draadloos en netwerk?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Remco2001
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 10:58

Remco2001

Ehm, ok...

Topicstarter
Sinds vandaag heb ik eindelijk ADSL. Nu wil ik geen kabels naar boven trekken voor de aansluitingen, dus ik wil een wireless router kopen die ik in de meterkast zet. Die wil ik dan de gegevens naar 2 usb adapters of 2 pci adapters (wat het goedkoopste is) doorsturen. Nu wil ik echter ook een netwerk tussen die 2 computers hebben. Moet ik dan nog een keer een apart netwerk maken of is er een betere oplossing?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
nee hoor, je hebt dan meteen een netwerk. De wireless router werkt zeg maar als hub zodat die 2 pc's in een netwerk staan. Daarnaast zorgt de router-functie van dat ding ervoor dat er ook internet op dat netwerk aanwezig is (simpel gezegd). Je hoeft dus niks extra aan te schaffen.

[ Voor 75% gewijzigd door Palomar op 02-08-2003 01:03 ]

• Yavok
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik zou het alleen niet zo goedkoop mogelijk willen doen, als je 'm in de meterkast zet.......

Verwijderd

zoals silencio zegt, je bereik zal niet denderend zijn als je em in de meter kast zet, je kan natuurlijk je wireless router upgraden door het zendbereik wat op te schroeven (vlgns mij mag je tot 100 W in nederland) en pas op met je magnetron ( ook die van de buren) die kan je snelheid behoorlijk naar beneden halen.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:49

Collaborator

You! Cake or Death?

Als je games online gaat spelen heb je dan niet dikke lag (ping 200+?)

[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 02-08-2003 01:54 ]

This space is occupied

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Een beetje zoeken aub. Dit is wel heel erg basic.
TheEvilCuber schreef op 02 August 2003 @ 01:54:
Als je games online gaat spelen heb je dan niet dikke lag (ping 200+?)
1-2 ms extra ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.