Telfort. komt terug en is 100% nederlands

Pagina: 1
Acties:
  • 793 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 16:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.telfort.nl/img/logo_telfort.gif

Vanavond net voor de eerste keer een reclame gezien over telfort.

O2 gaat per 15 augustus weer Telfort heten

Nieuwe Telfort website

Zoals jullie misschien op de website kunnen zien, is er nog weinig bekend over een nieuwe aanpak, of iets dergelijks.

Wie weet er meer van?

Ik ben benieuwd.

Hier de FAQ van O2 ----> Telfort
• O2 wordt Telfort. Wat betekent dat voor mij?

O2 gaat straks verder als zelfstandige Nederlandse onderneming. Dat betekent voor u dat wij ons helemaal gaan richten op uw behoeften als Nederlandse klant. De naam O2 verdwijnt. Binnen zes maanden worden wij Telfort, een bedrijf met gemakkelijke producten, een betrouwbaar netwerk en een vernieuwende blik op mobiele telefonie.

• O2 is gekocht door Greenfield Capital Partners. Wie zijn dat en wat is hun relatie met O2 en Telfort?

Greenfield Capital Partners is een onafhankelijke Nederlandse investeringsmaatschappij die geld stopt in niet-beursgenoteerde ondernemingen. Greenfield houdt zich alleen bezig met de financiële kant van de zaak. Hoe het bedrijf verder reilt en zeilt, welke service we bieden en welke producten er komen, blijft volledig onze eigen verantwoordelijkheid.

• Wanneer is de overname definitief?

Zoals bij iedere grote overname is de koopovereenkomst bij de NMA (Nederlandse Mededings Autoriteit) gemeld. Hun goedkeuring wordt eind mei verwacht.

• Wat betekent dit voor mij als klant?

Voor u als klant blijven uw contract en mobiele telefoonnummer hetzelfde. U blijft bellen via ons betrouwbare netwerk. U blijft gebruikmaken van onze huidige gemakkelijke producten en diensten, zowel in Nederland als in het buitenland. U blijft zeker van een klantenservice die voor u klaar staat. En als we onze service naar u kunnen verbeteren, dan doen we dat natuurlijk!

• Wanneer wordt O2 Telfort?

Binnen zes maanden verdwijnt in Nederland de naam O2. Er komt dan een nieuw bedrijf, met een bekende naam en een vernieuwende blik op mobiele telefonie. Een bedrijf dat overigens trots is om u als klant te hebben.

• Waarom wordt O2 Telfort?

Nederland is verkocht door mmO2. Hierdoor zijn we een zelfstandige Nederlandse organisatie geworden en mogen we de naam O2 niet meer gebruiken. Als Telfort gaan we straks verder, een naam die voor veel klanten nog een bekende klank heeft, maar Telfort zal een nieuw uiterlijk en een andere invulling krijgen.

• Verandert mijn mobiele telefoonnummer?

Nee, uw mobiele nummer blijft gewoon hetzelfde.

• Veranderen de telefoonnummers van O2/Telfort?

Onze telefoonnummers om u te helpen blijven dezelfde. Voor alle zekerheid zetten we ze hier nogmaals op een rijtje.

Prepay: klantenservice
1200 vanaf uw mobiele telefoon (€ 0,35 per minuut)
0900 120 12 00 vanaf een andere telefoon (€ 0,35 per minuut)
vanuit het buitenland: *123*1200# (tarief buitenland bellen)

Prepay: opwaarderen beltegoed via belkaart en Girofoon
1244 vanaf uw mobiele telefoon
vanuit het buitenland: *123*1244#

Prepay: voicemail afluisteren
1233 vanaf uw mobiele telefoon
06 26 00 12 33 vanaf een andere telefoon
vanuit het buitenland: *123*1233#

Abonnement: Klantenservice
1200 vanaf uw mobiele telefoon
0800 444 44 44 vanaf een andere telefoon
vanuit het buitenland: +31 626 001 200 (tarief buitenland bellen)

Voicemail afluisteren
vanuit het buitenland: +31 626 001 233

• Wat wordt het nieuwe internetadres?

We zijn druk aan het werk om onze website te wijzigen. Het huidige adres www.o2.nl wordt www.telfort.nl. U wordt nog geinformeerd wanneer we precies overgaan naar de nieuwe site. Op deze nieuwe site zult u net als nu alle informatie vinden die u nodig hebt, alle producten bestellen die u in huis wilt halen en verder nog veel meer!

• Krijg ik mijn rekening nog wel van O2?

Ja, u ontvangt voorlopig nog de rekening van O2. U wordt door ons op de hoogte gebracht wanneer dit een Telfort rekening zal worden.

• Wat gebeurt er met de belkaarten van O2?

De belkaarten van O2 blijven natuurlijk gewoon geldig tot de datum die erop vermeld staat. Er zullen nieuwe Telfort belkaarten komen, u wordt op de hoogte gebracht wanneer die beschikbaar zijn.

• Wat verandert er aan het opwaarderen van beltegoed?

Er verandert niets aan het opwaarderen van het beltegoed. U kunt nu uw beltegoed opwaarderen met belkaarten van O2. Het beltegoed is na het opwaarderen een halfjaar geldig. Uw belkaarten blijven dus gewoon geldig tot de datum die erop vermeld staat.

• Wat gebeurt er met de landelijke dekking?

Niets, die blijft net zo goed als die nu is.

• Wat gebeurt er met het logo in het display van mijn telefoon?

Voorlopig blijft het O2 logo in het display van uw mobiele telefoon. Dit logo van O2 zal vanzelf veranderen in het logo van Telfort. Wanneer dat gebeurt, ontvangt u een sms. Door die sms te accepteren, verandert het logo.

• Vanaf wanneer ontvang ik geen post meer van O2?

Binnen zes maanden verdwijnt de naam O2 in Nederland en zal er dus ook geen post meer uit naam van O2 naar u verzonden worden.

• Kan ik nog mobiel bankieren met Telfort?

Ja: u blijft net zo gemakkelijk mobiel bankieren zoals u gewend bent.

• Kan ik met Telfort gebruikmaken van mijn telefoon in het buitenland?

Ja, natuurlijk, dit verandert niet. Kijk voor een overzicht van de landen waarin u uw telefoon kunt gebruiken op deze site onder productinfo.

• Veranderen de algemene voorwaarden van mijn overeenkomst?

Nee, die blijven gewoon van kracht. Wilt u de meest recente versie van de algemene voorwaarden lezen? Dan kunt u deze hier vinden.

• Ik heb een prepay van O2 maar ontvang nooit post van O2, kan ik in de toekomst post van O2 ontvangen?

Het kan zijn dat uw persoonlijke gegevens (nog) niet bekend zijn bij O2. Als u in de toekomst post van O2 wilt ontvangen kunt u een ongefrankeerd kaartje met uw naam, adresgegevens en mobiele nummer sturen naar: O2 (Netherlands) B.V.
t.a.v. afdeling Gegevensbeheer
Antwoordnummer 574
1100 VD Amsterdam Z-O

U kunt zich ook registreren bij Club O2

[ Voor 125% gewijzigd door Ginz op 20-08-2003 01:02 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfort is op mijn telefoon nog nooit weg geweest. Al die tijd is er gewoon telfort in het display blijven staan als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 10:15

404error

Page Not Found

Er zijn al verschillende topics hierover, daar kun je meer lezen

o2 > telfort actueel
O2 weer Telfort
Telfort -> O2 -> Telfort
O2 -> Telfort?
02 gaat weer telfort worden is dat goed???

Ooit van de search functie gehoord op GOT?

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
404error schreef op 01 August 2003 @ 23:08:
Er zijn al verschillende topics hierover, daar kun je meer lezen

o2 > telfort actueel
O2 weer Telfort
Telfort -> O2 -> Telfort
O2 -> Telfort?
02 gaat weer telfort worden is dat goed???

Ooit van de search functie gehoord op GOT?
Nee, sorry wat is dat?

De topics die jij laat zien gaan allemaal over geruchten en vragen.
Ik kondig hier iets officieels aan, dan kan dat volgens mij gewoon in een nieuw topic.

offtopic:
Tssss.....die jeugd van tegenwoordig

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sarcastic O2/Telfort mode.. jarenlange ellende met deze club...
• O2 wordt Telfort. Wat betekent dat voor mij?

Nog steeds dezelfde wachttijd bij de klantenservice
Nog steeds dezelfde dubbele facturaties
Nog steeds facturaties van een reeds 5 jaar geleden afgesloten abonnement

• Wanneer is de overname definitief?

Ja, hoe moeten wij dat nu weten. De ene persoon zegt, ja, de andere nee. Telkens als we een schriftelijke bevestiging willen hebben, blijkt er bij navraag maanden later niets over bekend te zijn. Joh... het lijkt onze klantenservice wel...

• Wat betekent dit voor mij als klant?

Klant, klant? Welke klant.. oh wacht.. ik zie hier 7 client nummers staan.. hmmz welke behoort nu bij de klant? .. is dat uw telefoon nummer wel, nee? Ow, dan klopt er iets niet.

• Wanneer wordt O2 Telfort?

"Een bedrijf dat overigens trots is om u als klant te hebben. " ...

opdat wij u 100% kunnen belazeren en frustreren :)

• Waarom wordt O2 Telfort?

Dan snapt de klant wellicht dat die spook facturaties nog dateren van voor de tijd dat ze O2 werden?

• Verandert mijn mobiele telefoonnummer?

Geen flauw idee, al mijn collega's op de klantenservice schijnen andere feiten te beweren...

• Veranderen de telefoonnummers van O2/Telfort?

Misschien wel, misschien niet.. vast wel... of toch niet?

Prepay: klantenservice
1200 vanaf uw mobiele telefoon (€ 0,35 per minuut)
0900 120 12 00 vanaf een andere telefoon (€ 0,35 per minuut)
vanuit het buitenland: *123*1200# (tarief buitenland bellen)

Prepay: opwaarderen beltegoed via belkaart en Girofoon
1244 vanaf uw mobiele telefoon
vanuit het buitenland: *123*1244#

Prepay: voicemail afluisteren
vanuit het buitenland: *123*1233#

Abonnement: Klantenservice
1200 vanaf uw mobiele telefoon
0800 444 44 44 vanaf een andere telefoon
vanuit het buitenland: +31 626 001 200 (tarief buitenland bellen)

Voicemail afluisteren
vanuit het buitenland: +31 626 001 233

Houdt u rekening met een gemiddelde wachttijd van +/- 45 minuten.

• Wat wordt het nieuwe internetadres?

" Op deze nieuwe site zult u net als nu alle informatie vinden die u nodig hebt, alle producten bestellen die u in huis wilt halen en verder nog veel meer! "

.. Een faq met correcte antwoorden?

• Krijg ik mijn rekening nog wel van O2?

Ja, maar niet maandelijks. We vinden het leuk om aan het eind van het jaar, ineens tig facturaties ineens in uw brievenbus te dumpen. Lache he..

• Wat gebeurt er met de landelijke dekking?

.. ow shit, die zijn we vergeten mee te nemen uit de O2 inboedel... die klote administratie ook..

• Vanaf wanneer ontvang ik geen post meer van O2?

Dat is moeilijk te zeggen, de ene persoon ontvangt het nog 2 jaar na opzeggen van het abonnement, de ander zelfs 5 jaar..

• Kan ik nog mobiel bankieren met Telfort?

Wellicht, maar ik ga u even doorverbinden met mijn collega...

• Kan ik met Telfort gebruikmaken van mijn telefoon in het buitenland?

Ja! ... of u werkelijk verbinding kunt krijgen en kan bellen is een andere vraag...

• Veranderen de algemene voorwaarden van mijn overeenkomst?

Ja.. die zijn nu in 100% Nederlands..

• Ik heb een prepay van O2 maar ontvang nooit post van O2, kan ik in de toekomst post van O2 ontvangen?

Ja, maar het kan zijn dat u van meerdere maanden, zelfs jaren, de post in ene keer in de bus krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 23:35:
Sarcastic O2/Telfort mode.. jarenlange ellende met deze club...

[...]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Maar,

Er zijn ook veel mensen die wel heel blij zijn met Telfort/O2

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz, ik neem aan dat je inmiddels wel op de hoogte bent van de nieuwe aanpak...

Ik ben echt net terug van vakantie en weet het al. Het is ook al sinds 24 juli bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leuke is dat iedereen 15 augustus de vlag moet ophangen en iedereen gratis kan bellen.

Lijkt wel leuk, op mijn verjaardag iedereen de vlag uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:25

miekol

erm

Ik heb Debitel via het O2 netwerk. Er veranderd dan in principe voor mij dus niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 04 augustus 2003 @ 22:35:
Het leuke is dat iedereen 15 augustus de vlag moet ophangen en iedereen gratis kan bellen.
je maakt KANS dat jouw adres van te voren getrokken is, zodra je dan een vlag hebt hangen kan je 5 jaar gratis bellen etc.
Plus dat je adres/telefoonnummer bekend moet zijn bij Cendris Dataconsulting B.V. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Daar gaat weer hoop geld over de balk voor naam wijziging, net als je aan naam O2 gewend bent, veranderen ze het weer. Ze moeten zeker effe de winst van het afgelopen jaar er door heen jagen ;)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

winst van het vorige jaar? ja van mijn zuur verdiende geld! vuile oplichters, 200 euro per maand belde ik volgens deze jongens. Nu bij BEN, Tmobile of hoe ze ook moge heten, de bundel van 450 minuten heb ik met veel moeite opgemaakt. En dat voor 30 euro per maand. O2 service? niet hier, bel voor de lol even mijn oude nummer 0617546609 en luister...vraag het nummer ook even na bij de klantenservice en de pc crashed....... daarom nooit meer O2/Telfort oplichting en co.

O2 erger is niet mogelijk! en lang leve mijn airco hier in de zolderkamer ;-)hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2003 @ 22:35:

ik zie nergens dat je 15aug gratis kunt bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:46
haha wat ik vanochtend in de spits las.:

AMSTERDAM - Telecombedrijf Telfort heeft in overleg met de Stichting Herdenking 15 augustus 1945 besloten de grootscheepse reclamecampagne voor die datum aan te passen. De stichting reageerde ontzet, toen bleek dat Telfort juist op de herdenkingsdag van de capitulatie van Japan alle Nederlanders opriep de vlag uit te hangen om te vieren dat het bedrijf weer Nederlands wordt. Telfort schrapt nu de uitgebreide advertentiecampagnes voor deze dag.

bron: www.spitsnet.nl

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ikzelf heb het gevoel dat het weer terug in de tijd gaat, terug naar de oude naam. Het lijkt me net echt prettig als een mobiel-netwerk aanbieder wordt geassosieerd met 'oud'. :o
Plus dat het nu ook als een onstabiel bedrijf overkomt: Eerst laten overnemen en daarna weer gedumpt worden.

Maargoed, in feite veranderd er vast niks. 1 seconde bellen naar een voice-mail in het buitenland blijft vast €1,25 kosten enzo.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
laurens0619 schreef op 05 augustus 2003 @ 18:46:

AMSTERDAM - Telecombedrijf Telfort heeft in overleg met de Stichting Herdenking 15 augustus 1945 besloten de grootscheepse reclamecampagne voor die datum aan te passen. De stichting reageerde ontzet, toen bleek dat Telfort juist op de herdenkingsdag van de capitulatie van Japan alle Nederlanders opriep de vlag uit te hangen om te vieren dat het bedrijf weer Nederlands wordt. Telfort schrapt nu de uitgebreide advertentiecampagnes voor deze dag.

http://www.avi.nl/vlaggenprotocol.html
Vlaggen met oranje wimpel

Koninginnedag 30 april (29 april)
Verjaardagen van:
Koningin Beatrix 31 januari (1 februari)
Prins Willem Alexander 27 april (28 april)

Andere verjaardagen van leden van de Koninklijke Familie
Feestelijkheden m.b.t. leden van de Koninklijke Familie: bijv. huwelijk, jubileum, bezoek.

Vlaggen zonder oranje wimpel

Nationale Bevrijdingsdag 5 mei
Opening Staten generaal: derde dinsdag in september, in Den Haag
Bevrijdingsdag Nederlands Oost-Indië 15 augustus (16 augustus)
Koninkrijksdag 15 december (16 december)
In het algemeen als uiting van vreugde van de gebruiker: bijv. jubileum, behalen diploma.
Op verzoek van de gemeentelijke overheid.

Halfstok vlaggen (altijd zonder oranje wimpel)

Dodenherdenking 4 mei 18.00 tot ca. 21.10uur
Dodenherdenking 14 augustus 18.00 tot ca. 21.10uur
Smakeloos van Telfort om dit te laten samenvallen. Nog smakellozer is het maken van een eigen vlag met Telfort er op (oid) voor die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nog steeds het oude Telfort kaartje, dus ik ben dalek als een van de eerste met een telfort kaartje na de overgang ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 14:21
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 22:35:

ook mijn verjaardag, ben 1 jaar ouder als jij.

[ontopic]
geen probleem mee dat het weer verandert, eigenlijk nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

PolarBear schreef op 05 August 2003 @ 19:13:
[...]

http://www.avi.nl/vlaggenprotocol.html

[...]

Smakeloos van Telfort om dit te laten samenvallen. Nog smakellozer is het maken van een eigen vlag met Telfort er op (oid) voor die dag.
vlaggen mag wel: "In het algemeen als uiting van vreugde van de gebruiker"
mja, smakeloos, vind ik eigenlijk niet, dat dat bedrijf Nederlands wordt op die datum en hun daar een actie aan willen verbinden vind ik prima. Die datum (15 aug) stond waarschijnlijk niet vast ofzo bij de bedenking van deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 10:32
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Vlaggen met oranje wimpel

Koninginnedag 30 april (29 april)
Verjaardagen van:
Koningin Beatrix 31 januari (1 februari)
Prins Willem Alexander 27 april (28 april)

Andere verjaardagen van leden van de Koninklijke Familie
Feestelijkheden m.b.t. leden van de Koninklijke Familie: bijv. huwelijk, jubileum, bezoek.

Vlaggen zonder oranje wimpel

Nationale Bevrijdingsdag 5 mei
Opening Staten generaal: derde dinsdag in september, in Den Haag
Bevrijdingsdag Nederlands Oost-Indië 15 augustus (16 augustus)
Koninkrijksdag 15 december (16 december)
In het algemeen als uiting van vreugde van de gebruiker: bijv. jubileum, behalen diploma.
Op verzoek van de gemeentelijke overheid.

Halfstok vlaggen (altijd zonder oranje wimpel)

Dodenherdenking 4 mei 18.00 tot ca. 21.10uur
Dodenherdenking 14 augustus 18.00 tot ca. 21.10uur

--------------------------------------------------------------------------------

Smakeloos, ik vind hem juist erg goed. Er zijn mensen die zich gesteund voelen als er meer mensen de vlag uit hangen die te maken hebben met de bevrijding van NOI. Misschien is de rede niet juist, maar er was eerst ook een aktie op Koningendag, als je vlag met wimpel uithing dan kon je toch een auto winnen ofzo iets. Nou das precies het zelfde. Wat is er nou erg, je ziet toch niet af waarvoor iemand zn vlag uithangt ?

Kijk als het op 14 aug was geweest, dan is het erg. Dan moet de vlag namelijk half-stok. Maar nu mag hij gewoon voluit in het lichte briesje hangen. Ik snap echt het probleem niet en Nee ik ben niet in NOI geweest ergens terug in de 40tiger jaren en Nee ik heb niet in een Kamp gezeten en Ja in ben een verwend nest uit de 21ste eeuw. En Ja ik vind het erg wat er is gebeurd omtrend de 2de wereld oorlog, ik heb genoeg verhalen gehoord, ondanks dat mijn familie het niet zo erg zwaar heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_x007 schreef op 05 August 2003 @ 19:41:
[...]

ook mijn verjaardag, ben 1 jaar ouder als jij.

[ontopic]
geen probleem mee dat het weer verandert, eigenlijk nooit problemen mee gehad.
offtopic:
Kewl! :)

Jij kan dus gaan lesrijden >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan ze nog wat veranderen aan de dekking?

En die voicemail... kan u heeft... berichten... bericht ontvangen op... uit? Please 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 22:53:
Gaan ze nog wat veranderen aan de dekking?

En die voicemail... kan u heeft... berichten... bericht ontvangen op... uit? Please 8)
Voicemail wordt gratis :)

Oh en Telfort trekt MAAR 5 miljoen uit voor naamswijziging, vrij weinig.
Overigens gaat ook Telfort weer een feestje ervoor geven, Blof in de Heineken Music Hall

[ Voor 3% gewijzigd door Paitor op 05-08-2003 22:58 ]

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan mogen alle mensen met een abo komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[modbreak]
Dit is echt niet gepast.

[ Voor 136% gewijzigd door Xandrios op 20-08-2003 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor

Paitor

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 00:02:
en dan mogen alle mensen met een abo komen?
Haha nee, alle mensen zoals ikke (werk op telecom afdeling bij Media Markt)
wilde dus gewoon ff patsen 8) ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Paitor op 06-08-2003 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Paitor schreef op 06 August 2003 @ 16:39:
[...]

Haha nee, alle mensen zoals ikke (werk op telecom afdeling bij Media Markt)
Jij liever dan ik :X

Maar goed even ontopic. Ik ben nog steeds erg tevreden met 02/Telfort. Ik hoop dat ik binnenkort een ander contractje kan nemen. Want ik vind de huidige abbo vormen niet echt intressant. En dan gelijk een ander foontje zou ook leuk zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Shuriken op 06-08-2003 16:47 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Maeslant schreef op 05 August 2003 @ 22:19:
[...]

Smakeloos, ik vind hem juist erg goed. Er zijn mensen die zich gesteund voelen als er meer mensen de vlag uit hangen die te maken hebben met de bevrijding van NOI. Misschien is de rede niet juist, maar er was eerst ook een aktie op Koningendag, als je vlag met wimpel uithing dan kon je toch een auto winnen ofzo iets. Nou das precies het zelfde. Wat is er nou erg, je ziet toch niet af waarvoor iemand zn vlag uithangt ?
Tja een speciale Telfort vlag (want dat was de bedoeling). Het is en blijft smakeloos, je gaat toch ook geen marketing campange om 4 of 5 mei verzinnen ???
Overigens is het de Nederlandse vlag, het symbool van Nederland.
Historisch besef: laag. Japan had NEDERLANDS Indie bezet. Dat jij er niets van weet getuigt maar weer van de lage aandacht in de media en op scholen.

[ Voor 24% gewijzigd door Xandrios op 20-08-2003 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

PolarBear schreef op 06 augustus 2003 @ 19:40:
[...]

Tja een speciale Telfort vlag (want dat was de bedoeling). Het is en blijft smakeloos, je gaat toch ook geen marketing campange om 4 of 5 mei verzinnen ???
Overigens is het de Nederlandse vlag, het symbool van Nederland.

Historisch besef: laag. Japan had NEDERLANDS Indie bezet. Dat jij er niets van weet getuigt maar weer van de lage aandacht in de media en op scholen.
eerlijk gezegt is hier over (14/15 aug) niets over gezegt toen ik op school zit, en dat dit nu in het nieuws komt is dus voor het eerst dat ik erachter kwam etc etc.
Het brengt dit juist in het nieuws deze herdenkingen enzo, kan alleen maar goed zijn vind ik, daarnaast kan het ook zijn dat mensen die deze actie hebben bedacht wellicht niet wisten op welke datum het zou zijn en de mensen die er een Go voor hebben gegeven niet wisten net als ik dat het herdenkingsdag was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op persoonlijk verzoek van Ginz, en omdat ik ze hier nog niet eerder gezien heb, hierbij de nieuwe tarieven van Telfort:

---------------------------
100 min: 15,-
200 min: 25,-
300 min: 32,50
400 min: 40,-
500 min: 45,-
1000 min: 82,50

Huidige 02 abo van 500 min. voor 12,50 blijft behouden onder de naam Telfort "Samenbellen".

GEEN AANSLUITKOSTEN en GRATIS BELLEN NAAR DE VOICEMAIL!!!

SMS bundels:
30 sms: 5,-
60 sms: 9,-
90 sms: 12,-
----------------------------

Naar mijn mening gaat Telfort met de nieuwe en zeer voordelige bundels een groot succes behalen. Ook het gratis bellen naar de voicemail is een prima zet. Ik kijk al uit naar 15 augustus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53

beany

Meeheheheheh

O2 is gekocht door Greenfield Capital Partners. Wie zijn dat en wat is hun relatie met O2 en Telfort?
Greenfield Capital Partners is ook eigenaar van Enertel. Is een toko die erg veel met telecom en IP doet. Tevens is het zo dat de 2 andere eigenaren van Enertel ook meebetalen aan de overname van Telfort. Dus eigenlijk is er nu dan een combinatie die het volgende oplevert:

kennis van:
- IP(hosting & infra)
- vaste telefonie
- mobiele telefonie

Lijkt mij een goede combinatie :)

En voor de gene die het gemist hebben: Enertel zat bij de Energis groep... Maar door de (bijna) teloorgang van Energis is Enertel deels overgenomen door Greenfield Capital Partners. Energis heeft zo goed als alle vaste-land activiteiten afgestoten en concentreerd zich nu zoveel mogelijk op de Britse markt.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 10:27

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Vandaag heb ik een flitsend sms'tje gehad dat het telford wordt nou ja we zullen zien hopelijk wordt het bereik ietsjes beter hier (achterhoek) sommige stukken heb je helemaal nix geen bereik en paar meter verder weer vol das echt zo vaag :/

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyPeRSTiLe
  • Laatst online: 13-09 10:08
.

[ Voor 200% gewijzigd door HyPeRSTiLe op 08-08-2003 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor

Paitor

Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 00:18:
Op persoonlijk verzoek van Ginz, en omdat ik ze hier nog niet eerder gezien heb, hierbij de nieuwe tarieven van Telfort:
vergeet natuurlijk niet de leuke prepaid actie: elke derde minuut die je belt is gratis :)

[ Voor 47% gewijzigd door Paitor op 08-08-2003 03:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
laurens0619 schreef op 05 August 2003 @ 18:46:

AMSTERDAM - Telecombedrijf Telfort heeft in overleg met de Stichting Herdenking 15 augustus 1945 besloten de grootscheepse reclamecampagne voor die datum aan te passen... enz.

De site van Telfort heeft echter nog steeds informatie over de vlaggenactie. En verder eigenlijk niks. Komen er nu ook mooie aanbiedingen eventueel in combinatie met een nieuw toestel.
Hoe is/was de dekking eigenlijk? Ik heb nu wat plaatselijke problemen met T-Mobile (omgeving 's-Hertogenbosch) en misschien is dit een goed moment om over te stappen? Advies van gebruikers in deze omgeving gevraagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of ik gratis kan overstappen van een o2 - 500 naar zo'n telfort 100 abo, de helpdesk wil maar niet antwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor

Paitor

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 23:20:
weet iemand of ik gratis kan overstappen van een o2 - 500 naar zo'n telfort 100 abo, de helpdesk wil maar niet antwoorden...
indien je contract vrij bent kan je gewoon verlengen, enige wat je niet behoud is de minuten die je over hebt.

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 20:02
Vandaag had ik ineens een bericht van mijn voicemail (met Telfort welkom) dat ik eerst de beveiligingscode moest intoetsen.... Ja tuurlijk, dat wist ik nog :Z

Na ongeveer denk 6 keer (in 3 maal bellen) geprobeerd te hebben zonder de goede in te toetsen was de code er ineens af en kon ik weer beluisteren :/ Rare beveiliging dan....

Edit: Ik wist eigenlijk niet eens DAT er een beveiliging op zat want die heb ik nooit in hoeven toetsen.

[ Voor 19% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 21-08-2003 19:48 ]

Verwijderd

iemand al die aktie genomen met die nokia 3310 + Xbox + gratis aansluit kosten.
voor 15 euri in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 20:02
Oke mensen,
Stond net een berichtje op mijn mobiel (T310) dat ik mijn telefoon uit/aan moest zetten en nu staat er dus "NL TELFORT" op de display :D

(dan weten jullie dat Telfort er mee bezig is voor de mensen waar nog O2 staat)

[ Voor 25% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 12-09-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Nice Guy Eddie schreef op 12 September 2003 @ 16:54:
Oke mensen,
Stond net een berichtje op mijn mobiel (T310) dat ik mijn telefoon uit/aan moest zetten en nu staat er dus "NL TELFORT" op de display :D

(dan weten jullie dat Telfort er mee bezig is voor de mensen waar nog O2 staat)
bij mij heeft er nooit O2 gestaan, is altijd op Telfort blijven staan ;)
Maar nuttig om daar dit topic weer voor te kicken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34
aangezien mn abbo opgezegt is en ik dus weer aan speuren ben naar leuk abbo+mobiel (;)) viel mn oog wel op telfort (cker qua aanbiedingen met mobieltjes..)

nu vroeg ik me alleen af hoe de bereikbaarheid tegenwoordig is :? 2a 3jaar geleden had ik telfort maar had ik verscheidene malen gewoon bij platteland tussen 2plaatsen in 0 bereik

ik woon zelf in randstad en kan denk wel aannemen dat het daar wel ok is ?

* yonexfreak is benieuwd naar de stand van zaken tegenwoordig qua dichtheid..)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.veen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-03 16:28
Hoop dat we snel opnieuw hetzelfde goede nieuws nogmaals mogen gaan horen.

Klantenservice van Telfort was goed en klantgericht. Dat is bij KPN een stuk minder goed geregeld terwijl Telfort goedkoper was.

Ik wil Telfort terug!

[ Voor 5% gewijzigd door r.veen op 16-08-2022 14:06 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.