Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Philips Multmedia voet openen

Pagina: 1
Acties:

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

Topicstarter
Ik heb een Philips multimedia voet.
Deze werkt vrij behoorlijk maar nu wil ik deze openkrijgen en daar zit het probleem.

Onderaan zitten 6 schroeven (deze heb ik natuurlijk eerst verwijderd) en alle spleten heb ik al geprobeerd met een schroevendraaier te liften maar nergens krijg ik de 'klik' dat hij 'openspringt'.
zit er iets bevestigd op de 'onderplaat' (zoals volume regeling, aansluitingen,...) of zitten die in het 'bovendeel'?

Het grootste probleem is dat ik hem intact wil houden want de enige wijziging die ik ga doen is intern.

Heeft iemand ervaring met het openen van zo een ding (zodat het later nog in zijn originele functie te gebruiken is)?

Philips zelf is niet echt loslippig over hoe je het moet openen en via google heb ik geen bruikbare informatie gevonden.

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Verwijderd

Zit er niet in het midden een sticker ofzo? meestal zit daar dan ook een schroefje onder verborgen, Trouwens de knopje moet je denk ik ook verwijderen.. (eraf trekken)

Succes :)

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

Topicstarter
er zit inderdaad een sticker maar daar zit geen schroef onder verborgen

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 21:08

w00Dy

Make soap, not war

moet je niet schuiven ?

je kan altijd het knopje van de potmeter proberen te verwijderen, kan nooit kwaad.