Toon posts:

nimo codec pack en ad-aware ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gister ad-aware over mijn pc gehaald.
maar nu doet heel mijn nimo codec pack het niet meer.
als ik Windowsmedia player start dan loopt hij vast.
bij bplayer precies het zelfde en bij micro dvd player ook.
en gewoonn in windows ook.
wat kan dit zijn ik heb al meerdere malen nimo codecpack 8 geunistalled. en weer geinstalled gereboot alles.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:37

Outerspace

Admin General Chat
kan je misschien je pc formatten :? dan doet hij het denk ik well....... dus eerst ff backuppen.....
alles gecheckt op virussen????
jprobeer dat eens

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
nou uuh.. formatten is leuk maar gaan dan niet me partities weg die ik met partition magic gemaakt heb ?

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 13:15

orca

Zwem goed, Broeder.....

Volgens mij zit er software in de nimo codec pack die ad-aware aanmerkt om te wissen, en zonder die bestanden werkt nimo dan weer niet. dus of nimo her installeren of geen ad-aware draaien.

Het liefst doe ik persoonlijk alle codec's zelf met de hand, dan weet je wat je wel en niet hebt. en dan ook geen gelazer met spy-ware.

mijn laatste poging met nimo liep uit op een her-install van XP en sindsdien geen nimo meer op mijn HD's.

ik vrees het ergste voor je.......

[ Voor 20% gewijzigd door orca op 01-08-2003 10:40 . Reden: additie ]

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

OUTerspace schreef op 01 August 2003 @ 10:34:
kan je misschien je pc formatten :? dan doet hij het denk ik well....... dus eerst ff backuppen.....
alles gecheckt op virussen????
jprobeer dat eens
Jij bent wel erg radicaal!
Als het goed is gooit adaware, ook al haal je er alles uit, het zaakje standaard in zijn quarantine list. Daar kun je het dus ook terugzetten. Kijk daar eens naar, en zoek vervolgens uit wat je wel en niet terug wilt / moet zertten. Hoop voor dat het niet een al te grote lijst met zooi op je pc is die je dan door trial en error door moet testen....

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
kzal is checken thx eagle
maar ikben al langer vanplan reinstall van win2k te doen.
maar ben ik dan me partities kwijt die ik gemaakt heb met patition magic ?

edit:

Oja welke Codec moet ik hebben om een svcd te kijken ?
waar haal ik die vandaan ?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 10:50 ]

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-03 16:33

elinsen

Fear me......

Nee je bent je partities dan niet kwijt. Draai anders opnieuw partition magic vanaf een bootflop of bootable CD. Formatteer dan enkl je partitie waar Windows zelf op staat en installeer hem daarna gewoon opnieuw.

E.P.M. Linsen

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
Niet helemaal de juiste oplossing, maar je kan natuurlijk ook nimo er af gooien en iets behoorlijks installeren nl ffdshow
http://belnet.dl.sourcefo...show/ffdshow-20020617.exe

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

ernst schreef op 01 August 2003 @ 10:56:
Niet helemaal de juiste oplossing, maar je kan natuurlijk ook nimo er af gooien en iets behoorlijks installeren nl ffdshow
http://belnet.dl.sourcefo...show/ffdshow-20020617.exe
Idd. _/-\o_ .

'T moet maar eens op de fronpage komen of in de FAQ dat men geen codecpacks moet gebruiken. Ik heb dit nl. ook al zo vaak gezegd

[ Voor 2% gewijzigd door Copycat op 01-08-2003 16:48 . Reden: typo's ]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Pagina: 1