Ik heb een php-bestand waar opeens door een voor mij onbekende reden na elke regel een extra enter staat
voorbeeld:
Aangezien het een bestand is van 50KB is het vrij veel werk om alle enters er handmatig uit te halen, weet iemand een makkelijke manier (/programma) om dit te doen?
(ik dacht eerst dat het kwam door een verkeerde safe mode (*nix/windows/mac) maar dat hielp niet)
(ik hoop dat dit het goede forum is voor dit topic, ik vond het in ieder geval hier het beste passen)
voorbeeld:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| while ($row = mysql_fetch_array($result)) { $id = $row["id"]; $voornaam = $row["voornaam"]; $tussenvoegsel = $row["tussenvoegsel"]; $achternaam = $row["achternaam"]; $mobiel = $row["mobiel"]; $telefoon = $row["telefoon"]; $adres = $row["adres"]; |
Aangezien het een bestand is van 50KB is het vrij veel werk om alle enters er handmatig uit te halen, weet iemand een makkelijke manier (/programma) om dit te doen?
(ik dacht eerst dat het kwam door een verkeerde safe mode (*nix/windows/mac) maar dat hielp niet)
(ik hoop dat dit het goede forum is voor dit topic, ik vond het in ieder geval hier het beste passen)
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!