Hallo,
Ik heb een Antec Truepower 330 in mijn systeem zitten:
Amd Athlon 1600+ (@stockspeed)
MSI K7T Turbo2 Versie 5
512Mb RAM
GF 4 Ti4200 64Mb
2x seagate hdd,s
cdrom
DVD
Cd fikker
3 fannetjes
nic,geluid en een scsi kaartje
Niet veel bijzonders dus...Toch word mijn voeding behoorlijk heet en draaien de fans maar op 1600 rpm.Kast open of dicht maakt niet uit...Als ik de temparatuursensor mag geloven word ie niet warmer als 35 graden.
Toch word ie zo warm dat je er een ei op kunt bakken..
De voltages blijven stabiel:
onder vollast
3,3V: 3,29V
5 V : 5,00V
12V : 11,75V
Ik kan me niet voorstellen dat mijn config zoveel stroom verbruikt dat ie mijn PSU overbelast.
Mijn vraag is: Weet iemand hoe ik de temparatuursensor in de voeding kan doorverbinden zodat de fans op volle toeren draaien? Of heeft iemand ervaring met het zelfde probleem?
De search kon me geen antwoord geven....
Ik heb een Antec Truepower 330 in mijn systeem zitten:
Amd Athlon 1600+ (@stockspeed)
MSI K7T Turbo2 Versie 5
512Mb RAM
GF 4 Ti4200 64Mb
2x seagate hdd,s
cdrom
DVD
Cd fikker
3 fannetjes
nic,geluid en een scsi kaartje
Niet veel bijzonders dus...Toch word mijn voeding behoorlijk heet en draaien de fans maar op 1600 rpm.Kast open of dicht maakt niet uit...Als ik de temparatuursensor mag geloven word ie niet warmer als 35 graden.
Toch word ie zo warm dat je er een ei op kunt bakken..

De voltages blijven stabiel:
onder vollast
3,3V: 3,29V
5 V : 5,00V
12V : 11,75V
Ik kan me niet voorstellen dat mijn config zoveel stroom verbruikt dat ie mijn PSU overbelast.
Mijn vraag is: Weet iemand hoe ik de temparatuursensor in de voeding kan doorverbinden zodat de fans op volle toeren draaien? Of heeft iemand ervaring met het zelfde probleem?
De search kon me geen antwoord geven....
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 68352 op 01-08-2003 22:23 . Reden: wat meer info toegevoegd ]