AOpen A600A ..how 'bout it?

Pagina: 1
Acties:

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik sta op het punt om die nieuwe AOpen A600A kast aan te schaffen (Mycom).
Nou hecht ik veel waarde aan een stil systeem. Want me aansprak is de grote fan onderaan de koeler van deze kast .. en de regelbare case-fan.

Heeft iemand van jullie deze kast al? En ben je er tevreden over?
Het gaat me om de 'out-of-the-box' versie ... dus zonder zelf te modden enzo.

En ik weet van de Antec Sonata ,.. echter deze is vrijwel niet leverbaar momenteel ..

Verwijderd

Deze kast dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.pcekspert.com/jpg/articles/AOpenA600A04.jpg

Stille kast voor snel systeem kiezen
Aluminium kast. Goedkoop? Goed?
http://www.pcekspert.com/articles/141.html
Het gaat me om de 'out-of-the-box' versie ... dus zonder zelf te modden enzo.
Ervaringentopic en geen CME - move >OH

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Ok .. mijn excuses.

Ik heb inderdaad al wat reviews gelezen (voor zover die er al zijn). Maar ben ook wel benieuwd naar eigenaren die er al een tijdje mee werken.

En dan met name over de geluidsproductie van de kast.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
BoXie schreef op 01 augustus 2003 @ 15:03:
Ok .. mijn excuses.

Ik heb inderdaad al wat reviews gelezen (voor zover die er al zijn). Maar ben ook wel benieuwd naar eigenaren die er al een tijdje mee werken.

En dan met name over de geluidsproductie van de kast.
een kast zelf maakt geen geluid, het zijn de onderdelen die je erin stopt die geluid maken...

Verwijderd

Ik heb zelf de h600 en ik ben zeker tevreden over deze kast. De voeding is stil, maar die is vervangen door eentje van Enermax met temperatuurvoeler. Verder heb ik 5 casefans van coolermaster met een laag toerental (Instelbaar) in de kast. Ook op de CPUcooler zit een temperatuurgevoelige. Dus als het een normale temperatuur binnen is hoor je bijna niets. Ga je richting de 25 of hoger maakt hij meer lawaai.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:22

Exirion

Gadgetfetisjist

BoXie schreef op 01 augustus 2003 @ 13:58:
Heeft iemand van jullie deze kast al? En ben je er tevreden over?
Ik heb de H500B die ongeveer dezelfde opbouw en in ieder geval dezelfde voeding heeft. De voeding hoor je NIET. De fan aan de achterkant (van de kast, dus niet de voeding) heb ik op 7V draaien en op m'n CPU zit een 80x80 op 7V. Het enige wat ik kan horen zijn m'n harddisks, dus je mag gerust stellen dat je met die kasten een stil systeem kunt maken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Exirion op 01-08-2003 15:23 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1