Toon posts:

Router aanschaffen, welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik ben van plan om zeer binnenkort een router aan te schaffen. Waar moet ik op letten, welke routers zijn het beste?
Welke raden jullie mij aan?

* Ik wil graag ook op een willekeurige PC in het thuisnetwerk remote kunnen inloggen.
* Printerpoort kan handig zijn, niet perse nodig
* 4 poorten voor PC's is genoeg

Thnx alvast!!!

Verwijderd

Jij gaat straks op je kop krijgen van al die GoT-nerds die je op de FAQ gaan wijzen.
Modbreak
en jij bent hier niet meer welkom

[ Voor 53% gewijzigd door Predator op 02-08-2003 10:28 ]

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

idd ;)
UTFS ;)

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:25

Zjemm

...

neem een e-tech :)

opensecure.nl

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 23:25

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

hebben ze die ook in een usb uitvoering dan ? })

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Koop een CopperJet 810 van Allied Data + een 3com officejet switch.

Is niet goedkoop maar beide apparaten zijn zeer goed !

Wat jij bedoeld is bridged PPP (oid) ieg een bridgefunctie. Die CopperJet werkt bij mij daarmee probleemloos. Let op: je provider moet dit wel ondersteunen en dus geen NAT etc alleen. Zonnet Family, SurfSnel ADSL van internlnet en ik dacht ook Demon ondersteunen dat. Wie weet wel meer.

Beveilig alles wel goed. Wil je echt een router met ingebouwde switch koop dan een Draytek Vigor 2600 (oid) ook heel goed maar het lijkt me sterk dat die zulke uitgebreide managementfuncties bezit als de combo hierboven.

Alles wat ik zeg is mogelijk niet helemaal correct dus val me niet meteen aan.

plus je mag blij zijn dat hier nog iemand serieus op in gaat, gebruik de search voortaan...

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
wat d8 je van een draytek? die doen echt alluz. ik had m van routershop.

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
De Linksys BEFSR41 heeft tenminste UPnP, in tegenstelling tot de meeste andere. De Drayteks hebben 't ook wel geloof ik..

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

UTFS lijkt een afkorting, te staan voor Use The Fucking Search.
oftewel: zoekt !
Op Tweakers is deze vraagstelling al vaker langsgekomen. Dus je zult het makkelijk kunnen vinden.
Ervaringen ? Hier draait een Etech naar genoegen, anderen zweren bij Draytek (en gezien de replies lijkt dit inderdaad een hele goede keus).
En daarnaast speelt de portemonee ook mee: alle waar is naar zijn geld.
Kijk naar wat je wilt, en naarwat je wilt uitgeven, en welke leverancier (rn dus hardware) je het best kunt krijgen/nemen.

eagle

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:40

ripexx

bibs

Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 00:20:
Hoi allemaal,

Ik ben van plan om zeer binnenkort een router aan te schaffen. Waar moet ik op letten, welke routers zijn het beste?
Welke raden jullie mij aan?

* Ik wil graag ook op een willekeurige PC in het thuisnetwerk remote kunnen inloggen.
* Printerpoort kan handig zijn, niet perse nodig
* 4 poorten voor PC's is genoeg

Thnx alvast!!!
Kijk eens in het volgende topic: [rml][ Routers] Verschillen/voordelen tussen merken + ervaringen[/rml]
Hier vind je van alles en is uitermate informatief. Ook geeft de search je genoeg antwoorden: http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek
Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 00:22:
Jij gaat straks op je kop krijgen van al die GoT-nerds die je op de FAQ gaan wijzen.
Als je niets toe te voegen hebt. :( -> Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

Daarnaast zijn je eisen nou ook je niet echt bijzonder, en kan je dus bijna met elke router goed overweg. :)

buit is binnen sukkel

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

Predator

Suffers from split brain

ripexx schreef op 02 August 2003 @ 05:32:
[...]

Kijk eens in het volgende topic: [rml][ Routers] Verschillen/voordelen tussen merken + ervaringen[/rml]
Hier vind je van alles en is uitermate informatief. Ook geeft de search je genoeg antwoorden: http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek

[...]

Als je niets toe te voegen hebt. :( -> Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

Daarnaast zijn je eisen nou ook je niet echt bijzonder, en kan je dus bijna met elke router goed overweg. :)
ripexx heeft bijna alles gezegd.

Alleen deze neem je best (nog) eens goed door:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.