Ik heb 2 harde schijven 1 met c d en e op c staat windows. Nu wil ik alleen van de c schijf een image maken (met ghost). Als ik dit doe lijkt alles goed te gaan. Maar als ik de image terug zet van de 2de schijf naar de eerste.
Dan heb ik het idee dat de de partities c d en e worden samen gevoegd naar alleen c. En dan ben ik alle data kwijt op d en e. Dit is mij een keer gebeurt en ik durf het niet nog eens te proberen,.
Destination is namelijk altijd disk 1 (c d en e). En ik kan dus niet een partitie eruit halen
Dus mijn vraag is hoe maak ik een image van alleen de C partitie zodat ik ook alleen c terug kan zetten
OS = windows xp (ntfs maar ging fout met fat32)
Ik heb de search gebruikt maar er zijn geen bruikbare topix
Dan heb ik het idee dat de de partities c d en e worden samen gevoegd naar alleen c. En dan ben ik alle data kwijt op d en e. Dit is mij een keer gebeurt en ik durf het niet nog eens te proberen,.
Destination is namelijk altijd disk 1 (c d en e). En ik kan dus niet een partitie eruit halen
Dus mijn vraag is hoe maak ik een image van alleen de C partitie zodat ik ook alleen c terug kan zetten
OS = windows xp (ntfs maar ging fout met fat32)
Ik heb de search gebruikt maar er zijn geen bruikbare topix