ik zekerheid hebben of de Nederlandse en Canades telefoonsystemen met elkaar overeenkomen (voltage zal geen probleem zijn daar de apparaten op een adapter werken en dan dus ook wel 110 V aan kunnen). Wie kan mij of weet waar ik hier uitsluitsel over kan krijgen.
Alvast bedankt!

Verwijderd

Laten we eerst is bij het begin beginnen.
Allereerst zijn die toestellen als ze al werken maar dat daar gelaten niet verkeers&waterstaat's goedgekeurd.
En dan mag het zowiezo niet.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik zou eerst een el cheapo blokker telefoontje sturen om te testen
als dat werkt zou ik het wel aandurfen om zo'n dect te sturen

Iperf

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03-2025

Ridder

Advanced Moo Device

Ik heb pas een Siemens Gigaset setje meegenomen uit de US: waren lekker goedkoop daar.
Alles werkt prima, behalve de nummerweergave......
Misschien kunnen ze makkelijker en goedkoper een setje in de US bestellen en op laten sturen (110 Volt).
Mmm, heb net even gekeken: er zit een stikker achterop met een prachtige Maple Leaf....Made in Canada!!
Ik heb mijn set (handset+basisstation met dig. antwoordapparaat) gehaald bij www.staples.com en die was ergens tussen de $30 en $40.
Het lijkt me dat de nummerweergave wel werkt wanneer je een setje uit de US koopt (made in Canada) en in de US gebruikt. Een setje uit Nederland zal waarschijnlijk geen nummerweergave hebben in Canada.

[ Voor 18% gewijzigd door Ridder op 03-08-2003 11:56 ]

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 01:43:
Laten we eerst is bij het begin beginnen.
Allereerst zijn die toestellen als ze al werken maar dat daar gelaten niet verkeers&waterstaat's goedgekeurd.
En dan mag het zowiezo niet.
Volgens mij zijn de Nederlandse toestellen dat wel hoor :z

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Octopuz schreef op 03 August 2003 @ 13:54:
[...]

Volgens mij zijn de Nederlandse toestellen dat wel hoor :z
Ja maar niet voor de canades verkeer en waterstaat :+

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Radar schreef op 03 August 2003 @ 11:53:
Ik heb pas een Siemens Gigaset setje meegenomen uit de US: waren lekker goedkoop daar.
Alles werkt prima, behalve de nummerweergave......
Misschien kunnen ze makkelijker en goedkoper een setje in de US bestellen en op laten sturen (110 Volt).
Mmm, heb net even gekeken: er zit een stikker achterop met een prachtige Maple Leaf....Made in Canada!!
Ik heb mijn set (handset+basisstation met dig. antwoordapparaat) gehaald bij www.staples.com en die was ergens tussen de $30 en $40.
Het lijkt me dat de nummerweergave wel werkt wanneer je een setje uit de US koopt (made in Canada) en in de US gebruikt. Een setje uit Nederland zal waarschijnlijk geen nummerweergave hebben in Canada.
Die nummerweergave ligt aan KPN, omdat die nog werken met een analoog systeem. Waarschijnlijk werkt de nummerweergave dus gewoon in Canada.

Verwijderd

Hebben al meerdere telefoons uit de USA gehad en werken deden ze zonder problemen. Alleen nummer weergave werkt dus niet....
Maar het lijkt mij dat een set vanuit NL ook gewoon in cannada werkt .. alleen nummerweergave niet ben ik bang..

Verwijderd

Topicstarter
Dank,
Ik stuur morgen het setje van de Gamma naar Canada. Zij blij, ik blij en alle anderen ook blij.
Swabbert
Pagina: 1