Op donderdag 30 november 2000 15:20 schreef WOrKstation het volgende:
Raptile: het is echt niet de bedoeling om iedereen af te gaan zitten zeiken die hier een (voor ons domme;)) vraag stelt. Kijk maar zelf naar de eerste +/- 10 posts. Vreemde reacties, maar wel de info waar je om vroeg.
Achteraf bleek dat je zelf te weinig info had gegeven (dat je me gebruikt), en daardoor had je weinig aan onze antwoorden. Is niet onze fout.
Maar ondaks dat we het antwoord nu al tientallen keren hebben gegeven, blijf je stug doorgaan met nutteloze replies te posten en hard te roepen 'dat we je beter kunnen helpen ipv af te zeiken'.
Lees nu nog eens rustig de hele topic door, en probeer het allemaal nog eens rustig uit.
Wat volgens mij het probleem is, is dat er (ook met de opstart-diskettes) altijd himem.sys (of een andere mem-manager) wordt geladen. Die moet je echt overslaan, anders werkt de cpu niet in real-mode (denk dat de omschrijving van het proggie dat je wil draaien iets te vaag was met 'real-dos'). Wis daarom desnoods himem.sys van een opstart-diskette (elke dos/win9x boot-floppie is goed, behalve me:)).
Ik hoop dat je er zo wel uitkomt, en niet weer als een gek postings gaat plaatsen die eigenlijk niets zeggen (ik zeg niet dat iedereen hier iets nuttigs zegt, maar jouw icoon kom ik net iets te veel tegen in deze topic, zonder dat je veel info geeft over wat er nu allemaal echt mis gaat).
Aanrader: post niet een korte vraag, maar probeer het probleem zo uitgebreid mogelijk te omschrijven. Maakt het voor ons wat makkelijker om ons in de situatie in te leven.
Wis daarom desnoods himem.sys van een opstart-diskette (elke dos/win9x boot-floppie is goed, behalve me:)).
hier heb ik wat aan.
ik ga dat vanavond meteen proberen en hoop dat ik dan EINDELIJK in realdos zit want dan is hij regiovrij
in iederveval bedankt!
sorry dat ik iedereen zo afkraak maar ik hoor hetzelfde en het zijn frustraties denk ik
nou iig bedankt en jullie horen het vanavond laat of morgen wel van mij.
lul gerust nog verder want dan halen we idd de langste topic van tweakers
gooi er maar wat HANDIGE DOS commandos op zodat ik die ooit nog eens nakan lezen als ik iets moet doen in DOS
hehe
Spelfouten voorbehouden.