Toon posts:

[FANS] Waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de volgende fans Papst 80x80x25 8412 Ultra Silent. De enigste winkels die ik kan vinden zijn of helemaal in rotterdam of helemaal in het noorden van nederland. Is er iemand die een winkel weet in de volgende regio Utrecht, Arnhem, Zwolle, Lelystad, Almere, Hilversum, Amersfoort, Harderwijk. Ik persoonlijk kan die niet vinden. Alvast bedankt.

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-02 18:41
http://www.tweakers.net/pricewatch/44439
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/55

Geef je wijnig kans dat je er in die omgeving in vindt.
Wonn zelf in Zeist (naast Utrecht) en heb ook gezocht naar het zelfde.
Nooit gevonden en uiteindelijk maar per post order 4 besteld bij perfect systems

Dan niet hoor :X

[ Voor 70% gewijzigd door Weezer-DC op 01-08-2003 22:44 ]

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 22:22

Wok

Dakloos...

Ehm.... met wat zoekwerk zou je toch wel wat kunnen vinden lijkt me, maar voor de goede orde:

Kijk eens bij Fakkert Electronica in Zwolle (th. a kemisstraat/Meppelerstraatweg). Hebben ze de meest wazige dingen op voorraad liggen. Heb er zelf ook twee Past fans vandaan (weet alleen het type niet meer). Ander adres dat je kunt proberen is Display in Zwolle aan de Jufferenwal.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik nou, daar verwijs ik juist naar. Kan men hier nu niets anders dan flamen. Probeer nu eens een constructief antwoord te geven

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 22:42:
Dat bedoel ik nou, daar verwijs ik juist naar. Kan men hier nu niets anders dan flamen. Probeer nu eens een constructief antwoord te geven
Ehm, stap een computerzaak binnen, en vraag of ze die kunnen bestellen :?

edit: trouwens daar verwijs je helemaal niet naar in je TS ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Erkens op 01-08-2003 22:45 ]

Verwijderd

Ik zie nergens een flame jullie dan ? Weezer helpt prima en Wokmaster ook.

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 22:22

Wok

Dakloos...

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 22:42:
Ey! :( We proberen ook alleen maar een antwoord te geven om behulpzaam te zijn...

Zit hier niets tussen dan?
zoekenactie Google met Papst 8412

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

De 8412 Ultra Silent staat ook bekend als de 8412 N2G/L, zoals Weezer-DC al met z'n links post. Als je die shops te ver uit de buurt vindt liggen, of je wil niet via telefoon/fax/internet bestellen zodat ze het per TPG bezorgen, dan moet je gewoon wat hardware-zaken bij jou in de buurt bellen/mailen. GoT is geen forum voor 'ik ben op zoek naar...'

En er wordt door beide users niet geflamed, maar gewezen op de pricewatch/search/zelf moeite doen, wat in dit geval correct is.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.