Windows 2000 mouse driver reset

Pagina: 1
Acties:

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 10:17
Het probleem:
Mijn mouse driver wordt vaak zonder enige aanleiding gereset, waardoor het systeem kompleet vast slaat.

Gevonden oplossingen:
Ik heb gegoogled en de Microsoft knowledge afgezocht naar een oplossing.
Volgens de gevonden informatie zou het al opgelost moeten zijn vanaf Service Pack 3. Tevens kan het helpen om de laatste drivers te installeren.

Wat heb ik gedaan:
Windows 2000 opnieuw geinstalleerd met Service Pack 3. Probleem bestond nog steeds.
Service Pack 4 geinstalleerd, probleem bestaat nog steeds. :'(
Laatste Logitech drivers geinstalleerd, probleem bestaat nog steeds.
In de bios heb ik Legacy USB support aan en uit gehad, helpt ook niks.

Wat is mijn vraag:
Een oplossing graag voor dit probleem aangezien ik niks meer weet.

Gegevens pc:
P3 550Mhz
Intel SE440BX-2 (met laatste bios)
Logitech muis optical (heb allerlei muizen gehad op PS2/USB/serieel)

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:25
Ik heb ook zo'n soort probleem, alleen bij mij staat het systeem niet 100% vast, je kunt de muis nog wel bewegen maar die "sloopt" het scherm. Verder als je op CTRL-ALT-DEL drukt duurt het eeuwen voor het scherm komt. Diverse muizen kregen bij mij het probleem. |:(

Ik heb er ook geen oplossing voor. }) Kun je testen of je er in XP ook last van hebt? Bij mij was het daar wél opgelost. _/-\o_

^ Wat hij zegt.

• Sepiroth
Ik heb hier eerst Windows NT 4.0 op gehad maar moet hier nu Windows 2000 op zetten (tis namelijk op m'n werk). In NT 4.0 werkte alles prima. Er moet nu Windows 2000 op i.v.m. het testen van ons intranet op een Windows 2000 server. We krijgen binnenkort nieuwe servers met win2000 waar het intranet op moet draaien. Tis alleen zo gruwelijk irritant als je systeem de hele tijd vastloopt. Windows XP is dus geen optie, dat komt er pas op te staan zodra de nieuwe servers er zijn. Kan ik tenminste net zo fijn werken als thuis.

• Z-Dragon
Kun je geen image maken?

^ Wat hij zegt.

• Sepiroth
Waarom een image maken ?

• Z-Dragon
Als je een image maakt van je huidige omgeving kun je toch testen of XP wél werkt?

^ Wat hij zegt.

• Sepiroth
Nee, XP is geen optie. NT 4.0 werkte wel goed.

• Z-Dragon
Erg jammer, en aangezien ik ook geen oplossing heb gevonden kan ik je niet verder helpen.

BTW: Er zijn wel erg weinig mensen met dit probleem, heb er zelf op Google geen woord over kunnen vinden.

^ Wat hij zegt.

Pagina: 1