Toon posts:

MSI Kt4V Vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat dus om dit moederbord:
Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/product_img/mbd_img/6712.jpg
Ik wil dit mobo graag kopen alleen ik heb maar 7 sloten in mijn kast (voor pci kaarten en dergelijke). alleen hier zie ik acht sloten. Kan iemand vertellen of dit er in past of niet?

Verwijderd

Het is een ATX moederbord dus als jij geen miniatx kant en klare pc hebt gekocht past dit erin, dat onderste bruine slot zit ook op mijn asus p4b533 volgens mij maar ik weet niet of er wat inzit....
hmmm ik ben niet thuis..

KOPUU!!! GEIL BORD!!!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:14

Wirehub

Blaat

Hoi, ik gebruik dit mombo al vanaf vorig jaar november, prima bord. onderstondste bruine slotje is een CNR slot, gebruik je toch niet, dus 7 sloten (6 *PCI/1*AGP)...
IS een gewoon ATX mombo....

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Het bord voldoet aan de "ATX Form Factor" en dat betekent dus, dat als jij een ATX kast hebt, dat hij ook in jouw kast past.

Veel keus heb je voor de rest niet, je kan een AT kast hebben (oud), een ATX kast, of een te klein kastje. Een te kleine kast zou zijn MicroATX of FlexATX.

Het onderste slot op het moederbord is een CNR slot (voor modempjes of firewire kaartjes) en die deelt zijn achterkant met het onderste PCI slot.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Jah het is een ATX kast dus dan zal t wel goed zijn.
(deze kast trouwensAfbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/product_images/Standaard/Behuizing_Titanium.gif)

edit: (verkeerde plaatje)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 21:12 ]

Verwijderd

mooie kast... lijkt op een mobo
:P vette mod _/-\o_

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 21:11:
Jah het is een ATX kast dus dan zal t wel goed zijn.
(deze kast trouwens[afbeelding])

edit: (verkeerde plaatje)
Daar past ie zonder probleem in. Je kan hierbij zelfs alle 4 de sloten blijven gebruiken voor je cd-rom spelers enz. :)

Er zijn ook moederborden die zijn nog net iets breder, en dan zitten ze vaak in de weg als je je CD-ROM speler gaat inbouwen.

Maareuh dit gaat dus wel lukken. :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

ATX kast plus ATX mobo gaat lukken, daar heb je standaarden voor. Bovendien kun je op de MSI site de afmetingen uit de manual halen. Kun je het zelf opmeten :z

Die 'bruine slot' doet er allereerst niet toe als je hem niet gaat gebruiken. Het is een CNR slot en deelt een frontplaatje met PCI6 - die twee kun je niet samen gebruiken, maar als je niet weet wat een CNR is lijkt me dat geen probleem...

/zoek-denkwerk - dicht

Lees trouwens ook ff de GoT huisregels erop na mbt topictitel, deze is niet echt denderend informatief...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.