[?] Hoe Mod rechtstreeks aanspreken?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 13:06
Titel says it all.

Ik heb de afgelopen paar dagen een antal replies gekregen van momania en zou hier graag uitleg van krijgen. (Zodat ik in de toekomst geen Modjes voor het hoofd stoot. Zo lang zit ik zelf nog niet op GOT-forum en d8 dat ik de policies toch goed had nagelezen)

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Via MSN of ICQ :?

Anders mailen naar ze adres :)

momania

Ennuh, TFF gaat over de FP van T.net, niet van het forum. Dus denk een move naar SeM of LA :)

En over dat topic, die was bijna eenjaar oud, en om dan nog een kick te geven aan dat topic is niet nodig. Gewoon een nieuwe openen of ff zoeken. Anders de TS of dergelijke van dat topic messagen :)

[ Voor 111% gewijzigd door GGS_206 op 01-08-2003 11:56 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

TFF > LA

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Yep, beste manier is mailen en/of ICQen. Als de betreffende mod niet / traag reageert, dan kan een collega uitkomst brengen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Lijkt me duidelijk. Als momania niet reageert (wat mij niet logisch lijkt), kun je ook even naar mij mailen, dan handel ik het verder af. Mailen is meestal de beste oplossing, aangezien de mod er dan naar kan kijken wanneer hij tijd heeft :).

Dit topic is gesloten.