[Vodafone] Wanneer GPRS abo actief?

Pagina: 1
Acties:

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58
Ik heb een tijdje terug een Nokia 3650 i.c.m Vodafone In-Business abo genomen en daar zat dus gewoon Vodafone Live! (standaard bij elke Vodafone aansluiting) bij. Alleen merkte ik dat ik meer downloade dan verwacht en heb dus een GPRS-Standaard abo er bij genomen zodat mijn MB's goedkoper zijn (VLive! Bundel kon niet i.c.m In-Business).
Alleen vraag ik me af wat ik zal missen nu ik geen echt Live! abotje heb :?

Ik had ook gelijk een Duokaart er bij genomen, die werkten meteen en me oude kaart had geen bereik mee (die hebben ze natuurlijk uigeschakeld omdat ik anders 3 kaarten zou hebben). Alleen kan ik nu ook niet meer GPRS'en en ik weet dus nu niet waar het aan ligt: abo verandering, duo kaart of misschien wel wat anders :/

Wie kan mij helpen :?

PS. Helpdesk heb ik al gemaild maar ik heb nog steeds geen reactie terug ;(

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Vodafone live hoort normaal direct te werken.
ik zou bellen.
(bellen werkt altijd beter :) )

ik betwijfel dat het de duo kaart is. maar het kan natuurlijk allemaal :z

Imperfectionist.

• XoReP
Ik zal me moeder eens laten bellen (het abo staat op haar naam ;) ik ben namelijk 15 en ik heb ook geen eigen zaak :X )

Maar als iemand (bv. die Tweaker met VF connecties) ook al iets weet kunnen ze het hier kwijt :)

Verwijderd

Wat is een tijdje terug? Normaal gesproken moet bij Vodafone een abbo binnen 48 uur geactiveerd zijn. Wat je trouwens ook kan helpen is even 444 bellen en dan de instelling op te laten sturen voor jouw toestel. Dan worden direct de goede gegevens geinstalleerd en moet ie het eigenlijk wel doen anders zit er idd niets anders op dan 117 bellen.

Heb het nagevraagd voor je bij een van de voda-connecties, maar het zou binnen 48 uur meoten werken anders idd even 117 bellen

• XoReP
Mijn moeder zal morgen wel ff 117 bellen als ze tijd heb want ze moet nog een hoop regelen voor de reis naar Romenië. Ik weet alleen niet de openingstijden van ze :X

Verwijderd

Master Tweaker schreef op 03 August 2003 @ 00:24:
Mijn moeder zal morgen wel ff 117 bellen als ze tijd heb want ze moet nog een hoop regelen voor de reis naar Romenië. Ik weet alleen niet de openingstijden van ze :X
7 dagen per week van 8 tot 22 uur volgens mij

• XoReP
Mijn moeder heb ze net gebeld en ze voegen eerst om mijn simkaart in een andere telefoon te stoppen en dan eerst KPN te selecteren en dan weer VF. (Werkte niet)

Daarna zeiden ze dat ik een hardereset moest doen d.m.v. de batterij er uit te halen terwijl hij aanstond. (Werkte ook niet)

Wat moet ik doen? Ik ga ze iig ook wel weer ff ook nog ff opbellen ;(

Verwijderd

Master Tweaker schreef op 03 August 2003 @ 16:48:
Mijn moeder heb ze net gebeld en ze voegen eerst om mijn simkaart in een andere telefoon te stoppen en dan eerst KPN te selecteren en dan weer VF. (Werkte niet)

Daarna zeiden ze dat ik een hardereset moest doen d.m.v. de batterij er uit te halen terwijl hij aanstond. (Werkte ook niet)

Wat moet ik doen? Ik ga ze iig ook wel weer ff ook nog ff opbellen ;(
Vraag ze bij vodafone is alle instellingen na te kijken, volgens mij zit er daar wat fout, en post anders is de instellingen die je hebt staan, kan ik is kijken of ze kloppen.

• XoReP
Dat hadden ze gevraagd idd of ik de instellingen goed had gedownload en dat had ik gedaan (ze stonden eigenlijk al gewoon in mijn telefoon aangezien hij bij mijn abo zat ;) ).
Ze zeiden daar dat ik alles goed had gedaan dus kwa activeren enzo, ik heb namelijk ook wel geLive!ed maar toen had ik ook nog geen apart abo voor Data. Ze zeiden alleen wel dat het Live! niet aan stond ofzo :/ (sorrie maark begreep die voruw niet echt goed ook omdat ze een beetje een Maastrichts accent had ;) ).

De instellingen zijn ook gewoon nog standaard en daar heeft hij het ook gewoon mee gedaan, als ik ze toch ff moet posten moet je het ff zegge dan doek dat wel ff ;)

[ Voor 22% gewijzigd door XoReP op 04-08-2003 11:10 ]

• XoReP
Het probleem is opgelost, het kwam doordat er iets fout op de server die je beltegoed e.d. bijhoud. Alleen is nu me Nokia 3650 te barsten :(
Pagina: 1