[OC] Ik zoek 'n redelijke grote case ... maar welke ..

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 07:36
Ok, ik heb me dus nu hier @ Campzone een enermax voeding aangeschaft, maar deze heeft dus flink wat meer kabels als mijn oude AOpen voeding, nu zit ik dus met mijn kabels + slangen in de knoop. Ik heb nu btw een Aopen HQ08, en dat stukje waar alle kabels + slangen doorheen moeten is erg klein, heb nu constant een knik e.d. in mijn slang en dat wil ik niet :7 ... nu vroeg ik me af , welke case is nu best goed geschikt voor mijn wensen:

- 2 Cdroms , nja 1 dvd speler en een fikkertje
- 2 ibm hd's
- m'n radiator, heb ff geen meetding bij me, maar hij is zo 20x15x3 (l x b x h in centimeters)
- pomp ( eheim 1048), en een reservoir ...
natuurlijk ook mijn mobo etc, maar dat spreekt van zelf ...

Max 140 euro ofzo denk ik..... dacht zelf aan een alu kast, Lian-Li PC60 ofzo, maar weet niet zeker of ik daar mijn radiator op fatsoenlijke wijze kwijt kan en oja, hij moet fatsoenlijke airflow enz hebben :)

Als jullie wat ideeën hebben hoor ik het graag, oja als dit geen nieuw topic waard is, sluit 'em dan maar en post ik hem wel @ grote waterkoel topic ofzo :)

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Chieftec Bigtower. Dies erg relaxed, ik heb zelf dus de midrange server kast en daar kan je jouw spul al makkelijk in kwijt :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik denk dat bijna elke bigtower hier wel voor geschikt is aangezien er niet eens zo heel veel in moet

• De_Bastaard
  • Laatst online: 14-02 07:36
Jah goed, ik heb nu een bigtower , die HQ08, maar hij is niet echt diep genoeg vind ik, ik zit écht met die kabels in de knoop door dat gat heen, heb er al aan liggen dremelen enz, maar dan verlies ik best wat stevigheid van de kast :/

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
Thermaltake kassie misschien iets.. oudere versie? airflow zit goed. ruimte ook vind ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door BlackLion op 01-08-2003 20:26 ]

• agent327
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Ik heb hier pas een Thermaltake Xaser II 5000 A staan. Ik schrok wel even toen ik hem uit de doos trok zeg! Die is lekker ruim (evenals de Chieftec bigtowers, waar hij een broertje van is). :9

Wanbeleid is ook beleid.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

chieftec bigtowers zou jouw spul wel inmoeten passen.
en verliezen ook niet hun stevigheid na gedremel :P

ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mijn dragon te klein vind (de bigtower).

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 08:50

psy

Te klein...? Damn! je moet wel een hoop zooi hebben dan >:)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

psy schreef op 01 augustus 2003 @ 20:54:
Te klein...? Damn! je moet wel een hoop zooi hebben dan >:)
heb/had ik ook :P
dual mobo (dus gewoon zo groot als een ATX plank mag zijn :P)
6 hdds en 2x DVD en 1 cd brander.
als je dat nog een beetje goed wil koelen is dat ding echt te klein.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit is met een beetje gericht zoeken cq. reviews lezen best te vinden. En voordat dit een opsom-topic wordt, gaat ie dicht :).

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.