Toon posts:

[select option] link van maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus dit gemaakt in PHP:

<form action="<?php $php_self ?>" method="POST">
<select>
<?php
for($i = 1; $i <= 100; $i++){
?>
<option value="<?PHP print($i); ?>">
<?PHP print($i); ?></option>
<?PHP
}
?>
</select>
</form>

Nu wil hem zo hebben dat wanneer ik dan een nummer aan klik dat de pagina opnieuwe geladen wordt en dat de waarde dus meegeven wordt aan die pagina dus dan ik dat nummer gebruiken.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
1) Post dit voortaan in Programming & Webscripting *

2) als je niet wilt dat het daar op slot gaat, doe dan voortaan eerst wat research op www.php.net en een leuke HTML reference site.

*) Noot bij 1: Ga dit topic nu niet nogmaals openen in Programming & Webscripting!

Overigens: moeten we hier vrolijk van worden? :{

[ Voor 34% gewijzigd door HunterPro op 01-08-2003 12:27 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Ik denk toch dat dit in Webdesign & Graphics hoort want hij wil van die option een link maken. Dat kan met behulp van wat javascript, moet je maar even zoeken.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
André schreef op 01 August 2003 @ 12:29:
Ik denk toch dat dit in Webdesign & Graphics hoort want hij wil van die option een link maken. Dat kan met behulp van wat javascript, moet je maar even zoeken.
dan moet ie met HTML komen en niet met PHP. M.a.w. laat het parsen en geef de HTML die je wilt hebben hier aan. [code] of [php] tags zouden btw ook niet misstaan.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:59

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Vanwege je bescheiden posthistory een bescheiden antwoord:

Gebruik javascript om van locatie te veranderen, event 'onChange'. Hoe je je document van location kunt replacen, kun je met google opzoeken.

als je nou niet zo'n posthistory had, zou ik misschien nog wel de code geven ook |:(

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:40

Pelle

🚴‍♂️

Kom op zeg, we zijn hier geen helpdesk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.