Toon posts:

nieuw DC project ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
las er vandaag over ... ziet er interessant uit.

http://www.cogs.susx.ac.uk/users/mmg20/contrcpu.htm

al mensen hier die meedoen ??

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:47
Jee leuk nog een DC project! :X

HODL

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-02 22:40
Lees het bericht van de tweakers.net frontpage Evoluerende chipontwerpen met distributed computing eens voor meer info :)

Opzich lijkt het een goed/nuttig project, alleen zit er een hele grote kans aanvast dat de resultaten commercieel gebruikt gaan worden. DPC heeft als 1 van de regels dat het niet meedoet aan commerciele projecten

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:56

Maku

Derp

Ziet er inderdaad verdacht commercieel uit .... kmoet zeggen dat ik onder tussen door de dc projecten de projecten niet meer kan zien .... lijkt mij eerlijk gezegd helemaal nix om aan mee te doen..

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 12:17
Opzich wel keeten project denk ik ... in mijn studiegebied zit het :) ... Over 40 jaar weten we niet beter dan dat dit overal inzit :) ...

Eens beter gaan kijken hoe groot het is enzo :)

Edit: Misschien toch binnenkort eens een pc'tje op gooien, ziet er wel interessant uit en is nuttiger dan het kraken van een code ... ook al zou het commercieel gebruikt kunnen worden (maarja ... van onderzoek naar ziektes kun je ook rijk worden ... toch)

[ Voor 41% gewijzigd door Mark83 op 02-08-2003 00:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik snap dat commerciele niet helemaal hoor ; afgezien van 1 opmerking in het stukje zelf "not ready for commercial use" en wat verdachtmakingen in de commentaren zie ik er niet meer commercieels in dan andere projecten ... als ze geneesmiddelen gaan maken met de resultaten van Folding of zo, denk je dan dat die gratis uitgedeeld worden ??
en als ik zo de 'about' page van UD/GRID eens bekijk, daar druipt de commercie van af : Time and Money, business objectives ... toen ik destijds begon waren er zelfs geldprijzen.

just sayin' ...

• Perboemski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Aik ff snel door de stats blader zie ik alleen [DPC]TeamNWW - ik weet niet in welk van de DPC projecten je de rest van het team kunt vinden...

Doel lijkt volgens mij een beetje op fuzzy logic hardware design :)

offtopic:
Zoals ik begrepen heb is destijds het RC5 project opgestart om te kijken of de codering te kraken zou zijn en daarmee de Amerikaanse exportwetten te omzeilen, en zijn andere codekrakers 'vervolgstudies'. Eiwitten vouwen is voor medicinale doeleinden, waar resultaten ook commercieel ingezet zullen worden. Imho hebben alle projecten een academische achtergrond, maar dienen uiteindelijk een commercieel doel...

Daarnaast is het SID die geen commerciele projecten wil ondersteunen, maar heeft de crew of DPC hierin geen unaniem standpunt... of ik heb het verkeerd begrepen in de discussies van weleer...

[back ontopic]
Als resultaten snellere (of intelligentere) hardware opleveren, waarom zouden we dan niet als zotten met z'n allen moeten meerekenen? }:O :)
(iets als volgend project voor de Stampede :? :))

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

das heel snel voor een stampede denk je niet ;) eerst eens kijken of het project überhaupt potentie heeft om een team als DPC waardig te zijn :P

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Komt dat adres nou gewoon alleen op mij over als http://www.cocks.sucks.ac.uk , hebben meer mensen daar last van :?

• Triple
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05-2025

Triple

SWOK!

Floppus komt er eerlijk voor uit dat hij gefrustreerd is :)
Geitje floppy ;)

There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche

Pagina: 1