Toon posts:

[MSN 6] Webcam schokt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik msn 6 heb geinstalleerd schokt mijn webcam heel erg wanneer ik videoconversaties heb.

Voorheen was dit niet het geval met msn 5.
Weet iemand waar dit aan ligt?
Voor de duidelijkheid, ik gebruik een logitech quickcam.

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:35
same problem here, philips toucam pro

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 14:14

Spacecowboy

XBL: Biggmans

En als je messenger verwijderd + software cam verwijderd en daarna alles weer installeerd?? Dan nog steed het probleem??

Is het zomaar gekomen??? Heb je een foutmelding gehad, iets geinstalleerd, met je instellingen zitten violen?? Heb je de laatste cam drivers geinstalleerd?

[ Voor 17% gewijzigd door Spacecowboy op 01-08-2003 15:33 . Reden: tralalaaa ]

HENG HENG

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Dit blijf je houden denk ik, ik weet niet anders, en iedereen die ook een cam heeft (die ik ken ;)), heeft dit probleem ook.

Grolsch Royce!

• Spacecowboy
  • Laatst online: 02-09 14:14

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Vreemd, me vader heeft het ook, maar ik niet. Sluipt het er verloop van tijd in dan??

HENG HENG

• wcduck
  • Niet online
Webcam+msn6=supertraag. Eigenlijk al het beeld dat je doorstuurt is supertraag. Ik heb het ook geprobeerd met mn tv-kaart namelijk. Hopelijk komt er een oplossing voor.

Hebben jullie het trouwens ook dat de audio niet altijd werkt? Soms moet je de venster helemaal afsluiten en opnieuw een request doen voordat ie het wel doet.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 17:25

megaleo

Special member

Ik heb er ook last van. Maar ik vind het sowieso al beter als bij msn 5. Daar kon ik m'n webcam niet eens bij gebruiken. :O Ja of ik moest allerlei poorten openzetten van m'n router en allerlei services laten draaien. Waardoor ik ook een stuk hack gevoeliger was. })

Verwijderd

Wel een voordeel is dat je nu jezelf ziet zoals je ook door de andere gezien word. Maar het is idd wel wat slomer..

• olandese
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik heb ook hetzelfde probleem, met windows messenger 4.7 gaat het beeld supersnel!!! Alleen met MSN Messenger 6.0 wordt het beeld heel schokkerend.
Pagina: 1