b&w lm1 boxen

Pagina: 1
Acties:
  • 705 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hallo,

Ik vraag mij af of iemand ervaring met deze boxen heeft (http://www.bwspeakers.com....models/Label/Model%20LM1) en dan eigenlijk als hoofdspeakers. Ik zoek namelijk een 2 speaker - versterker combinatie en vond dit wel mooie speakertjes. Alleen vraag ik mij af of ze wel een beetje klinken zonder subwoofer. Aangezien er weinig reviews te vinden zijn hoop ik dat er iemand hier ervaringen mee heeft, de boxen die ik anders zou nemen zijn de 600s3 van b&w maar kwa uiterlijk prefereer ik de lm1 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17926

Heb je ze al beluisterd in een goede Hifi-zaak?

Zo niet, dan moet je dat zeker "even" gaan doen (met je eigen muziek).
Zo wel, dan kan ik er wel wat over zeggen:
Ik heb wel eens de kleinere versie uit deze serie gehoord (die witte met de tweeter bovenop). En ze klonken nogal pastic achtig. Ze zien er natuurlijk leuk uit (lifestyle-serie toch?), maar het geluid vond ik erg tegenvallen.
Maar nogmaals, ga eerst zelf luisteren, de verkoper kan je er natuurlijk ook een hele hoop over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jij moet ze mooi vinden, niet wij. Dit soort topics zijn dan ook niet de bedoeling als je niet eerst even zelf geluisterd hebt (om een grote "welke is goed" flow aan topics te voorkomen). Speakers koop je op je eigen smaak :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.