Ik ben bezig met een online smoelenboek, alleen als ik de kopteksten gebruik in een tabelrij dan is de witruimte eronder groter dan ik wil, zie

dit komt ongeveer overeen met het volgend stukje html
in de css file staat onder andere
Ik heb tijdelijk een border om de tabel staan om duidelijk te maken waar de ruimte zit, ik wil dus het stuk tussen bijv. Adres en Wilhelminasingel 23 kleiner maken.
Het instellen van de hoogtes van de tabel rijen/kolommen maakte geen verschil; kan ik dit misschien in de css aanpassen (heb zelf weinig ervaring met css)

dit komt ongeveer overeen met het volgend stukje html
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <tr> <td colspan="2"> <h2>Adres</h2> </td> </tr> <tr> <td colspan ="2"> Wilhelminasingel 23 </tr> <tr> <td> 6221 BE </td> <td> Maastricht </td> </tr> <tr> <td colspan ="2"> <h2>Telefoon & e-mail</h2> </td> </tr> <tr> <td> </td> <td> 0648352826 </td> </tr> |
in de css file staat onder andere
Cascading Stylesheet:
1
| h2 {font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 8pt; font-weight: bold; color: #0000FF} |
Ik heb tijdelijk een border om de tabel staan om duidelijk te maken waar de ruimte zit, ik wil dus het stuk tussen bijv. Adres en Wilhelminasingel 23 kleiner maken.
Het instellen van de hoogtes van de tabel rijen/kolommen maakte geen verschil; kan ik dit misschien in de css aanpassen (heb zelf weinig ervaring met css)
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!