Ik heb al lang via de search gezocht en veel gelezen over het probleem. Ook uit mijn pc komt een hoge lang aanhoudende piep. Ik word er echt gek van. Ik heb eigenlijk al mijn onderdelen van mijn pc vervangen behalve de CPU fan en de CPU zelf. Dus ik denk dat het probleem daar ligt.
Aangezien mijn CPU ook heter is geworden na het vervangen van veel onderdelen, zou het goed aan de CPU kunnen liggen. Hij is rond de 5-7 graden warmer geworden. Maar het moederbord is wel van een andere fabrikant dus misschien meet die fabrikant ergens anders de temperatuur.
Mijn vraag is eigenlijk of het
a) aan de fan ligt
b) of aan de CPU
Ik lees dus dat de CPU ook geluid kan maken. Maar hoe moet hij dat doen? Zit toch geen speaker op?
Zijn er nog tips om van de vrouwelijke fan een mannelijke te maken?
Dus bijv. vet ertussen zodat hij niet meer piept.
[edit]
Owja, is een AMD Duron 950
Aangezien mijn CPU ook heter is geworden na het vervangen van veel onderdelen, zou het goed aan de CPU kunnen liggen. Hij is rond de 5-7 graden warmer geworden. Maar het moederbord is wel van een andere fabrikant dus misschien meet die fabrikant ergens anders de temperatuur.
Mijn vraag is eigenlijk of het
a) aan de fan ligt
b) of aan de CPU
Ik lees dus dat de CPU ook geluid kan maken. Maar hoe moet hij dat doen? Zit toch geen speaker op?
Zijn er nog tips om van de vrouwelijke fan een mannelijke te maken?
[edit]
Owja, is een AMD Duron 950
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 02:05 ]