Toetsenbord + HL, RTCW: ET?

Pagina: 1
Acties:

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-10-2025
Lo allemaal

Ik zit sinds kort met een probleempje: Als ik bij HL de pijltjestoetsen wil instellen, bijvoorbeeld om te strafen, dan werkt dat niet. Het gaat zo:

Ik ga naar "strafe left" met de cursor en druk op enter.

Ik druk op "pijltje-links" maar in plaats van dat hij hem mapt, verschuift de cursor naar links. Andere toetsen doen het prima maar het gaat om de pijltjestoetsen.

In RTCW heb ik het probleem dat ik constant spring als ik op links druk (springen is ingesteld op shift!?!?).

Keyboard layout staat op US-international, het betreft hier een Fujitsu-Siemens multimedia keyboard. Voor de rest geen problemen mee, andere spellen doen normaal, alles is up te date, alles al eens gereinstalled.

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04-2025

[ash]

Cookies :9

Is er misschien speciale software aktief voor je toetsenbord ? (Staat er een icoontje rechtonder)

Dan zou ik deze eens uitschakelen.

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-10-2025
Yup, is programmaatje voor de hotkeys, al 2 jaar heeft hij niet moeilijk gedaan met spelle, maar wie weet. Ik probeer het ff:

Neej doet het ook niet?

-=Probleem doet zich ook voor bij jedi knight 2, ligt aan de quake engine???=-

-=update, hij doet het wel onder een andere region setting. Ik heb hem staan op united states international. Maar het valt me op dat hij als ik een pijltje druk, een trema neerzet+dat de cursor daarna verschuift. Ik denk dat me mobo beetje brak aan het worden is=-

Nou ik heb nieuw toetsenbord (oude was naar ze grootje gegaan) maar het probleem blijft :S? Ik kan bij geen enkel spel de pijltjestoetsen meer gebruiken voor lopen?

-=Update: Opgelost, numlock was de schavuit, maar ik kan me herinneren dat ik altijd pijltjes gebruikte ook al was numlock aan?!?=-

[ Voor 85% gewijzigd door KinG PopLa op 01-08-2003 14:25 ]