Hoe maak je dat, ik bedoel zo'n voorbeeld als op http://www.mallorca.es/ - rechts onder destacats..Mag ook horizontaal scrollen ofzo
Kijk eens op hotscripts, want hier hoort deze vraag eigenlijk niet thuis. Of ben je van plan om er zelf eentje te maken? Want als dat dan zo is, geef dan even aan wat je geprobeerd hebt en waar het fout gaat...
Overigens is 't voorbeeld dat je geeft gemaakt in Flash, en volgens mij is dat dan weer goed te vinden op internet.
Overigens is 't voorbeeld dat je geeft gemaakt in Flash, en volgens mij is dat dan weer goed te vinden op internet.
[ Voor 23% gewijzigd door OZ-Gump op 01-08-2003 16:50 ]
Je kan toch ook gewoon de bron van die website bekijken? Dan moet je natuurlijk wel eerst even een mailtje sturen of het wel mag hè
Dat maak je met een java applet, flash of javascript. Natuurlijk kan je ook nog je eigen activex component voor IE schrijven.
Voor de rest inderdaad niet echt een geschikte vraag voor op het P&W forum. Mischien moet je de quick start eens doorlezen. Als je daarna tijdens het maken van je programma nog problemen hebt kun je die hier natuurlijk posten
Voor de rest inderdaad niet echt een geschikte vraag voor op het P&W forum. Mischien moet je de quick start eens doorlezen. Als je daarna tijdens het maken van je programma nog problemen hebt kun je die hier natuurlijk posten
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ga eerst maar eens wat stoeien met JavaScript en probeer dat te begrijpen. Als je dat door hebt, dan kun je aan de slag met het maken van zoiets.
Echter dit forum is gemaakt om programmeurs met elkaar te verbinden. Niet opdrachtgevers en programmeurs
Succes met coden
Echter dit forum is gemaakt om programmeurs met elkaar te verbinden. Niet opdrachtgevers en programmeurs
Succes met coden
Dit topic is gesloten.
![]()