Toon posts:

2 resoluties 1 website

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilk graag een website maken die in twee resoluties te bekijken is.
Ik heb de home page in 2 verschillende resoluties gemaakt en de bezoekers kunnen via een link popup kiezen welke homepage ze willen zien.

Maar moet ik nu elke site 2 keer gaan maken?
Daar heb ik dus geen zin in!
Wie kan me helpen en heeft een oplossing...

Groeten, Rico

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kijk eerst naar de verschillen tussen die twee resoluties. Welke 2 resoluties wil je gaan ondersteunen?

Bepaal vervolgens wat er met je content en design moet gebeuren op het moment dat die resolutie vergroot of verkleind!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gewoon alles op een resolutie maken en later wat extra spatie's ertussen voor een hogere resolutie :)

Of met flash gaan werken.

Verwijderd

Misschien kan je een website maken voor alle resoluties, dus dat je rekening ermee houd met het ontwerp van je site. Of je zet de website op 800x600 in de linker bovenhoek...

anders zou je eens kunnen kijken naar http://www.azg.nl ... dit is een voorbeeld van een website die meeschaalt aan de hand van de resolutie

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 12:15 ]

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Lekker gebruikers onvriendelijk zeg.
Maak em gewoon voor alle resoluties vanaf 800*600 ofzo. Niks kiezen, gewoon 1 site.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:40

Pelle

🚴‍♂️

Inderdaad, je hebt wmb 2 mogelijkheden:

Een 800x600 site bouwen, of een site die meeschaalt met je browser. Twee sites in twee resoluties bouwen is onnodig, en vaak schiet je je doel er ook nog mee voorbij: ik draai 3200x1200 maar m'n browsers zijn maar 800px breed. Zou je dan een check inbouwen, dan zou ik toch nog de verkeerde resolutie voor m'n neus krijgen. Niet doen dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.