5700D+Fan Mate omdraaien

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
Goede middag ik heb een nieuwe stille proc koeler gehaald de 5700D+Fan Mate
Nu heb ik de fan mate er tussen uit gelaten en vraag ik me af of dit kwaad kan.
Tevens heb ik de fan omgedraaid zodat hij over de koeler heen blaast ipv anders som. Nu vroeg ik me alleen af wat heeft de fan mate eigelijk voor zin, hij kan hem stiller maken en dat hoeft van mij niet want nu loopt ie redelijk naar wens 35 gr normaal.
alleen is mijn mb nu 37 graden kan dit kwaad?
weet iemand op hoeveel volt hij nu loopt

yep it's me

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:25
1) Nu heb ik de fan mate er tussen uit gelaten en vraag ik me af of dit kwaad kan

Nee, dit kan geen kwaad.

2) alleen is mijn mb nu 37 graden kan dit kwaad?

Het gaat hier om de temperatuur van de North Bridge, als je even zou kunnen vertellen welke NB je hebt kunnen we even kijken of die temperatuur normaal is. Verwacht echter geen problemen.

3) weet iemand op hoeveel volt hij nu loopt

Fans lopen standaard op 12v

[ Voor 26% gewijzigd door DutchCommando op 01-08-2003 14:08 ]

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
dank u voor de snelle reactie heb even gekeken hoe warm alles word als hij er vlink aan moet trekken en dan is de processor 46 en het mb 41 is een asus P4B533
Vind trouwens wel dat zalman niet echt de proc koel houd had er zelf meer van vewacht.
is een intel 2400
en ik overklock niet (nog)

[ Voor 9% gewijzigd door smashnl op 01-08-2003 14:30 ]

yep it's me

Verwijderd

Ik heb dezelfde setup en mij proc loopt niet overgeclocked op 39c-40c (met full load). Ik heb alleen arctic silver III gebruikt als pasta, en nooit de originele zalman pasta. Ik verwacht dat je met de originele zalman pasta, mits je hem goed op hebt gebracht, niet hoger dan 44c mag uitkomen.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit is verder allemaal prima in orde, dus een topic is niet nodig. Ook omdat dit (fanmate/temperaturen/fans) al vaker voorbij is gekomen, gaat hij dicht.

[ Voor 4% gewijzigd door Remy op 01-08-2003 20:42 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.