Toon posts:

NT 4.0 Wat voor videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Weet iemand hoe je eventueel kan achterhalen bij nt wat voor videokaart je in je server hebt zitten?
Heb namelijk geen idee wat er in onze server zit en kan zo ook niet vinden waar ik het kan zien en aangezien ik deze opnieuw aan het installeren ben :)

groetjes

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

je kan toch gewoon een standaard vga driver installeren? werkt altijd.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dan heb ik maar 16 kleuren en dat werkt toch niet echt fijn

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Aangezien je hem toch opnieuw aan het installeren bent dan is het een optie om hem even uit de machine te halen en het serienummer te noteren. Klop dat serienummer in op google en je zal je videokaart vinden :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ehm videokaart er ff uit trekken en op chippie kijken ?

Verwijderd

Topicstarter
hij zit onboard

• Han
  • Niet online

Han

En welk type moederbord zit er in? Als je dat weet dan kun je ook achterhalen welke videokaart er onboard zit :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
idd update van je mobo sotware pakken akls je een onboard VGA gebeuren heb. ff in je kassie kijken :)
wel basic hoor. :)
edit:
hmm beetje late reaktie

[ Voor 15% gewijzigd door Sumuhtsop op 01-08-2003 12:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat is een goede vraag :)

moet ik ff in de kast duiken en kijken of ik het kan zien.. aangezien het allemaal erg vol kaarten zit is het vrij moeilijk te vinden..

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 12:52:
ja maar dan heb ik maar 16 kleuren en dat werkt toch niet echt fijn
Je moet ook achter je werkstation gaan werken hoor >:)
Maaruh, ik install nooit drivers voor hardware die ik niet gebruik. En 16 kleuren, nou boeie. Is misschien ff waardeloos, zeker met 640x480, maar alsíe draait, klim je er toch niet meer achter (althans niet vaak). En drivers nemen waar resources inbeslag, en die zou ik dus lekker gebruiken voor daadwerkelijke server-doeleinden.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
aangezien het een proxy server wordt en we daar toch regelmatig aanpassingen in moeten maken is het wel handig als je een "normaal" scherm voor je hebt. vooral omdat we vaak te lui zijn om naar de server te lopen en dus de machine overnemen ;)

maar kan het niet echt vinden helaas... na ff verder zoeken :)

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 13:05:
maar kan het niet echt vinden helaas... na ff verder zoeken :)
En je hebt totaal geen documentatie bij die PC? Of cd-rom's die zijn bijgeleverd?

Verwijderd

Topicstarter
neej helaas. het is nog een vage machine ook.. ene transtec 4100. het is een duits merk

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 19:10

ReLight

echo("What Now ? !")

ATI 3D Rage IIC 215IIC [Mach64 GT IIC] (rev 3a)

http://www.suse.de/de/bus...hardware/transtec/4100_9/

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Verwijderd

Topicstarter
ok.... ik denk dat ik echt aan weekend toe ben 8)7

dankje.. eens kijken of ik daar de goede drivers van kan vinden

• Han
  • Niet online

Han

http://beta.driverguide.c...osearch&qm0=ATI+Rage&sm=s

Indien je moet inloggen:

Gebruikersnaam: driver
Password: all

Ik denk dat je er nu wel uitkomt, succes verder :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.