mobo is chatverslaafd

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• joffri
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04-2024
LOL !

ik heb een msi k7t pro2 mobo en dat ding babbelt tegen me. In eerste instantie schrok ik van het metaalachtige gebrabbel..d8 dat mijn had crashte ofzo, maar besefte toen dat het een stem was :P
Aangezien de pc verder prima opstartte begon dat gebrabbel te irriteren (was onverstaanbaar) dus ik de pc speaker losgetrokken en toen.....DEED IE HET NOG STEEDS !!!!

WHAAAAA spoken in mijn pckast....en als die nou voor een goede airflow zorgden :)

wie weet waar dat geluid vandaan komt en hoe ik het weg krijg? Wat betekent het btw ??

Verwijderd

Het is een diagnostic tool, net als het LEDJES systeem van MSI. Ik hoor die zooi niet, direct toen ik mn aopen kast kocht, heb ik het draadje uit mn speaker geragd :)

• joffri
draadje mobo -> pc speaker heb ik weer losgetrokken..maar doet het nog steeds :?:?:?:?:?:?:?

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 11:42
komt het wel vaker voor dat je stemmetjes in je hoofd hoort ;)

nee maar kun je het niet ergens in de bios uit zetten? of met een jumper op het mobo?
misschien zit er nog een speakertje op het mobo?

RT(F)M zou ik zo zeggen ;)

I’m not like the OTTERS

• joffri
Nah ik heb dat pc-tje zelf gebouwd dus ik kan me niet voorstellen dat er op het mobo een speakertje zit dat ik niet gezien heb...misschien zo'n klein digitaal kraakding..hmmm nog maar eens kijken dan.

//bordje is wel ideeal voor overklokken geloof ik..duronnetje 700 doet nu 850 1,65 v 8,5x100
had alleen ff geen koelpasta etc bij de hand dus als mijn artic silver er is gaan we weer stappies verder..postte wel 900 btw maar liep vast in windows.//

maarreh asl ie spontaan begint te babbelen is er toch iets mis ??
of zegt ie alleen hoi goedemorgen alles goed ?

Verwijderd

Hij zegt vast: Foei overklokken mag niet!
;)

• joffri
>:)
"" Clockspeed too low. Start tweaking NOW !!!""

dat zie 'ie volgens mij whehehe
:D:D:D:D

Verwijderd

Op woensdag 29 november 2000 13:11 schreef joffri het volgende:

maarreh asl ie spontaan begint te babbelen is er toch iets mis ??
of zegt ie alleen hoi goedemorgen alles goed ?
Hij zal wel zeggen als je geheugen niet goed zit en je fan niet goed zit, zulke dingen..

Lijkt mij tenminste het meest logische.

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Volgens mij zegt ie ook dingen als "system OK" of zo (als er dus niks aan de hand is. Ik versta er iig geen woord van, maar hij praat bij elke koude start ff kort tegen me... :)

RTFM is trouwens niet zo erg van toepassing, want in het boekje en op de site staat er echt heel weinig over... :(

• joffri
Bedankt weefselkweekje

er staat idd practisch nix over in de documentatie...

sommige mensen vinden het wel stoer om rtfm te zeggen geloof ik...

"whaaa ik ben een diehard tweaker, you fuckin' newbie RTFM RTFM !!"

*zucht*

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:39
Koop een paar goeie ventilatoren, hoor je die stem gegarandeerd niet meer. Je MP3 moet ook wat harder, maar van robocop ben je af :)

Flickr | Lego collectie

• joffri
:P

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 11:42
goh waarvoor denk je dat er een ;) bij staat ?????

anders had ik wel :( of |:( gezet :+

ik bedoelde eigenlijk te zeggen:
"staat er niet iets over het uitzetten van dat gebrabbel in je mobo-handleiding"

zo beter dan :)

I’m not like the OTTERS

• joffri
ok

no hard feelings.

maarreh word soms beetje moe van rtfm e.d.

:'(

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 07:03
Dokter:?

PV opbrengst

Verwijderd

Ik heb het bordje ook en bij elke koude start zegt ie het zelfde. Pas als je dingen tijdelijk naar de kloten helpt krijg je andere dingen te horen. Lijkt me dus niets aan de hand. In de docu heb ik niets kunnen vinden, maar goed, zo nauwkeurig lees ik die dingen nu ook weer niet! ;) Waarschijnlijk is het iets van: HELLO MASTER!! HOW CAN I SERVE YOU? :)

• VKC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 10:30

VKC

Op woensdag 29 november 2000 13:37 schreef Weefselkweekje het volgende:
Volgens mij zegt ie ook dingen als "system OK" of zo (als er dus niks aan de hand is. Ik versta er iig geen woord van, maar hij praat bij elke koude start ff kort tegen me... :)

RTFM is trouwens niet zo erg van toepassing, want in het boekje en op de site staat er echt heel weinig over... :(
De computer je beste vriend met wie je kunt praten :)

B4K4^NI...

Pagina: 1