Toon posts:

Xaser III V1000A

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zit te denken om een Xaser III V1000A te kopen
gezien mn oude kast naar mijn ervaringen te veel herrie maakt..

hoe zit het met de herrie van de Xaser III V1000A?

ervaringen mee?

Verwijderd

Kasten maken geen herrie

Verwijderd

Als je geen herrie wilt moet je er zeker geen GF FX in stoppen.
en zoals al is gezegd herrie ligt nooit aan de kast (behalve als je kast trilt maar dat lijkt me sterk!)

Verwijderd

:? Herrie van de Xaser III V1000A? :?

Lol, kasten maken geen herrie, je kunt wel verschillende dingen aan je kast modden: Papst fans, geluidsisolatie ed.. :)

Verwijderd

Ff een post waar je misschien wat aan hebt :P

De fans in de kast maken "vrijwel" geen geluid. Je zult ze een beetje horen, maar bij mij gaan de cpu fan en de voeding er ruim overheen. Zeker het aanschaffen waard!!

Verwijderd

(klein vraagje), zijn papst fans anders dan Antec fans ofzow, stiller?

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-08 12:59

sealy

bastards...

Papst is hét merk als het aankomt op fans.

Zij produceren niet alleen de meest stille fans op de markt, maar ook de meest kwalitatieve.

groot verschil!

nothing special

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik heb de c versie, alleen de kleur is anders :)
maakt niet veel geluid. ik heb er een spire whispherrock 4 op zitten en de 7 fans draaien rustig (1/4). als je de fans enzo aansluit (kost een half uur!) let er dan op dat je de fans op de juiste manier aansluit, anders kun je ze niet regelen met de potmeters, en draaien ze fullspeed.

o ja, en vergeet niet de vergrendeling van de zijkant eerst op los te zetten. als je denkt "ff snel los halen" en dan pas gaat lezen, gaat het nl fout. :) er zit wel speling in de deur, maar je zou de vergrendeling af kunnen breken

[ Voor 9% gewijzigd door Mr.Nobody op 01-08-2003 20:12 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mr.Nobody schreef op 01 August 2003 @ 20:09:
ik heb de c versie, alleen de kleur is anders :)
maakt niet veel geluid. ik heb er een spire whispherrock 4 op zitten en de 7 fans draaien rustig (1/4). als je de fans enzo aansluit (kost een half uur!) let er dan op dat je de fans op de juiste manier aansluit, anders kun je ze niet regelen met de potmeters, en draaien ze fullspeed.

o ja, en vergeet niet de vergrendeling van de zijkant eerst op los te zetten. als je denkt "ff snel los halen" en dan pas gaat lezen, gaat het nl fout. :) er zit wel speling in de deur, maar je zou de vergrendeling af kunnen breken
ik heb de 2000a, de alu dus... goeie kast, weinig lawaai en de fans zijn gewoon goed... en het is een absoluut degelijk kastje waar je wel wat voor betaald maar absoluut waar voor haar geld is... naja... rustig zeer zeker...

Deze plek is te koop.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
de eerste keer dat je het deurtje opent.... huh? is ie van beton???
echt degelijk :)

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
dr zitten standaard fans in de case :P bedoel je die misschien ? Thermaltake smart case fans 2? DBa valt wel op www.thermaltake.com te vinden

[ Voor 20% gewijzigd door BlackLion op 01-08-2003 20:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
mn oude kast maakt aanzienlijk minder geluid dan die ik nu heb..
vandaar mn vraag...

ik heb een lownoise voeding..
standaard p4 cooler
en een gf ti 128 mb
en toch maakt ie nog veel lawaai..
tis ook aan aardig oude case.. dus mischien zal dat het zijn..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 21:17 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
die standaard p4 koeler en de geforce maken het meeste geluid, en een andere kast kopen zal dat echt niet minder maken

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik heb hem ook alleen vind ik dat hij toch best wel krapjes is, een WC set gaat er niet echt makelijk in (ik heb zelfs nog een Nextcool set waarbij de pomp/resevoir in 2x 5¼ slot gaan) ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topic gaat dicht wegens gare topicstart. Zie [faq]registratievoorwaarden[/] en dan in het bijzonder het forumgedrag gedeelte voor uitleg van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Voor het antwoord verwijs ik je naar euss B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.