Ik heb hier een probleem, als ik zit te computeren valt de pc zomaar ineens uit en start hij opnieuw op zonder duidelijke reden. Er zit geen regelmaat in de ene keer doet hij het als ik zit te gamen en de andere keer als ik niks zit te doen, soms doet hij het zelfs tijdens het opstarten al. Nou denk ik dat het of een brak geheugen is of een slechte voeding. Maar ik weet het dus niet zeker iemand enig idee??
Verwijderd
Heb je toevallig WinxP? ga naar: rechtermuisknop op deze computer>eigenschappen>geavanceert>opstart en herstart instellingen> en vink deze computer opnieuw opstarten uit, je krijgt dan een Bsod Post die hier.
Verwijderd
Misschien iets met de temperatuur buiten te maken 
Maar misschien is het ook handig als je even verteld waar je systeem precies uit bestaat.
Maar misschien is het ook handig als je even verteld waar je systeem precies uit bestaat.
Ja ik heb winXP maar als hij het al doet tijdens het opstarten zonder dat er ook maar WinXP geladen word/is dan kan dat daar toch niks mee te maken hebben
Hier kunnen we echt niks mee. Als je netjes de sticky van dit subforum had doorgenomen, dan had geweten dat deze topicstart onvoldoende is. Ook had je er de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter met een schat aan tips kunnen vinden 
Dit graag lezen eer je post :)
Tot slot wil ik je even erop wijzen om de schijnbaar door jou ongelezen [faq]registratievoorwaarden[/] alsnog door te nemen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT
Dit graag lezen eer je post :)
Tot slot wil ik je even erop wijzen om de schijnbaar door jou ongelezen [faq]registratievoorwaarden[/] alsnog door te nemen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT
Dit topic is gesloten.
![]()