Toon posts:

Mobiele Airco welke ?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te denken om zo'n 'mobiele' airco te kopen.Bij de Praxis of Karwei kost zo'n ding 500,- euro of misschien koop ik hem wel 2de hands.Heeft iemand hier ervaring mee:

1) Maken die dingen niet te veel herrie ?
2) Werkt het wel goed ?
3) Wel merk is het beste en waar te koop (omgeving Amsterdam) ?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 21:32 ]

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:50

dodo79

witte dikke tonnie

ik weet van een maat van mij die een home elektronics heeft, dat het voor geen meter werkt.

hij heeft zon unit waarbij je een slang uit et raam moet hangen.
daar komt een hoop warme lucht uit, en uit die airco komt ook kouwe lucht, maar ja je snapt em al..........
er komt ook weer warme lucht via het raam naar binnen, dus heeft et weinig nut.
dus je moet een goede afvoer hebben, of een airco die uit 2 delen bestaat.

omdat het kan!

• pietvs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-02 22:05
1) Die dingen maken een enorme herrie. Ik heb er een gehad maar heb hem weer weggedaan.
2) Ze maken de ruimte een paar graden koeler. Je moet niet denken dat zo'n ding het dus netjes op 20graden houd als het buiten 32 graden is.
3) Het probleem is dat die gamma/karwei/praxis dingen dus aparaten zijn voor 4x4x2.5 meter ongeveer. Dus als je slaapkamer/kantoor groter is dan 4x4 meter dan werkt het al niet meer.

Je hebt ook een slang nodig naar buiten voor de warme lucht. Ik had een delonghi welke een stuk duurder zijn maar het kan niet op tegen een echte airco met een binnen en buiten unit. Dan heb je ook veel minder herrie want de compressor met koeler staat buiten.

System Specs - Homepage

• ColdSTone|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-12-2017

ColdSTone|IA

lui..

Wij hebben een paar jaar geleden ook zo'n ding gekocht, met slang naar buiten toe. Een beetje kamer wordt er geen graad koeler op, en 't kost bakken met stroom. Schaf of een echte airco aan of koop gewoon een degelijke ventilator, daar heb je meer aan.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

een soortgelijk topic is deze zomer hier en in SG 2-3 keer voorbij gekomen

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.