Zoals titel:
Ik wil opnieuw UX installeren maar krijg deze melding als ik probeer te booten van cd (10.20 & 11.11).
met het commando "sea ipl" vind ie de cdrom niet.
"sea"weer wel.
ahls ik doe alsof mijn neus bloed en "bo w-path-cdrom" ingeef, komt ie met deze melding terug.
Cd-rom is extern + terminator. Vandaar gaat de kabel naar een HP6000 schijfkabinet om vervolgens op het workstation uit te komen.
SCSI id's kan het niet zijn aangezien deze setup eerder wel heeft gewerkt.
In de workstation zitten 2 2Gb disken, dezen worden gezien met "sea".
In het kabinet zitten, dacht ik, ook 2 disken, alleen word hier maar 1 gezien.
Zet je het kabinet uit word de CD-rom speler ook niet meer gezien.
Nu kan ik dat alleen niet nagaan, omdat ik de juiste tools (torx) misplaatst heb.
Heeft iemand hier ervaring mee die mij kan vertellen of het idd een kapotte disk kan zijn danwel anderzijds?
Vraag me af of ik dit in NWOS had moeten plaatsen. Denk persoonlijk dat hier meer ppl zitten met HP-UX kennis.
Ik wil opnieuw UX installeren maar krijg deze melding als ik probeer te booten van cd (10.20 & 11.11).
met het commando "sea ipl" vind ie de cdrom niet.
"sea"weer wel.
ahls ik doe alsof mijn neus bloed en "bo w-path-cdrom" ingeef, komt ie met deze melding terug.
Cd-rom is extern + terminator. Vandaar gaat de kabel naar een HP6000 schijfkabinet om vervolgens op het workstation uit te komen.
SCSI id's kan het niet zijn aangezien deze setup eerder wel heeft gewerkt.
In de workstation zitten 2 2Gb disken, dezen worden gezien met "sea".
In het kabinet zitten, dacht ik, ook 2 disken, alleen word hier maar 1 gezien.
Zet je het kabinet uit word de CD-rom speler ook niet meer gezien.
Nu kan ik dat alleen niet nagaan, omdat ik de juiste tools (torx) misplaatst heb.
Heeft iemand hier ervaring mee die mij kan vertellen of het idd een kapotte disk kan zijn danwel anderzijds?
Vraag me af of ik dit in NWOS had moeten plaatsen. Denk persoonlijk dat hier meer ppl zitten met HP-UX kennis.
[ Voor 14% gewijzigd door SpamLame op 01-08-2003 22:15 . Reden: twijfeld ]