Ok, ik heb me dus nu hier @ Campzone een enermax voeding aangeschaft, maar deze heeft dus flink wat meer kabels als mijn oude AOpen voeding, nu zit ik dus met mijn kabels + slangen in de knoop. Ik heb nu btw een Aopen HQ08, en dat stukje waar alle kabels + slangen doorheen moeten is erg klein, heb nu constant een knik e.d. in mijn slang en dat wil ik niet
... nu vroeg ik me af , welke case is nu best goed geschikt voor mijn wensen:
- 2 Cdroms , nja 1 dvd speler en een fikkertje
- 2 ibm hd's
- m'n radiator, heb ff geen meetding bij me, maar hij is zo 20x15x3 (l x b x h in centimeters)
- pomp ( eheim 1048), en een reservoir ...
natuurlijk ook mijn mobo etc, maar dat spreekt van zelf ...
Max 140 euro ofzo denk ik..... dacht zelf aan een alu kast, Lian-Li PC60 ofzo, maar weet niet zeker of ik daar mijn radiator op fatsoenlijke wijze kwijt kan en oja, hij moet fatsoenlijke airflow enz hebben
Als jullie wat ideeën hebben hoor ik het graag, oja als dit geen nieuw topic waard is, sluit 'em dan maar en post ik hem wel @ grote waterkoel topic ofzo
- 2 Cdroms , nja 1 dvd speler en een fikkertje
- 2 ibm hd's
- m'n radiator, heb ff geen meetding bij me, maar hij is zo 20x15x3 (l x b x h in centimeters)
- pomp ( eheim 1048), en een reservoir ...
natuurlijk ook mijn mobo etc, maar dat spreekt van zelf ...
Max 140 euro ofzo denk ik..... dacht zelf aan een alu kast, Lian-Li PC60 ofzo, maar weet niet zeker of ik daar mijn radiator op fatsoenlijke wijze kwijt kan en oja, hij moet fatsoenlijke airflow enz hebben
Als jullie wat ideeën hebben hoor ik het graag, oja als dit geen nieuw topic waard is, sluit 'em dan maar en post ik hem wel @ grote waterkoel topic ofzo