Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
start die computer eens gewoon op zonder dat ding ook maar aangesloten tehebben.
download 1 van de drivers voor die cdromspeler en instal die..probeer het later nog een keer
suc7
Spelfouten voorbehouden.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Zo te zien wil hij niet meer opstarten van de hd. Ik zou zeggen: doe wat hij vraagt!Drive Not Ready Error
insert boot disk in drive A: and press ENTER.
Doe er eens een opstart-diskette in (liefst met cdrom-drivers;)) en kijk eens wat hij doet.
Kijk dan ook gelijk op de harde schijf of daar nog wat op staat...
Een P1 60? Dan wordt het tijd voor een hele nieuwe pc!
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
nee die kennis heeft alleen een computer om te kunnen patiante's en te kunnen internetten,dus hij heeft geen pII 933 nodig ofzo ,Op woensdag 29 november 2000 13:39 schreef MetalStef het volgende:
Een P1 60? Dan wordt het tijd voor een hele nieuwe pc!
Verwijderd
Gevolg: je kan niet opstarten van de hd en je hebt een diskette nodig.
Oh ja, als je echt een tweaker bent (zoals je beweert), had je allang die diskette er in gedaan :(
Als je het mij vraagt, ben je gewoon weer zo'n wanna-be tweaker
en die diskette heb ik er ook al ingehad , maar daar schiet je ook al geen f*ck mee op .
Tja daar kan het dus wel aan liggen hoor.Op woensdag 29 november 2000 13:48 schreef pier het volgende:
nee , ik ben een tweaker , en de cdrom drive en de hdd zitten op een apparte kabel , dus ssn het master/slave kan het niet liggen
en die diskette heb ik er ook al ingehad , maar daar schiet je ook al geen f*ck mee op .
doe nou eeens je best en wees niet zo leu..PROBEER HET GEWOON!
Spelfouten voorbehouden.
kunnen jullie mij nou echt niet gewoon ff helpen ??
suc6
Oh enneh WorkStation, ook al istie een wannabe tweaker, dan is het aan ons om dat te veranderen.
Hop,hop,hop!
- weet je ZEKER dat de flatkabel bij de HDD niet verkeerd omzit ?
- vindt de autodetectie in de bios de HDD
- zo ja: boot van flop en draai FDISK, zijn je partities er nog ?
- is er een partitie actief ?
de HDD kan ook gewoon stuk zijn (gegaan)
Merijn
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Dé antenne-innovatie voor de korte golf
Anders lijkt het er erg op dat de HDD stuk is
Merijn
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Je was toch een "Tweaker" ?
Sommige mensen noemen zich wel erg snel "Tweaker"...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
en jij was een Tweaker?Op woensdag 29 november 2000 13:42 schreef pier het volgende:
[..]
nee die kennis heeft alleen een computer om te kunnen patiante's en te kunnen internetten,dus hij heeft geen pII 933 nodig ofzo ,
hoezo ????Op woensdag 29 november 2000 14:12 schreef pcvanvliet het volgende:
[..]
en jij was een Tweaker?
de hdd doet het alweer , nu de cdrom drive nog !Op woensdag 29 november 2000 14:11 schreef MerijnB het volgende:
probeer eens een andere IDE controller, die kan nog stuk zijn.
Anders lijkt het er erg op dat de HDD stuk is
Merijn
boot ff kaal dos, en draai alleen de device driver voor de cdrom
Merijn
Verwijderd
Maar hoe komt het dat de hd het nu weer wel doet? Hoe heb je die aan de gang gekregen? Misschien vinden we een aanwijzing hoe we de cd ook weer werkend krijgen...
En nu de hd wél wordt herkend, kan je er ook weer van opstarten?
Hoe ons op de hoogte!
BIOS heeft er niks mee te maken, je CDROM hoeft niet herkend te worden door je BIOS, je kan hem toch gewoon gebruiken.... (alleen niet van booten)Op woensdag 29 november 2000 21:35 schreef pier het volgende:
ehh , ik weet het volgens mij ook al waarom de cdrom het niet meer doet , volgens mij is de bios te oud , ( raar , want eerst deedt ie het gewoon ) maarja
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
-- Koder
Verwijderd
Je hebt het over een P II 933 MHzOp woensdag 29 november 2000 14:22 schreef pier het volgende:
[..]
hoezo ????
vandaar de vraag en jij bent een tweaker ?
ik bedoelde een pII 933 mhzOp donderdag 30 november 2000 12:07 schreef Henkules het volgende:
[..]
Je hebt het over een P II 933 MHz
nothing is wrong !
ik heb de flatkabels harder in de connector op het mobo'tje geramd ! , en toen bijde schijven ( er zit een schijf van 550 mb en een schijf van 80 mb in ) naast de kast gelegd , aangesloten , en toen aangeramd , en toen deed ie het weer ( op een of andere vreemde wijze )Op donderdag 30 november 2000 12:00 schreef WOrKstation het volgende:
En vertel nou eens hoe je de hd weer aan de gang hebt gekregen
Verwijderd
Is trouwens een van de eerste dingen die je moet controleren: of de stekker wel in het stopcontact zit
Jij bent helemaal geen tweaker! jij wilt graag zo genoemd worden!--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 30 november 2000 12:07 schreef Henkules het volgende:
[..]
Je hebt het over een P II 933 MHz
--------------------------------------------------------------------------------
ik bedoelde een pII 933 mhz
nothing is wrong !
Biebel is not just a nick, It's my alter ego...
Verwijderd
ik ben wel een tweaker , en als dat je niet zint dan ga je maar wegOp donderdag 30 november 2000 15:41 schreef Biebel het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen tweaker! jij wilt graag zo genoemd worden!
ik bedoel een pIII 933 mhz , dus niet gaan zeiken , er zijn hier mensen die niet eens weten hoe ze een hdd moeten opstplitsen ( waar ik niet bij hoor dus ) dit is gewoon een dubbelle typfout , kan ik er wat aan doen dat mijn computer 9 van de tien keer niet reageerdOp donderdag 30 november 2000 15:41 schreef Biebel het volgende:
ik bedoel een pII 933 mhz
nothing is wrong !
----------------------------------------
Jij bent helemaal geen tweaker! jij wilt graag zo genoemd worden!
Verwijderd
the computer is home now
Verwijderd
"mhz" staat voor mili onbekend en dat wil ik niet in mijn computer hebben, want het wordt een erg trage pc als je voor "hz" Herz invult.
Heerlijk dat muggeziften.
wie , ik ?Op dinsdag 05 december 2000 17:13 schreef Asotopiaa het volgende:
Wat een gezeik over of je wel of niet een tweaker bent. Donder toch op...
ik ben een tweaker ,
Een ECHTE tweaker had dit simpele probleempje zelf wel opgelostwie , ik ?
ik ben een tweaker
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
1. 2e controller staat uit in het bios
2. andere ide kabel proberen
3. proberen met een win98 bootdiskje de drive te benaderen.
Werkt dit, don't bother over detectie in het bios, is niet echt interessant onder windows.
4. zet hem in een ander systeem, zelfde geld is tie RIP.
puzzelse
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Die bak is zoals ik al zei weer thuis , vanavond ga ik erheen om te kijken of ik die modem die erin zit goed krijg ,
maar over die opmerking "als je echt een tweaker was had je het zelf ook op kunnen lossen " ,
ik ben een tweaker , en ik had allle optie's geprobeerd , toen ik er evenlater nog niet uitkwam heb ik die toppic geopend .