Toon posts:

T zones met de T610 vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de t610 gehaald, een super mooi toestel!, paar kleine minpunten.

maar ik snap het hele gebeuren van t zones niet en de wap, gprs.

ALs je gaat wappen, gaat het standaard van je belbundel af. Dus stel ik wap 20 min, dan betaal ik ook die 20 min.

Ik vroeg me af, hoe ik als data(bundel) kan instellen. Zodat ik per datatransfer kan betalen en niet per tijdseenheid. DUs wat zijn de gegevens en waar moet ik het precies in te voeren. Ik wil op vakantie wappen op gprs, anders wordt het een duur geintje, vanwege het betalen per minuut.

ik vroeg me ook af. Er staat bij sms dat je het als gsm of als gprs kan instellen.
Ik zit me af te vragen, is het niet beter om sms als gprs intestellen?. Dan hoef je niet per sms bericht te betalen, zodat het goedkoper is. Of werkt dat niet?

Ik heb het aan de klantenservice gebeld, maar die snapt er geen ene ruk van. op de site staat het ook niet duidelijk. Er staat wel wat de gegevens zijn van gprs actief enzo, maar niet voor de basis.

Who can help me

Verwijderd

als je connect via gprs betaal je automatisch per kb die je download en niet per tijd dat je erop zit als ik het goed heb :S

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-05 21:21
nee volgens mij is het zo dat je van te voren een hoeveelheid inkoopt
daarmee bedoel ik dat je bijv 5 euro betaalt voor 1 mb.
Deze kun je dan weer opmaken

maar volgens mij is hier alles over te vinde op de website van je operator

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb T mobile gebeld, en ze keken mijn acc. Ze zeiden dat het van mijn belbundel afging. Ik kon ook als GPRS instellen, zodat ik per data betaal i.p.v op tijd. Maar die vrouw wist niet hoe dat moest LOL. Standaard gaat het dus van je belminuten af!!! Let daar goed op, althans dat was bij mij zo.

Mijn Pa heeft met dat ding zitten spelen en zonder dat ie het wist, zat hij lekker 20 min te wappen. ALs ik dat niet gezien had, liet hij dat ding nog aanstaan.

Er zijn 3 soorten gprs diensten van t mobile.

T-Mobile t-zones (met GPRS-functionaliteit)

Dienst Tarief

GPRS (toegang tot t-zones, zonder maandelijkse vaste kosten) € 0,15 per 10 KB

GPRS Actief (toegang tot t-zones en internet access, met maandelijkse vaste kosten) € 5,- per maand + € 2,50 per MB

GPRS Intensief (toegang tot t-zones en internet access, met maandelijkse vaste kosten) € 15,- per maand + € 1,- per MB

T-Mobile t-zones (zonder GPRS-functionaliteit)

Dienst Tarief

Gebruik van t-zones (zonder GPRS-functionaliteit) Beltarief