[LCD] Smartie 5.1 icm Winamp Plugin

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 20x4 LCD aangesloten (dit schema) op mijn toekomstige mp3 computer. De computer draait op win 98 1e editie samen met Smartie 5.1 en Winamp 2.91.

Omdat Smartie geen spectrum analyzer heeft gebruik ik in Winamp een plugin die dat wel mooi weer kan geven. maar als ik van smartie afsluit en (nu nog handmatig) overschakel naar de plugin van winamp dan zitten er o'tjes bovenop de spectrum analyzers.
En het komt door Smartie, want als ik na het opstarten van de computer eerst de plugin draai is er niks aan de hand. Het zijn trouwens de o'tjes die je in smartie kan kiezen om in te voegen voor bv 32oC.
Als ik na Smartie te hebben afgesloten de ltp stekker eruit haal, er weer instop en dan de plugin draai is het wel weg. Dus ik heb het id dat er custom symbolen oid in het geheugen van de LCD geladen zijn na smartie :?

Weet iemand hier een software-matige oplossing voor?

(Ik gokte het maar op SA)

- edit -
Ik heb weer gezocht met google, en kom er volgens mij op dat het custom character van Smartie nog in het CGRAM van het LCD staat. Ik moet dus iets hebben wat het CGRAM kan wissen als ik het goed heb.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*schop* O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Als je Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done had gelezen dan zag je dat een topic schoppen binnen 24 uur niet gewaardeerd wordt. Dus voortaan wat langer wachten met die schop :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is al opgelost. Ik dacht eerst als oplossing te hebben dat ik een andere lcd programma kon laden (jalcd ed) en dat die het dan zou wissen. Maar dat deed het niet... Toen kwam ik nog een oudere versie van die winamp plugin tegen die het probleem niet had :)

Mag dus op slot...