[Novell5.1]Gebruikers "verbieden" in te loggen.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 16:29

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Heb vandaag de opdracht gekregen om maandag een Database opnieuw te gaan indexeren op een Novell5.1 krat. I.v.m. de implementatie van Windows2000 is het lang geleden dat ik weereens "zware" werkzaamheden uitgevoerd heb. Ik heb een plan opgesteld hoe ik het aan ga pakken, maar ik ben 1 commando van Novell kwijt die ik altijd gebruikte om de gebruikers te disable-en om een logon op de desbetreffende server te doen. Ik heb me een ongeluk gezocht op Google met "No Logon" "Disable Logon", en heb mijn gehele Novell Bibliotheek omgekapt, maar kan het echt niet meer vinden. Iemand die mij het kleine zetje in mijn rug kan geven, schaam me wel een beetje hoor :D

20*350ZO45°

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-05 18:11
disable login

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 16:29

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik zat met disable logon wel heel erg in de buurt, maar kreeg op Google dan niet echt veel nuttige antwoorden.

20*350ZO45°

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-05 18:11
En zo gaat het meeste op systeem/netwerkbeheer fout. Ja, maar ik had het toch bijna goed? Kennis :-), hoewel dit basics zijn.
Succes ermee

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tjah, het zoeken naar commando's is niet echt het niveau wat hier gewenst is volgens mij, en ik begrijp dat het al opgelost is? op slot dan maar :)

Dit topic is gesloten.