gaarne stoppen met posten bij TA

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De MF6 is in volle gang. Helaas wordt het überRC5 gevoel hierdoor ook erg hoog. Dit uit zich met vele postingen op het forum van Anandtech.
Om een of andere reden eindigen deze vrijwel altijd in een soort FLamewar. Bezoekjes van bv Engineer hiero eindigen helaas ook in een flamewar (txs xenophile.

Het argument dat sinds kort gebruikt wordt, dat het forum van anandtech een distributed forum is een geen TA forum is wel een heel zwak excuus. TA beschouwd dat forum als hun thuis. Met dat argument proberen we toch hun huiselijk gevoel af te pakken. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Echte winnaars, die zeggen niets. (/me denkt aan Michael Indurain (De Zwijger Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif))

Verwijderd

Niets aan toe te voegen

Verwijderd

Helemaal mee eens!

Zeker tot na MF6 moeten we de gemoederen maar eens even de tijd geven om te kalmeren.

Tenslotte kan je je gevoelens hier ook kwijt.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-05 12:29
even wat quotes:
These several members who come here to start flame wars with us is going to ruin our relationship with the DPC's. I think the DPC's are a great team, but come on is is really necessary to go into someone elses forum and gloat about something Dnet is not happy about them doing anyway? The DPC's ego got a bit large with their #1 on the dailies, they are still going to be over 1.5 million blocks behind us after their flush so wtf are they gloating for?
Some of the DPC act like children and do try to be offensive,others act like adults
On balance, I like the DPC's. They are very competitive, and that's something I've always admired and respected. Competition is good.

But, I think I've figured out their evil plan. They designate a few trolls, on a rotating basis, and send them in to stir things up. Then their appointed peacemakers step in, and toss out an apology.

DIT IS MIJN WEBSITE

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik vind dat jullie allemaal je kop uit de reten van alle andere mensen (vooral TAers) moeten halen en stoppen met huilen enzo.
Doe gewoon normaal, dit geverontschuldig en heiligverklaargedoe loopt de spuigaten uit.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Waarom zouden we stoppen met posten bij TA???
We moeten stoppen met posten van beledigingen en dergelijke bij TA. Als we op een normale manier met mensen bij TA omgaan hoeven andere zich ook niet te verontschuldigen. Er is helemaal niks mis mee om op zn tijd een goeie grap te maken, te lachen, en wat vragen te beantwoorden. Hun lachen terug maken ook een grap over ons, boeien, das het leven en er is niks mis mee. Maar dat mensen allerlei dingen die ze daar niet horen te zeggen zoals beledigingen en gegevens over MF6 en meer van dat soort dingen moet niet kunnen.

Verwijderd

Ik heb de hele dag rondgelopen om die beroemde zin van Edgar hier neer te zetten en het maar niet gedaan . Toch heeft Rubzie groot gelijk . Het lijkt wel of sommigen hier alles doen om TA maar te plezieren . (Blokjes schenken oa) . Toen iemand van ons daar een link zette om te joinen (aan iemand die er naar vroeg hoe ie aan RC5 kon meedoen) bij DPC , werd ie door hen (terecht) en ons verrot gescholden . Dat zag ik hier niemand doen toen Engineer dat deed . Het lijkt wel of we hier alleen nog maar bezig zijn om ruzie te maken uit verveling . Is er misschien al iemand op het idee gekomen dat dat nieuwe mensen afschrikt , en mensen die al meedoen wegjaagt ?

Verwijderd

Idd. door dit infantiele gedoe heb ik er niet zoveel zin meer in. Is geen groot verlies aangezien ik niet zoveel doe maar toch.

Greetings,
stats.distributed.net/rc5-64/psearch.php3?st=willie@ooms.com

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

_willie_:

Elke dpc-er die om dit soort gedoe opstapt is een verlies, of hij nu 100 of 100K blokjes per dag doet. Het DPC forum hier is, net als het distributed computing forum op ATF, een van de minst gemodereerde, dus ik denk dat al deze shit vanzelf overwaait. En dan kunnen we weer gaan doen wat we aan het doen waren: TA verslaan!!
En dat lukt een stuk beter mét jouw hulp.

Dus plies denk er nog een nachtje over, anders duurt het nóg langer voor we TA ingehaald hebben...

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Willie, je hebt mail Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

blaat maar..

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

zucht!
Pagina: 1