Vanavond net voor de eerste keer een reclame gezien over telfort.
O2 gaat per 15 augustus weer Telfort heten
Nieuwe Telfort website
Zoals jullie misschien op de website kunnen zien, is er nog weinig bekend over een nieuwe aanpak, of iets dergelijks.
Wie weet er meer van?
Ik ben benieuwd.
Hier de FAQ van O2 ----> Telfort
• O2 wordt Telfort. Wat betekent dat voor mij?
O2 gaat straks verder als zelfstandige Nederlandse onderneming. Dat betekent voor u dat wij ons helemaal gaan richten op uw behoeften als Nederlandse klant. De naam O2 verdwijnt. Binnen zes maanden worden wij Telfort, een bedrijf met gemakkelijke producten, een betrouwbaar netwerk en een vernieuwende blik op mobiele telefonie.
• O2 is gekocht door Greenfield Capital Partners. Wie zijn dat en wat is hun relatie met O2 en Telfort?
Greenfield Capital Partners is een onafhankelijke Nederlandse investeringsmaatschappij die geld stopt in niet-beursgenoteerde ondernemingen. Greenfield houdt zich alleen bezig met de financiële kant van de zaak. Hoe het bedrijf verder reilt en zeilt, welke service we bieden en welke producten er komen, blijft volledig onze eigen verantwoordelijkheid.
• Wanneer is de overname definitief?
Zoals bij iedere grote overname is de koopovereenkomst bij de NMA (Nederlandse Mededings Autoriteit) gemeld. Hun goedkeuring wordt eind mei verwacht.
• Wat betekent dit voor mij als klant?
Voor u als klant blijven uw contract en mobiele telefoonnummer hetzelfde. U blijft bellen via ons betrouwbare netwerk. U blijft gebruikmaken van onze huidige gemakkelijke producten en diensten, zowel in Nederland als in het buitenland. U blijft zeker van een klantenservice die voor u klaar staat. En als we onze service naar u kunnen verbeteren, dan doen we dat natuurlijk!
• Wanneer wordt O2 Telfort?
Binnen zes maanden verdwijnt in Nederland de naam O2. Er komt dan een nieuw bedrijf, met een bekende naam en een vernieuwende blik op mobiele telefonie. Een bedrijf dat overigens trots is om u als klant te hebben.
• Waarom wordt O2 Telfort?
Nederland is verkocht door mmO2. Hierdoor zijn we een zelfstandige Nederlandse organisatie geworden en mogen we de naam O2 niet meer gebruiken. Als Telfort gaan we straks verder, een naam die voor veel klanten nog een bekende klank heeft, maar Telfort zal een nieuw uiterlijk en een andere invulling krijgen.
• Verandert mijn mobiele telefoonnummer?
Nee, uw mobiele nummer blijft gewoon hetzelfde.
• Veranderen de telefoonnummers van O2/Telfort?
Onze telefoonnummers om u te helpen blijven dezelfde. Voor alle zekerheid zetten we ze hier nogmaals op een rijtje.
Prepay: klantenservice
1200 vanaf uw mobiele telefoon (€ 0,35 per minuut)
0900 120 12 00 vanaf een andere telefoon (€ 0,35 per minuut)
vanuit het buitenland: *123*1200# (tarief buitenland bellen)
Prepay: opwaarderen beltegoed via belkaart en Girofoon
1244 vanaf uw mobiele telefoon
vanuit het buitenland: *123*1244#
Prepay: voicemail afluisteren
1233 vanaf uw mobiele telefoon
06 26 00 12 33 vanaf een andere telefoon
vanuit het buitenland: *123*1233#
Abonnement: Klantenservice
1200 vanaf uw mobiele telefoon
0800 444 44 44 vanaf een andere telefoon
vanuit het buitenland: +31 626 001 200 (tarief buitenland bellen)
Voicemail afluisteren
1233 vanaf uw mobiele telefoon
06 26 00 12 33 vanaf een andere telefoon
vanuit het buitenland: +31 626 001 233
• Wat wordt het nieuwe internetadres?
We zijn druk aan het werk om onze website te wijzigen. Het huidige adres www.o2.nl wordt www.telfort.nl. U wordt nog geinformeerd wanneer we precies overgaan naar de nieuwe site. Op deze nieuwe site zult u net als nu alle informatie vinden die u nodig hebt, alle producten bestellen die u in huis wilt halen en verder nog veel meer!
• Krijg ik mijn rekening nog wel van O2?
Ja, u ontvangt voorlopig nog de rekening van O2. U wordt door ons op de hoogte gebracht wanneer dit een Telfort rekening zal worden.
• Wat gebeurt er met de belkaarten van O2?
De belkaarten van O2 blijven natuurlijk gewoon geldig tot de datum die erop vermeld staat. Er zullen nieuwe Telfort belkaarten komen, u wordt op de hoogte gebracht wanneer die beschikbaar zijn.
• Wat verandert er aan het opwaarderen van beltegoed?
Er verandert niets aan het opwaarderen van het beltegoed. U kunt nu uw beltegoed opwaarderen met belkaarten van O2. Het beltegoed is na het opwaarderen een halfjaar geldig. Uw belkaarten blijven dus gewoon geldig tot de datum die erop vermeld staat.
• Wat gebeurt er met de landelijke dekking?
Niets, die blijft net zo goed als die nu is.
• Wat gebeurt er met het logo in het display van mijn telefoon?
Voorlopig blijft het O2 logo in het display van uw mobiele telefoon. Dit logo van O2 zal vanzelf veranderen in het logo van Telfort. Wanneer dat gebeurt, ontvangt u een sms. Door die sms te accepteren, verandert het logo.
• Vanaf wanneer ontvang ik geen post meer van O2?
Binnen zes maanden verdwijnt de naam O2 in Nederland en zal er dus ook geen post meer uit naam van O2 naar u verzonden worden.
• Kan ik nog mobiel bankieren met Telfort?
Ja: u blijft net zo gemakkelijk mobiel bankieren zoals u gewend bent.
• Kan ik met Telfort gebruikmaken van mijn telefoon in het buitenland?
Ja, natuurlijk, dit verandert niet. Kijk voor een overzicht van de landen waarin u uw telefoon kunt gebruiken op deze site onder productinfo.
• Veranderen de algemene voorwaarden van mijn overeenkomst?
Nee, die blijven gewoon van kracht. Wilt u de meest recente versie van de algemene voorwaarden lezen? Dan kunt u deze hier vinden.
• Ik heb een prepay van O2 maar ontvang nooit post van O2, kan ik in de toekomst post van O2 ontvangen?
Het kan zijn dat uw persoonlijke gegevens (nog) niet bekend zijn bij O2. Als u in de toekomst post van O2 wilt ontvangen kunt u een ongefrankeerd kaartje met uw naam, adresgegevens en mobiele nummer sturen naar: O2 (Netherlands) B.V.
t.a.v. afdeling Gegevensbeheer
Antwoordnummer 574
1100 VD Amsterdam Z-O
U kunt zich ook registreren bij Club O2
[ Voor 125% gewijzigd door Ginz op 20-08-2003 01:02 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"