Toon posts:

[Headset]Plantronic .audio90

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou is mijn huidige headset(thrust :|) dood gegaan aan de rechterkant en ben ik dus hevig op zoek naar een ieuwe headset en ik kwam dit dus tegen.
http://www.headsetzone.com/audio90.html

Heeft iemand ervarign met deze headset?? Komt er dus goed geluid uit?? het is voornamelijk om te gamen dus het hoeft geen prof. geluid te zijn :) als het maar goed is. En de oordoppen zijn dioe van leer en gaan die om je oren heen of zijn het van die stoffen dingen die tegen je kop oren aan drukken en dat je na 45 mins oorpijn hebt ? :(

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik heb de Audio90 sinds een paar maanden. Zelf ben ik er maar matig tevreden over maar ik moet toegeven dat ik verder geen ervaring met dit soort headsets heb.
Misschien had ik er gewoon teveel van verwacht aangezien de "gewone" koptelefoons die ik in huis heb een stuk hoogwaardiger (en duurder) zijn.
Ik heb die headset alleen gekocht omdat ik een microfoon nodig had en een headset me handiger leek dan een losse microfoon.

De kussens zijn niet van leer of plastic. Het is een stoffen ring met een opening in het midden maar ze zijn niet groot genoeg om rond je oren te gaan. Op zich vind ik ze best comfortabel omdat ze maar heel licht op het oor drukken. Of jij er na 45 min oorpijn van krijgt weet ik niet. Ik heb daar in elk geval geen last van.
Qua geluidskwaliteit laat ie ook wel wat te wensen over. Als ik muziek ga luisteren zet ik altijd een andere koptelefoon op aangezien de Plantronics daar niet zo geschikt voor is. Voor gamen is ie wel goed genoeg. Ook de ingebouwde microfoon doet het best goed.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat me vooral om de de druk op mer oren maar als jij zegt dat het erg mee valt dan geloof ik je :)

btw wara heb je hem gekocht en voor hoeveel euro??

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik heb er € 50 voor betaald maar ik weet niet meer bij welke toko ik 'm gekocht heb. Ik heb 'm toen via internet ergens besteld.

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
kheb hem zelf ook... druk op de oren is niet veel. Microfoon is van goeie kwaliteit. Beste headset imo voor gamen :).

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
Hij bevalt mij prima.
Je kunt hem zonder problemen uren lang ophebben tijdens het gamen (en natuurlijk ook tijdens andere bezigheden)
Geluid van de speakertjes is wel goed, en kwaliteit van de mic is perfect.
Pagina: 1