Er is een probleem met de drivers van
mijn grafischekaart en die van mijn nieuwe mobo.
Gegegens:
Mobo: Aopen AK77-333, VIA Apollo KT 333 Chipset
Grafische kaart: Club3D AIT Radeon 9700
Ik ging mijn nieuwe mobo installeren en dat ging goed tot 2 dagen later, toen starte hij ineens niet meer op, hij liep vast bij het opstarten van
Windows XP. Je kreeg een zwart scherm met 3 puntjes boven in of een standaard
alle kleuren door elkaar vast loop scherm.
Van de week heb ik alles eraf gegooid en stap voor stap alles geinstalleerd.
Het probleem bleken de drivers van mijn videokaart samen met die van mijn
mobo. (Dat weet ik doordat er niets anders op mijn computer stond, en toen ik de via de veilige modus drivers van de grafische kaart eraf haalde deed alles het wel goed)
Dus ik de nieuwe drivers van mijn videokaart en mobo gedownload en geinstalleerd, maar dat hielp dus niets.
Mijn vorige mobo had ook een VIA chepset en was van Asus en daar werkte alles wel goed op.
Hoe moet ik dit op lossen, weten jullie iets?
mijn grafischekaart en die van mijn nieuwe mobo.
Gegegens:
Mobo: Aopen AK77-333, VIA Apollo KT 333 Chipset
Grafische kaart: Club3D AIT Radeon 9700
Ik ging mijn nieuwe mobo installeren en dat ging goed tot 2 dagen later, toen starte hij ineens niet meer op, hij liep vast bij het opstarten van
Windows XP. Je kreeg een zwart scherm met 3 puntjes boven in of een standaard
alle kleuren door elkaar vast loop scherm.
Van de week heb ik alles eraf gegooid en stap voor stap alles geinstalleerd.
Het probleem bleken de drivers van mijn videokaart samen met die van mijn
mobo. (Dat weet ik doordat er niets anders op mijn computer stond, en toen ik de via de veilige modus drivers van de grafische kaart eraf haalde deed alles het wel goed)
Dus ik de nieuwe drivers van mijn videokaart en mobo gedownload en geinstalleerd, maar dat hielp dus niets.
Mijn vorige mobo had ook een VIA chepset en was van Asus en daar werkte alles wel goed op.
Hoe moet ik dit op lossen, weten jullie iets?