Computer sluit prompt af bij het spelen van Vice City.....

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
hey

vandaag zat ik vice city te spelen en toen ging ik ff weg en toen ik terug kwam was mijn pc uitgegaan.... Nu zat ik weer vice city te spelen en ik kreeg weer dezelfde probleem....
Zou iemand mij kunnen vertellen waarom dit gebeurt?

Specs zijn:

Abit IS7-E
Pentium 4 2,66 ghz
256mb pc2100
Geforce 4 Ti4200 64mb ddr

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Welk OS heb je? XP heeft standaard aanstaan, dat je PC afsluit bij een fatale fout. Zet dat anders eens uit, en misschien kan je dan meer info geven, bijvoorbeeld over een foutmelding ofzo.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Misschien zou je eens kunnen beginnen met de volgende FAQ
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

Wat heb je bijvoorbeeld zelf geprobeerd, welk OS, welke melding staat er op je BSOD, etc.
Nu kunnen we er (volgens mij) niets mee.

ps) het is niet vreemd dat XP herstart bij een fout. Dat doet die namelijk standaard. Pas als je het uitvinkt krijg je een BSOD en kun je zien wat er mis ging.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 15:52 ]

• Kijoki
Hoi

vergeten op te schrijven dat het vreemde ook eraan is dat XP dus geen foutmelding geeft.. Niet eens die ene van "uw pc is hersteld van een ernstige fout" ofzo... Owjah en er zit ook SP1 op maar geloof dat dit niet veel uitmaakt hier? Maar ehh hoort deze topic hier wel bij of misschien bij die van software?

[ Voor 16% gewijzigd door Kijoki op 01-08-2003 15:50 ]

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

RaZ schreef op 01 August 2003 @ 15:42:
Welk OS heb je? XP heeft standaard aanstaan, dat je PC afsluit bij een fatale fout. [..]
Kijoki schreef op 01 augustus 2003 @ 15:46:
Hoi

vergeten op te schrijven dat het vreemde ook eraan is dat XP dus geen foutmelding geeft.. Niet eens die ene van "uw pc is hersteld van een ernstige fout" ofzo... Owjah en er zit ook SP1 op maar geloof dat dit niet veel uitmaakt hier?
Heb je die optie wel uitgezet dan?? Want wij moeten nu gaan gokken, en niet op de feiten afgaan. Wat voor dingen heb je zelf al geprobeerd?

Als je wil dat wij met een oplossing kunnen komen, zou je toch wat gedetaileerder moeten zijn met het aanleveren van je probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door RaZ op 01-08-2003 15:54 ]

Ey!! Macarena \o/

• Kijoki
Hey

ik heb zelf niks geprobeerd omdat ik niet weet wat ik zou moeten doen... En ik heb die optie niet uitgezet weet niet eens waar je em kan vinden... Ik heb zelf niet gezien hoe hij afsluit want dan is het toevallig dat ik er net niet ben... Ik heb ook gekeken bij de bios en daar is ook niks mee veranderd...

[ Voor 13% gewijzigd door Kijoki op 01-08-2003 15:57 ]

Verwijderd

Misschien maar eens de FAQ lezen zou ik zeggen zie eerdere link.....dit is te gortig zo.

• Kijoki
Anders laat maar die stomme fout los ik op wel op door een beetje te klooien met mijn computer :D

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Kijoki schreef op 01 August 2003 @ 15:58:
Anders laat maar die stomme fout los ik op wel op door een beetje te klooien met mijn computer :D
Volgende keer doen VOORDAT je post, kan je tevens melden wat je heb gedaan, en dat het niet werkte, kunnen wij dingen uitsluiten. En niet met z'n alle met een mogenlijk oplossing aankomen die je zelf al heb geprobeerd.
Suc6 verders. :)

Ey!! Macarena \o/

• Kijoki
heb de fout al gevonden bios sluit pc af als ie te warm wordt en dat gebeurde steeds :P

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Best wel basic, niet? Gewoon een beetje troubleshooten .. de materie/basics kennen en onder andere in de BIOS rondneuzen .. eventueel een handige troubleshooter bij de hand nemen: Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen .. etc ..

In ieder geval voldoet deze topicstart niet aan de sticky, welke je in principe had moeten doornemen vóórdat je een topic opende: Dit graag lezen eer je post :).

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.