Toon posts:

[Evaring?] Q-tec 4 Port Wireless Network Router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Ik ben van plan deze wireless router te kopen : http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13539 : Hij kost 99,- euro. Valt wel mee voor een router waar je wired en wiresless computers op aan kan sluiten.

Maar nu zei iemand: Onbekened merk == weinig gebruikers en ervaringen == weinig firmware updates.

Wat vinden jullie.. kan ik beter gaan voor een merk router of hebben sommige mensen deze en bevalt deze prima?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik deze topic in het verkeerde forum gezet ofzow?

Ik heb net een mailtje gestuurd naar de pc zaak. Ze hadden ook een SWEEX http://www.sweex.nl/product.asp?pid=222 .. Deze kost 115,- maar dan zit er wel een printserver bij wat ik erg handig vind.

Maar ik las in verschillende topics dat er veel gezeur was met SWEEX routers?

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23
WOW Q-tec NIET nemen....
Computerzaak Norrod kreeg onlangs aantal klachten over dit merk met de melding dat draadloos bereik zeer slecht is...
Ik zelf heb dit ook ondervonden en heb een USB kastje terug gebracht (Niet doen dus)

• buiter
buiter schreef op 01 August 2003 @ 15:33:
WOW Q-tec NIET nemen....
Computerzaak Norrod kreeg onlangs aantal klachten over dit merk met de melding dat draadloos bereik zeer slecht is...
Product wordt nadien toch nog even getest!!!
Ik zelf heb dit ook ondervonden en heb een USB kastje terug gebracht (Niet doen dus)
OOPS dit moest een edit zijn

Sweex hoor je ook niet veel fantastische verhalen over (heb ik zelf niet getest)

[ Voor 16% gewijzigd door buiter op 01-08-2003 15:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Phiew.. Bedankt, ik dacht niemand reageerd, ik koop hem maar gewoon.. Nu niet meer dus.. Iemand een andere suggestie?? Sweex is dat iets?

Verwijderd

Topicstarter
Oke tx , het is dus wel duidelijk dat de zaak ****** alleen maar troep verkoopt.... lekker.. dat word dus maar naar informatique :D Bedankt Buiter!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 16:08 ]

• buiter
Dat hoor je mij niet zeggen....
Dat je nu toevallig 2 merken noemt waar het bereik wat betreft het wlan gedeelte beperkt is, wil niet zeggen dat het bedrijf dat het verkoopt alleen maar troep heeft...
De markt wil wireless en hoe goedkoper het is des te sneller het verkoopt....
Q-tec en Sweex willen daar ook van profiteren......

Verwijderd

Topicstarter
Nee maar die zaak was zowieso al slecht, ik dacht dat het mee viel maar als ze zeggen dat ze heel goed bereik hebben in de winkel zegt dat toch iets of niet?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Een BenQ AWL700 is zeker goed, ik heb 40 meter verderop in de tuin nog gewoon 100% bereik, de web interface ziet er goed uit en port mappen is ook makkelijk :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een LINKSYS WIRELESS AP + ROUTER 4 PORT SWITCH besteld. Linksys is voor 500 miljoen overgenomen door cisco dus ik denk haast wel dat het goed spul is. Hij koste 85 euro + 7,50 rembours dus 92,50 .. Hopelijk bevald ie..
Pagina: 1