001. etc , ik mis van alles

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 21:42
Ik heb een bestand van 1,5 GB.
ALs ik die uitpak met winrar worden het 4 files van 15MB!!
Ik denk zal wel, ik pak die weer uit met Winrar en hij vraagt om part5, ja duh 4 van 15mb is ook wel erg weinig, maar waar heeft ie die andere gelaten? daar het complete bestand 1,5GB is!
Ik heb de nieuwste versie van Winrar ged/l, draai XP pro en heb gesearched maar vond alleen maar vragen over hoe die files uitgepakt moeten worden, dat dat met rar moet was ik al achter maar vind niks over ontbrekende delen.......

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:47

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Krijg nou tietuh! 8)7
(zie sig. TS)

Sorry, maar al sla je me dood ... :?

'k Heb het welles andersom gehad met Pinball Illusions, uitgepakt 50MB en ingepakt op 4 diskette's :D good ol' days

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

eeuh ? (= standaard reactie van het hondje in de tekenfilm)
Ik mis van alles.

Waar gaat het over ?
Gaat het over het uitpakken v/e bestand? En lijkt dat niet goed te gaan ?
Heb je dan wel een het volledige gecomprimeerde bestand gedownload ? En is het wel goed gecomprimeerd ?
Compressiefactor van 10 lijkt me erg sterk (tenzij mp3).
Heb je wel het gehele gecomprimeerde bestand ?

[ Voor 10% gewijzigd door Brothar op 02-08-2003 00:29 ]

eagle

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Waarschijnlijk moeten der nog wat files zijn, maar die heb je er niet bijzitten.

Daar kan je nie veel tegendoen, tenminste nie wat mag @ GoT. Want zo te lezen heb je het niet legaal :? Tenminste dat denk ik zo :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zeg dan niets ;)

Ontopic: niet toevallig een corrupte rar (zip, arj, whatever)? Controleer anders even op fouten.

Maar het kan natuurlijk net zo goed een fake zijn en in dat geval kan je ook naar de winkel lopen om het gewoon te kopen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:29

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Moet je opnieuw downloaden. Jij warez gebruiken, jij zelf uitzoeken hoe het precies werkt.

Zoek eens op die 001 en download eens opnieuw van die warez site.

Succes :P

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-09 09:50
Als je die *.00X bestanden nou es renamed naar *.zip of *.rar,
dan kun je die waarschijnlijk wel verder uitpakken ;) Zit er geen
ReadMe bij ofzo? Anders daar ff kijken, of op site. Succes })

• narotic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-11-2021
Hehe, We Are Borg, daar zat ik ook al aan te denken :) Vast ergens van usenet gedownload...film ofzo.

Misschien helpt het als je ons de extensie geeft

Edit: niet goed gelezen

[ Voor 13% gewijzigd door narotic op 02-08-2003 00:22 ]

- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -

• pietje63
  • Laatst online: 22:58

pietje63

RTFM

ik ga er van uit dat je het bestand nog niet weggooid hebt? probeer eens met een ander programma dan winrar te openen (ik dacht dat winace ook rar aankan) weet je zeker dat er ook geen paswoord protected (of als rar dat aankan paswoord dependend) bestanden zijn?

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• narotic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-11-2021
.001 bestanden hoef je niet te renamen. Gewoon openen met winrar (bv. deel x.001) en dan extract doen, gaat prima bij mij :)

- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -

• Han
  • Niet online

Han

We Are Borg schreef op 02 August 2003 @ 00:05:
Moet je opnieuw downloaden. Jij warez gebruiken, jij zelf uitzoeken hoe het precies werkt.

Zoek eens op die 001 en download eens opnieuw van die warez site.

Succes :P
Ik sluit me hier bij aan... Download het bestand gewoon opnieuw, mocht het weer mis gaan dan mail je de 'makers' maar. Wij kunnen hier niks aan veranderen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.