Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik sprak net een vriend van mij uit australië en die berichtte me over 2 nieuwe foontjes die daar al op de markt zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com.au/nokia_apac/australia/images/3100_top.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com.au/nokia_apac/australia/images/3100_bottom.jpg
Get brilliant in the dark with the Nokia 3100. Its glow-in-the-dark, luminous covers brighten your life and help you stand out from the crowd. You can even add a new twist to your tales with the Fun Camera1 and MMS2. And just like you, the phone is anything but static. Animate your life with a color screensaver4 or blaze your own trails with Tri-band capability. With fabulous games6 and Xpress-OnTM covers, you can wave a big goodbye to boredom. If you’re serious about fun, the Nokia 3100 is the phone for you.

Luminous Covers7:
Shine with the glow-in-the dark motif, only on your Nokia 3100. The luminous strip brightens your life and gets you the attention you deserve. Switch to a range of snazzy Xpress-OnTM color covers7 to match your clothes anytime

Xpress-OnTM Gaming Covers7:
Experience the new electroluminescent game effects with the gaming covers7 with 8-way rocker key. With the new JavaTM,5 games like Snake EX2, Beach Rally and Bowling, there’s a thrill just waiting around every corner

MMS2 & Fun Camera1:
Ignite your creative flame and capture life’s best moments with the stylish Fun Camera enhancement. Add a smiley and share them via MMS2, for experiences you just can’t describe in words

Animated Screen Saver:
Another sparkle to your life – a color screen4 saver with moving images! Download your favorite version or enjoy the preinstalled animation

Tri-band2 Compatible:
Blaze your trail anywhere in the world and stay in touch easily on GSM 900/1800/1900 networks

Other features:
XHTML2 browsing on color screen
Integrated hands-free speaker
Midi ringing tones
Local languages and character support (keymats)
Go-to menu underneath the right softkey takes you quickly to your favorite menu
PC Suite in Expression Category

Dimensions:
Volume: 69cc
Weight: 85g
Length: 101.8mm
Width: 42.8mm
Thickness: 15.2mm – 19.6mm
Power Management3:
Battery: BL-5C Li-ion
Capacity: 850mAh
Talktime3: Up to 3hrs
Standby Time3: Up to 240hr
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com.au/nokia_apac/australia/images/3530_phone_top2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com.au/nokia_apac/australia/images/3530_phone_bottom2.jpg
The Nokia 3530 gives you the freedom to express yourself in colour. Equipped with high-resolution colour screen1, this funky new phone also lets you stay connected via Multimedia Messaging Service (MMS)2. So you and your friends can exchange colourful multimedia messages2 with images, text and sound3 attachments. Plus, with JavaTM applications4, you'll never be bored again because you can keep downloading new games anytime you like. Better yet, you can also change the covers of the phone to suit your personality and outfit.

High-resolution display1 in 4096 colours
Best suited for viewing of pictures, games, wallpapers and calendar, as well as enhanced web-browsing

Stay connected to your family and friends by exchanging lively multimedia messages2 with images, text and sound3 attachments
Detach the pictures and audio files to use them as screensavers and ringing tones

Make your phone truly yours by personalising it with JavaTM Applications4 and thrilling new games4 you can download via WAP2

Make a bold statement of your style with the range of cool Xpress-onTM colour covers5
Active covers5 - See your phone dance to the rhythm of your ringing tone, complete with dynamic light effects, when you have an incoming call.
Reactive covers5 - Be the star of the night with covers that glow in the dark.
Gaming covers5 - With a four-way scroll keypad, these covers give you more control and excitement when you play.

Set your phone to a new beat with rhythmic pre-installed Polyphonic Ringing Tones
Download new polyphonic ringing tones to suit your moods
Create unique SMS alerts by selecting one of the many ringing tones

Volume: 98 cc
Weight: 106g
Length: 118mm
Width: 49.6mm (max)
Thickness: 17.1mm (max)

Battery Performance Li-Ion BLC-2 1000mAh

Talktime6 Up to 2hr 30mins - 4hr 30mins
Standby Time6 Up to 312hr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

1) oerlelijk! :)
2) Ik dacht al eens eerder ergens gelezen te hebben dat deze beide niet naar europa zouden komen.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30
Waarom is er bij de 3530 zo'n groot gat bovenin waar de luidspreker zit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
ik dacht dat de 3100 wel nar europa kwam, maar die andere niet

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 00:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Mja, vind het helemaal niets :)
Maar dat vind ik altijd van Nokia. Ze zijn veeeel te commercieel, willen perse een hype telefoon waar idereen mee loopt. Maar door de vele rare modellen die de afgelopentijd zijn uitgekomen kun je de bomen in het bos niet meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ze er wel grappig uit zien... maarja k zou er toch geen kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia gaat wel ver met design ja...deze 2 vind ik beide ook een beetje erg crea.

Maar toch nog steeds de 3650 aan de top als het gaat om de lelijkste phone:

Afbeeldingslocatie: http://www.maximovil.com/imagebank/models_big/nokia-3650.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Hier nog wat live-pictures van de 3100.

http://www.angelfire.com/d20/reuzenkind/a01_200.jpg
http://www.angelfire.com/d20/reuzenkind/a02_200.jpg
Nokia 3100 Game Cover
http://www.angelfire.com/d20/reuzenkind/a03.jpg
De kleuren
http://www.angelfire.com/d20/reuzenkind/a04.jpg
http://www.angelfire.com/d20/reuzenkind/a05.jpg
game cover back and front

http://www.angelfire.com/d20/reuzenkind/a06.jpg
de bovenkant
http://www.angelfire.com/d20/reuzenkind/a08.jpg
het goed verlichte toetsenbord

Ik vind hem persoonlijk oorlelijk ;)

Links copiëren, en openen in nieuwe browser ;)

[ Voor 11% gewijzigd door reuzekind op 01-08-2003 16:15 ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah wat een oerlelijke toestellen zeg , het wordt met de dag erger met nokia.
Neem nu gewoon maar een voorbeeld aan siemens en SE , die weten hoe ze mooie toestellen moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

reuzekind schreef op 01 August 2003 @ 12:47:
Hier nog wat live-pictures van de 3100.

Ik vind hem persoonlijk oorlelijk ;)
Ik vindt die kruisjes ook oerlelijk :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn gewoon budget toestellen van Nokia hoor, die zijn nooit geweldig, maar dat vind ik ook niet van de T300, T310 enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm mooi is anders.. Ik denk wel dat het van die makkelijke phones zijn voor mn ouders! Die moeten geen telefoon hebben met vanalles en nog wat er op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Slasher schreef op 01 augustus 2003 @ 15:17:
[...]

Ik vindt die kruisjes ook oerlelijk :P
Hmm, werken ze toch niet... :7 Ik wist dat angelfire nooit plaatjes liet zien buiten angelfire om, maar dacht dat het werkte met een ? erachter. Nou ja, dan maar even de links posten ;)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Die 3100 ligt al een aardige tijd bij de Vodafone :?

Lelijke dingen iig ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 01-08-2003 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

de Nokia 3530 is al oud.

Ik heb al sinds maandag 17 maart 2003, 0:52:24 het plaatje in mijn database staan.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dat niet helemaal met dat gat bij de speaker bij de nokia 3530.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Nokia is qua design wasigh bezig de laatste tijd!
De enige phone die ik wel kan waarderen is de 7210...

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 15:25:
hmm mooi is anders.. Ik denk wel dat het van die makkelijke phones zijn voor mn ouders! Die moeten geen telefoon hebben met vanalles en nog wat er op!
Die hebben ook echt een kleurendisplay nodig. Overbodige zooi!

Verwijderd

Weet iemand al wanneer en waar de Nokia3100 te verkrijgen is??

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:18
Personelijk vindt ik het design niet echt geslaagt... Ik denk dat de 3100 de opvolger wordt van 3310/3330, omdat hij namelijk het best in deze category valt. Niet te duur, niet te goedkoop... Kleurenscherm :9

Verwijderd

Ik wou eerst niet weer een Nokia nemen. Maar zoals je zegt, deze wordt waarschijnlijk wel betaalbaar voor een kleurenscherm en ik vind de roze versie wel kinky :) ook vind ik de vierkante knopjes die in mekaar overlopen wel mooi strak...

• waslijn
  • Laatst online: 03-09 19:43
Vind die 3100 in het wit nog best aardig. Lekker strak en simpel: http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/3100/index.html

Zie net dat er ook een budget camera telefoon aan zit te komen de Nokia 3200, vind hem erg lelijk, hij moet 'maar' 250-300 euro gaan kosten.
http://www.nokia.com/nokia/0,,42298,00.html

[ Voor 5% gewijzigd door waslijn op 13-09-2003 19:03 ]

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Waslijn schreef op 13 September 2003 @ 19:02:
Zie net dat er ook een budget camera telefoon aan zit te komen de Nokia 3200, vind hem erg lelijk, hij moet 'maar' 250-300 euro gaan kosten.
http://www.nokia.com/nokia/0,,42298,00.html
Way to go Nokia!! Dat sarcasme, die humor!!! :D :D

:( :r

[ Voor 6% gewijzigd door max op 13-09-2003 20:54 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

de 3100 kost ook ongeveer 230 euro. Dus erg veel duurder dan is hij dan niet, en met camera.
Ik vind de functie zaklamp ook erg leuk :)

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Verwijderd

ik heb um: nokia 3100 in het roze!!!! :)

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:10
Pics? :9

Verwijderd

uhm sorrie, dat zit er bij mij niet in :(
maar hij is zeker relaxed!!!
gratis bij verlengen van mijn t-mobile voor 2 jaar (150 belminuten)

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

wanneer maken nokia weer fatsoenlijke toestellen :? 8)7 |:(

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Verwijderd

1 nokium, 2 nokia???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:10
Op Nokia.nl staat de 3100 wel, maar die andere niet.

(Frennie van die onzin posts kun je beter als "offtopic" zetten of helemaal niet
Lees de faq even voordat je een standje krijgt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

offtopic:
Nee dat is latijn :)
En aangezien Nokia een scandinavisch woord is, gaat dat niet op...
(het woord Nokia komt trouwens van de rivier de Nokia waar het bedrijfje vroeger als houtzaagmolen langs begon)

#StopBurningStuff

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Ben ik de enige die de plaatjes in de openingspost niet kan zien? :?
_WgV_ schreef op 19 september 2003 @ 13:28:
offtopic:
Nee dat is latijn :)
En aangezien Nokia een scandinavisch woord is, gaat dat niet op...
(het woord Nokia komt trouwens van de rivier de Nokia waar het bedrijfje vroeger als houtzaagmolen langs begon)
Al was Nokia wel een latijns woord, dan nog had het gewoon gekund.
Vrouwelijke woorden eindigen in het Latijn namelijk op -a.
1 Nokia, 2 Nokiae zou het dan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
wicher schreef op 20 september 2003 @ 13:10:
Ben ik de enige die de plaatjes in de openingspost niet kan zien? :?
reuzekind schreef op 01 augustus 2003 @ 16:14:
[...]
Hmm, werken ze toch niet... :7 Ik wist dat angelfire nooit plaatjes liet zien buiten angelfire om, maar dacht dat het werkte met een ? erachter. Nou ja, dan maar even de links posten ;)
Back ontopic: volgens de Nokia-site komt er een carkit-houdertje voor deze GSM uit. Momenteel heb ik zo'n houdertje voor de 6210; is het voldoende als ik alleen dat houdertje vervang? (Ik kan overigens nergens terugvinden of ze bij de 3100 deafult een headset leveren.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Bij de 3100 serie zal neem ik aan geen headset geleverd worden, ze moeten het prijsverschil met de overige telefoons toch ergen mee rechtvaardigen.

Wat de carkit betreft, er zijn onderdelen die overeenkomen, maar of je los onderdelen kan kopen weet ik niet.

nokia.nl:

carkit 3100
Installatie Kit CARK-126

Installatieplaat MKU-1
Handenvrije eenheid HFU-4
Externe handenvrije luidspreker HFS-12
Microfoon HFM-8
Stroomkabel PCU-4
Systemkabel SCU-4
carkit 6210
Geavanceerde HF Carkit CARK-91

Geavanceerde telefoonhouder MCC-1
Geavanceerde HF eenheid HFU-2
Externe HF-luidspreker HFS-12
Microfoon HFM-8
Heb zelf een 3100 besteld en ben druk opzoek naar een goedkope datakabel die compatible is met de DKU-5, heb op www.salesplaza.nl een usb kabel gevonden voor 19eur ben benieuwd of die compatible is.

[ Voor 42% gewijzigd door waslijn op 28-09-2003 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wat de carkit betreft, er zijn onderdelen die overeenkomen, maar of je los onderdelen kan kopen weet ik niet.
Ik weet zeker dat het mogelijk is om losse onderdelen te kopen, maar ik vraag me af of het houdertje van de 3100 in een HF Carkit CARK-91 gaat werken. Op de site van Nokia heb ik nog niets over de compatibiliteit van carkits en hun houdertjes kunnen vinden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pven schreef op 28 september 2003 @ 19:05:
[...]

Ik weet zeker dat het mogelijk is om losse onderdelen te kopen, maar ik vraag me af of het houdertje van de 3100 in een HF Carkit CARK-91 gaat werken. Op de site van Nokia heb ik nog niets over de compatibiliteit van carkits en hun houdertjes kunnen vinden. :/
Iemand? :?

(Ik heb haast, vandaar deze ongeduldigheid; ik wil die Nokia 3100 vandaag nog bestellen ... )

En ik heb netjes 24 uur gewacht! :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 29-09-2003 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waslijn schreef op 28 september 2003 @ 10:56:
Heb zelf een 3100 besteld en ben druk opzoek naar een goedkope datakabel die compatible is met de DKU-5, heb op www.salesplaza.nl een usb kabel gevonden voor 19eur ben benieuwd of die compatible is.
Een datakabel, daar ben ik zeker ook geïnteresseerd in. Kan iemand het laten weten als hij/zij een goedkope oplossing heeft?? Thanku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat vinden jullie nu van de 3100? Nog steeds tevreden? Ik wil hem namelijk ook gaan kopen, heb nu een 6610 die bijna uit elkaar valt. Is hij groter vergeleken met de 6610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Een Nokia 3100 past niet (met andere houder) in een cark91. :( Ik wil dit toestel graag hebben, dus ik zal de lease-maatschappij eens bellen wat het me extra gaat kosten als ik de carkit om laat wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand enig idee of ik de Java-games van een 3100 op internet kan 'previewen'? Op de site van Nokia vind ik niet veel meer als 'Java™ games: Beach Rally, Snake EX2 and Bowling'. Uiteraard ben ik ook erg benieuwd waar nieuwe Java-games te downloaden / te koop zijn; iemand enig idee?

Het lijkt er sterk op dat het toch op de site van Nokia te vinden is ... 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 07-10-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Binnenkort zal er een review van de 3100 verschijnen op GoT, ben hem nu aan het schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Waslijn schreef op 07 October 2003 @ 20:11:
Binnenkort zal er een review van de 3100 verschijnen op GoT, ben hem nu aan het schrijven.
Mooi! Ik heb hem inmiddels al besteld, maar dat mag de pret niet drukken. ;)

Bij GSMCorrect.nl was deze (in mijn geval) het goedkoopst; 0 EUR om precies te zijn bij een 2-jarige verlenging van mijn KPN240-abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een ontzettend fijn telefoontje die 3100, heb de roze... Enige nadeel is dat ik zo'n dure kabel heb moeten aanschaffen (70 euro), DKU 5, want er zit geen infrarood op. Maar nu ben ik blij en heb van iedereen fotootjes in mijn phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 19:57:
Echt een ontzettend fijn telefoontje die 3100, heb de roze... Enige nadeel is dat ik zo'n dure kabel heb moeten aanschaffen (70 euro), DKU 5, want er zit geen infrarood op. Maar nu ben ik blij en heb van iedereen fotootjes in mijn phone.
Kabel heb ik niet gekocht, veels te duur. Door middel wap download ik wallpapers en beltonen gratis. Wappen valt binnen mijn belbundel en een wapsite is zo gemaakt aangezien de browser simpele html ondersteunt.

Voor 19euro heb je trouwens een nepkabel, daarmee kan je alleen niet de echte Nokia software gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb online bij GSMcorrect.nl een Nokia3100 besteld. Aan het einde van mijn bestelling was het mogelijk om een PDF te downloaden met daarin de offerte; in die offerte staat dat het om een verlenging van mijn KPN240 abbo gaat. Vandaag heb ik de papieren van hen ontvangen en nu hebben ze er een nieuw KPN240 abbo van gemaakt ... :? ... Ik heb het vermoeden dat hun site een foutje bevat, waardoor de prijs van een Nokia3100 bij een nieuw abbo wordt getoond, als het abbo verlengd wordt (ben ik te volgen?). De PDF heb ik uitvgeprint en keurig ingevuld; deze doe ik morgen op de bus ... Is er een kans dat men me gaat melden dat de site een fout bevat en dat ik geen gebruik kan maken van de goedkope Nokia3100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
pven schreef op 08 October 2003 @ 22:02:
Ik heb online bij GSMcorrect.nl een Nokia3100 besteld. Aan het einde van mijn bestelling was het mogelijk om een PDF te downloaden met daarin de offerte; in die offerte staat dat het om een verlenging van mijn KPN240 abbo gaat. Vandaag heb ik de papieren van hen ontvangen en nu hebben ze er een nieuw KPN240 abbo van gemaakt ... :? ... Ik heb het vermoeden dat hun site een foutje bevat, waardoor de prijs van een Nokia3100 bij een nieuw abbo wordt getoond, als het abbo verlengd wordt (ben ik te volgen?). De PDF heb ik uitvgeprint en keurig ingevuld; deze doe ik morgen op de bus ... Is er een kans dat men me gaat melden dat de site een fout bevat en dat ik geen gebruik kan maken van de goedkope Nokia3100?
Zou eerst maar even bellen/mailen voordat je het contract tekent. Maar waarom voor 2 jaar verlengen bij KPN? Bij bijvoorbeeld een nieuw vodafone 240 1 jarig abo krijg je een 3100 kado + 115euro retour + geen aansluitkosten (www.bestelmaar.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Waslijn schreef op 08 October 2003 @ 22:11:
[...]
Zou eerst maar even bellen/mailen voordat je het contract tekent. Maar waarom voor 2 jaar verlengen bij KPN? Bij bijvoorbeeld een nieuw vodafone 240 1 jarig abo krijg je een 3100 kado + 115euro retour + geen aansluitkosten (www.bestelmaar.nl).
Ik weiger om een abbo te nemen bij Vodafone; zie pven in "Geweigerd bij Vodafone".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waslijn schreef op 08 October 2003 @ 20:14:
[...]
Kabel heb ik niet gekocht, veels te duur. Door middel wap download ik wallpapers en beltonen gratis. Wappen valt binnen mijn belbundel en een wapsite is zo gemaakt aangezien de browser simpele html ondersteunt.

Voor 19euro heb je trouwens een nepkabel, daarmee kan je alleen niet de echte Nokia software gebruiken.
Ja klopt, die heb ik eerst gekocht voor 15 euro, maar die werkte met niks, toen heb ik er eentje met usb uitgang gekocht voor 25 euro, werkte ook met niks. Geld overigens wel terug gekregen overal, maar nu dus maar een originele gekocht. Dat popportprincipe blijft er toch wel in, dus bij toekomstige phones komt het weer van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Begrijp ik het goed dat de nep-kabels het gewoon niet doen ?!? Ik wil MobiMB - Mobile Media Browser aanschaffen, maar als ik daarnaast nog 50 EUR aan een kabel uit moet geven, ga ik ff achter mijn oren krabben. (Ik ben overigens al enkele jaren zeer tevreden over LogoManager!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
pven schreef op 09 October 2003 @ 22:29:
Begrijp ik het goed dat de nep-kabels het gewoon niet doen ?!? Ik wil MobiMB - Mobile Media Browser aanschaffen, maar als ik daarnaast nog 50 EUR aan een kabel uit moet geven, ga ik ff achter mijn oren krabben. (Ik ben overigens al enkele jaren zeer tevreden over LogoManager!)
Moet volgens mij gewoon werken, dacht op www.salesplaza.nl gelezen te hebben dat de usb-datakabel (19euro) werkt met mobimb, je moet wel eerst drivers voor de kabel installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waslijn schreef op 09 October 2003 @ 22:41:
[...]
Moet volgens mij gewoon werken, dacht op www.salesplaza.nl gelezen te hebben dat de usb-datakabel (19euro) werkt met mobimb, je moet wel eerst drivers voor de kabel installeren.
Bij mij werkte het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand enig idee waar de originele datakabel het goedkoopst is? Op SalesPlaza kost deze 55 EUR ; Koopjessite heeft hem niet :? ; MobiMB + datakabel kost bij LogoManager.co.uk 75 EUR ; verder heb ik nog niet gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
pven schreef op 15 oktober 2003 @ 22:46:
Iemand enig idee waar de originele datakabel het goedkoopst is? Op SalesPlaza kost deze 55 EUR ; Koopjessite heeft hem niet :? ; MobiMB + datakabel kost bij LogoManager.co.uk 75 EUR ; verder heb ik nog niet gezocht.
55euro is tot nu toe ook de laagste prijs die ik tegen gekomen ben. Ben misschien wel een compatible kabel op het spoor:
Onderwerp: MA-8620c

Beste info,

Graag zou ik willen weten of de Nokia MA-8620c datakabel 100% compatible is met de DKU-5 van Nokia,dit wordt mij namelijk niet helemaal duidelijk, aangezien er veel tegenstrijdige informatie op internet te vinden is.

Met vriendelijke groet,

Waslijn
Deze is 100% compatible met de DKU-5.

Met vriendelijke groeten,

WINC Internet & Communications BV
www.koopjessite.nl / www.mobileplaza.nl
www.dvdshop.nl / www.gsmtunes.com
Dit zou dus eventueel een goedkope kloon kunnen zijn van de originele kabel. Bij http://www.gsmgoedkoop.nl/ staat ie voor E29,75 in de prijslijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heb je zo'n kabel besteld? Ik ben namelijk erg benieuwd of deze echt compatible is. (Indien je er geen besteld hebt, ga ik er eentje bestellen.)

Als die kabel dan niet werkt, stuur ik hem uiteraard terug. ;)

Zoeken bij Google naar "MA-8620C" mobimb geeft ook wat terug, maar helaas geen taal die ik ken. :X

(Ik heb ze voor de zekerheid gevraagd of ik geld terug kan krijgen, indien de datakabel het niet doet.)

[ Voor 70% gewijzigd door pven op 16-10-2003 13:08 . Reden: (...) toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
pven schreef op 15 October 2003 @ 23:03:
Heb je zo'n kabel besteld? Ik ben namelijk erg benieuwd of deze echt compatible is. (Indien je er geen besteld hebt, ga ik er eentje bestellen.)

Als die kabel dan niet werkt, stuur ik hem uiteraard terug. ;)

Zoeken bij Google naar "MA-8620C" mobimb geeft ook wat terug, maar helaas geen taal die ik ken. :X
Nee heb hem zelf niet besteld, maar had alvast wat geinformeerd. Is inderdaad weinig te vinden over compatibiliteit van die kabels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heel klein beetje offtopic: de makers van LogoManager hebben me gemeld dat ze binnenkort (tijdstip gaan ze me nog melden) een nieuwe versie van LogoManager uit gaan brengen die de Nokia3100 ondersteunt. Daarnaast krijg je geen korting op MobiMB als je een licentie voor LogoManager hebt.

[ Voor 1% gewijzigd door pven op 16-10-2003 09:33 . Reden: errutje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Het antwoord van LogoManager:
Please sign up your e-mail address at http://www.logomanager.co.uk/news.php to be notified of the added support for the newer phones and tools. We can not predict the timing for future releases.
Jammer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Joepie:
The latest version of LogoManager is available for download from the
LogoManager web site.

New in this version:

- Support for tones, logos and phonebook in the new Nokia 2100
- Phonebook management support for: Nokia 7250i, 6220, 3100, 3560,
3585, 3585i, 3586, 6320, 6360, 6370, 6385, 6800
- Support for web addresses in phonebook
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
(Ben ik de enige die deze draad interessant vind? :X)

Iemand enig idee of de NKU-5 datakabel zou kunnen werken met LogoManager? In LogoManager is het alleen mogelijk om een seriële kabel te selecteren terwijl die NKU-5 toch echt USB is.

Ik heb het zelf maar weer uitgezocht, want als ik op jullie moet wachten ... :z
You need to install the drivers for the cable and then the com port which it assigns will appear in your device manager. You then choose DLR3 and the appropriate com port in LogoManager, or DKU5 and the appropriate com port in MobiMB.

[ Voor 71% gewijzigd door pven op 20-10-2003 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Als ik de Nokia-software gebruik die bij de (originele) DKU-5 wordt geleverd, lukt het me niet om nieuwe Java-dingetjes op mijn 3100 te installeren. Uiteraard heb ik het eerst via MobiMB geprobeerd, maar die moet je eerst registreren voordat dat kan; via de Nokia-software lukt het me helemaal niet. Bij de ConnectionManager zie ik wel dat mijn 3100 gevonden wordt, maar als ik vervolgens via de ApplicationInstaller iets naar mijn foon over wil zetten, dan zijn de buttons in dit programma 'grey out' (zowel de Install- als de SelectPhone-button).

Iemand enig idee hoe ik, hoe dan ook, nieuwe Java-dingetjes over de DKU-5 naar mijn foon kan krijgen? :?

• Fire69
  • Laatst online: 20:30
Sorry voor de kick maar ondersteund de 3100 polyphonic tones?

In de review zegt men van wel, maar bij nokia zegt men:
Ringing Tones
Fixed ringing tones (1 Nokia tone and 10 monophonic buzzer tones)
Ringing tones in Gallery: 20 preset, all removable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Fire69 schreef op 20 november 2003 @ 14:11:
Sorry voor de kick maar ondersteund de 3100 polyphonic tones?

In de review zegt men van wel, maar bij nokia zegt men:

[...]
Ja, die worden ondersteund.

Iemand enig idee of de kleur van het font te wijzigen is?

• raymonvdm
  • Laatst online: 30-06 16:35
Iemand enig idee of er voor de 3410 van die touwtjes zijn ?

Zie namelijk dat in die 3100 van die gaatjes boven in zitten en daar zit dan een touwtje door. Die touwtje zitten niet bij de 3410`s die ik hier heb. Maar wel van die soort gaatjes.

Zijn die te krijgen met een hele grote pluche bol eraan (centimeter of 30) want m`n vriendin is altijd dr telefoon kwijt in de tas. Kan ze hem aan de pluche bol terug vinden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe tevreden zijn de mesnen die hem al een tijdje hebben? Ik wil hem nl ook gaan kopen ,maar heb al in reviews gelezen dat de geluidskwaliteit en sterkte trijdens het bellen nogal laag ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaPMaN
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 23:41
Ik ben ook van plan om de nokia 3100 aan te kopen maar nu had ik enkele vraagjes :

- Gaat de batterij lang mee ? Over hoeveel dagen spreken we hier dan ?

- Kan je dat ritmisch knipperen van het toetsenbord ook uitzetten, dus dat het gewoon oplicht en niet knippert ?

- Hoe is de geluidskwaliteit en het volume ervan tijdens het bellen, als ik nu met mijn huidige gsm op de bus zit hoor ik nauwelijks de stem van mijn correspondent :|

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:13
RaPMaN schreef op 23 juni 2004 @ 22:57:
Ik ben ook van plan om de nokia 3100 aan te kopen maar nu had ik enkele vraagjes :

- Gaat de batterij lang mee ? Over hoeveel dagen spreken we hier dan ?
Die gaat lang mee, heb hem in het begin niet 3x volledig opgeladen en leeg laten lopen (jammer, maarja gewoon geen tijd voor) maar hij gaat echt lang mee 7+ dagen, maar ik bel niet overdreven veel (1 á 2 keer per dag 1x langer, 1x korter en af en toe is een SMS-je (niet dagelijks)).
- Kan je dat ritmisch knipperen van het toetsenbord ook uitzetten, dus dat het gewoon oplicht en niet knippert ?
Ritmisch knipper uit is een optie, maar dan licht er helemaal niets meer op.
- Hoe is de geluidskwaliteit en het volume ervan tijdens het bellen, als ik nu met mijn huidige gsm op de bus zit hoor ik nauwelijks de stem van mijn correspondent :|
Hij is goed en duidelijk verstaanbaar, maar hij gaat niet zo hard als m'n oude Alcatel 311 (maar die blonk daar wel in uit). M'n vader is aan beide oren ruim 35% doof en die vind hem goed verstaanbaar als hij hem gebruikt, dus echt zorgen hoef je je ook weer niet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaPMaN
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 23:41
Ok bedankt voor de info :)
Pagina: 1