Vroeg maar toch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
*Deze post wordt u aangeboden door Sv3n en Beaves*

Wij willen ons ongenoegen laten blijken over enkele slechte moderaties ons inziens.

Het vind allemaal plaats in de Nero draad, alwaar wij zeer informatieve postings hebben neer gezet. Alleen waren wij iet de enige jammer genoeg. Het zijn reacties op deze reactie. Wij staan nu op "0 dubbelpost" en dat vinden wij niet correct.

We weten dat het nog een jonge draad is, maar willen jullie het in de gaten houden?

Met vriendelijke groeten,

Sv3n en Beaves.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik vind het niveau van je post anders niet bijster hoog. Er staan tal van assumpties en niet onderbouwde stellingen in. Een 'gemodereerd' wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Wekkel schreef op 01 August 2003 @ 12:27:
Ik vind het niveau van je post anders niet bijster hoog. Er staan tal van assumpties en niet onderbouwde stellingen in. Een 'gemodereerd' wat mij betreft.
:?

Mag jij me even uitleggen welke assumpties en niet onderbouwde stellingen er in mijn reactie staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daar bijna overal een -1 dubbelpost tegenaan gegooid, omdat het OF 10x in de draad staat, of gewoon een kwestie van niet gelezen is, dus weinig toedragends hebben ze niet, nofi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 12:29:
Ik heb daar bijna overal een -1 dubbelpost tegenaan gegooid, omdat het OF 10x in de draad staat, of gewoon een kwestie van niet gelezen is, dus weinig toedragends hebben ze niet, nofi :)
Dat het in het nieuws staat klopt, maar dan nog, we reageren allemaal in dezelfde minuut, geen dubbelpost dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lijkt dat niet iedereen met x dezelfde reacties geconfronteerd hoeft te worden :? Ik weet wel dat het in een tijdsbestek van 2 minuten is gebeurd, maar dat verandert toch niks aan het feit dat ze er teveel dezelfde (onjuiste soms ook nog) reactie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Dat klopt, maar ik heb er extra info bij gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 3 min eerder ook al gegeven was :+

Ik vind hem terecht op 0 staan, excusez moi :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 12:37:
Die 3 min eerder ook al gegeven was :+

Ik vind hem terecht op 0 staan, excusez moi :*
Over file protection? Dacht het niet.

En wat doet deze op 1?

[ Voor 12% gewijzigd door Beaves op 01-08-2003 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, je hebt ergens wel gelijk, elke windows heeft natuurlijk wel file protection maar 2000/
XP heel wat uitgebreider.
Ik geef hem een +1 informatief

En je url werkt niet, oftewel: het is blijkbaar toch vroeg :+
En ik moet leren refreshen :P

Die had ik al een -1 gegeven :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 12:42:
Oke, je hebt ergens wel gelijk, elke windows heeft natuurlijk wel file protection maar 2000/
XP heel wat uitgebreider.
Ik geef hem een +1 informatief

En je url werkt niet, oftewel: het is blijkbaar toch vroeg :+
En ik moet leren refreshen :P

Die had ik al een -1 gegeven :)
Dank u :* En ik had die link niet echt goed neergezet nee, [/ur] is niet goed om mee te beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=821924

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=821925

:? :? :?

Ze zeggen bijna hetzelfde, het komt iig op hetzelfde neer, de eerste staat op +2 inzichtvol, de onderste op 0 overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Beaves schreef op 01 August 2003 @ 12:28:
:?

Mag jij me even uitleggen welke assumpties en niet onderbouwde stellingen er in mijn reactie staan :X
Dit was het oorspronkelijke bericht waarop je reageerde:
Niet de hele schijf maar alleen C:\Temp dus?

Beetje verwarrende titel als je het mij vraagt. En wat staat er nu in een Temp-dir?
Een misverstand dus over wat er nou precies gedelete wordt als de bug in werking treedt. Verder een opmerking over een verwarrende titel en de vraag wat er in die Temp dir zou staan.

Daarop antwoord je met:
De meeste mensen die ik ken hebben een apparte partitie voor hun muziek en films, dus ook al is dit een feature, dan nog bereiken ze er weinig mee.

En ik weet zeker dat het geen feature is, want Ahead zou dit nooit express doen, waarom niet? Omdat het imago van het programma toch een deuk oploopt door deze bug, een hoop mensen die hier last van hebben zullen niet blij zijn en kunnen hun pc opnieuw inrichten. Daar wordt je niet blij van en het kan zijn dat je dan leuk voor een ander pakket kiest.

En waarom zou Nero naar de RIAA luisteren? Het is een brandprogramma ten eerste en de RIAA heeft geen invloed, ze kunnen zoveel eisen, je hoeft er niet op in te gaan als fabrikant.
Een opmerking over het hebben van een aparte partitie voor film en muziek, en daarom zou de feature weinig zinvol zijn voor 'ze' (De RIAA neem ik aan). Gebaseerd op de assumptie dat als het een feature zou zijn, dit weinig zinvol zou zijn, omdat de meeste mensen die jij kent een aparte partitie gebruiken voor hun muziek en films. Of je kent de hele wereld en hun gebruik van partities, of je verbind een algemene conclusie aan een eigen beperkte ervaring.

De RIAA zou geen invloed hebben op Nero. Er zijn echter legio mogelijkheden te bedenken waardoor de RIAA feitelijke invloed zou hebben op Nero. Dat Nero alleen een brandprogramma is en wat daar dan de consequentie van is in je redenering, daar mogen we alleen maar gissen.

Alleen je redenering waarom het geen (RIAA) feature zou zijn kan in mijn beleving als een echte volledige reactie doorgaan. De rest is hap snap werk en bovendien totaal geen reactie op de posts waarop je aangeeft geantwoord te hebben :?

" tal van assumpties en niet onderbouwde stellingen" is wat gechargeerd, dat geef ik toe, maar voor het overige vind ik er niet veel aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Wekkel op 01-08-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Beaves schreef op 01 augustus 2003 @ 12:22:
Wij staan nu op "0 dubbelpost" en dat vinden wij niet correct.
het probleem is dat in dit geval 9 mensen vrijwel gelijktijdig hebben gereageerd op dezelfde vraag.
ik kan best begrijpen dat je dan verkiest om reacties die in kort tijdsbestek zijn een normale score mee te geven, aangezien het geen bewuste dubbelposts zijn.

maar anderzijds denk ik dat het moderatie-systeem ook bedoeld is voor de lezer van de reacties, zodat hij een goed leesbare draad te zien krijgt, in die zin vind ik de 0 voor de rest best redelijk (anders moet je 8 reacties een extra punt geven)

verder kan je best bedenken dat de vraag een wel erg simpele aanname was, als gelijktijdig 9 mensen zich genoodzaakt voelen hem te verbeteren (en ik zie dit enkel als een kleine verbetering: sowieso range:1)

edit:
hmm, wekkel heeft me zojuist overtuigd dat de post toch een +1 waard is, immers het is eveneens een statement en brengt nieuwe gegevens naar voren (ook als dat een 'aanname' is, en ongefundeerd, in die zin is het reden voor zeker een +1:-tag)

[ Voor 14% gewijzigd door RM-rf op 01-08-2003 12:58 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Tja, je raakt hier een beetje moeilijk punt: wat is het doel van het moderatiesysteem? Gebruikers belonen voor goede reacties of het goed leesbaar maken van de draad op defaultniveau? In het eerste geval moeten ze allemaal een 1 hebben, in het tweede geval alleen de eerste en de rest nul. Moeilijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind een 0 informatief wel een goede. Je trapt de posters niet tegen de schenen aan die op zich geen foute post hebben gemaakt, je beinvloed hun karma e.d. niet, en de keerzijde, mensen die door de draad gaan om te lezen zien niet 10x dezelfde reactie :)

Beide "partijen" tevreden lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:41
Wekkel schreef op 01 August 2003 @ 12:55:
quote:
De meeste mensen die ik ken hebben een apparte partitie voor hun muziek en films, dus ook al is dit een feature, dan nog bereiken ze er weinig mee.

En ik weet zeker dat het geen feature is, want Ahead zou dit nooit express doen, waarom niet? Omdat het imago van het programma toch een deuk oploopt door deze bug, een hoop mensen die hier last van hebben zullen niet blij zijn en kunnen hun pc opnieuw inrichten. Daar wordt je niet blij van en het kan zijn dat je dan leuk voor een ander pakket kiest.

En waarom zou Nero naar de RIAA luisteren? Het is een brandprogramma ten eerste en de RIAA heeft geen invloed, ze kunnen zoveel eisen, je hoeft er niet op in te gaan als fabrikant.
afaik heeft beaves dit gepost:
Gepost door Beaves vrijdag 1 augustus 2003 - 12:03 Score: 1 (Informatief)
Nee, niet alleen de C:\Temp directory, maar je hele partitie, zie Especially in case that you choose drive "C:\" as target or TEMP directory for Nero Recode, all data on drive "C:\" will be erased after you confirmed the warning!

Dus als je C:\ hebt aangewezen ben je mooi klaar, niet alles zal verwijderd worden als je Windows 2000/XP draait omdat die het verwijderen van bestanden niet toe laten als je er van opgestart bent, maar wel je hele Program Files directory en ga zo maar door.

Als het alleen je C:\Temp dir was had het geen probleem geweest, niemand zet daar belangrijke info neer.
Ik weet niet waar je die andere quote vandaan haalt, maar even ter correctie :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Dan zal ik wel een verkeerde reactie van Beaves hebben gepakt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
:? Wel opletten graag he, nu lijkt het net alsof ik aan het flamen ben of nodeloos een reactie langer maak dan nodig is. Het lijkt me duidelijk dat ik normaal reageer en dat die post dus geen +1 overbodig waar is :X

[ Voor 14% gewijzigd door Beaves op 01-08-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Even een link naar het juiste bericht was anders ook geen overbodige luxe geweest :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Wekkel schreef op 01 August 2003 @ 13:37:
Even een link naar het juiste bericht was anders ook geen overbodige luxe geweest :Z
Dat heb ik toch gedaan? Ik heb de begin reactie gegeven, dat je dan vervolgens boven die reactie gaat kijken i.p.v. eronder is vreemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, misschien dat ik een totale n00b ben met FP postings, maar ik zie nooit schakeringen in posting en de reacties er op, bijzonder verwarrend allemaal (dat blijkt :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Wekkel schreef op 01 August 2003 @ 13:40:
Hmm, misschien dat ik een totale n00b ben met FP postings, maar ik zie nooit schakeringen in posting en de reacties er op, bijzonder verwarrend allemaal (dat blijkt :P ).
Dan weet ik al wat je hebt :P

Je kan de reacties op twee manieren bekijken, plat en genest. Jij hebt waarschijnlijk plat. Je kan dat bij je layout settings veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Veranderd. Dat bespaart me in de toekomst een blunder als deze |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
[zeikmodus]
Kan iemand deze reactie van overbodig afhelen. Het kan best zijn dat ie overbodig is, maar dan zijn de reacties daaronder dat ook.

Deze mag naar dubbelpost, die zegt exact hetzelfde als /me.
[/zeikmodus]

[ Voor 24% gewijzigd door Beaves op 01-08-2003 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedaan :)
Pagina: 1