Toon posts:

Nare Survey zonder boodschap, SVP verwijderen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al eerder een vraag hierover gesteld en doe het nogmaals.

Het advies was om de gebruiker om wat toelichting te vragen om zo weer wat te leren.

Ik heb dit dus gedaan op 23-07-03 en nog steeds geen reactie gekregen.

Wat moet ik nog meer doen om dit te regelen, of zijn jullie van mening dat de plaatser van een dergelijke Survey niet hoeft te reageren?

Het gaat om deze Survey:
==========================================================
Gepost door n0m0r3 - donderdag 29 mei 2003 - 12:46

Algemene indruk: 5 Service: 5 Afhandeling bestellingen: 4

Gaat natuurlijk wel vaker iets mis bij zo'n pc boer, maar toch. Als leverancier in de drukste branche op het net ben ik wel van mening dat klanten service bovenaan moet staat en dat hier koste wat het kost gestreeft moet worden naar een 10.
Helaas is dit naar mijn mening niet het geval bij MaxPC. Vage order bevestigings formulieren, vage mailtjes retour, onvriendelijke mailtjes en telefoontjes, zeer lange levertijden, geen leverings informatie en je wordt niet op de hoogte gehouden indien je bestelling niet op voorraad is.
Kortom niet een echte super-shop dus, heb betere ervaringen. En voor het geld hoef je het ook niet te doen aangezien je zolang moet wachten op de spullen dat je het beter bij dynabyte ofzo kan gaan halen ;-)

Veel suc6 met shoppen bij MaxPC.

n0m0r3

==========================================================

Nou dat was het weer.

Greetz
Alex

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Even voor de duidelijkheid het gaat om deze topic Nare Survey's zonder boodschap

ik geloof niet dat de FPers als nog de survey weghalen ze hebben hun mening gegeven en hun oordeel.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@Maxtweaker: In de ShopSurvey staat het verhaal van die gebruiker. Dat dat niet altijd positief is voor jou (of je shop) wil niet zeggen dat we dingen zomaar gaan weghalen. Dat doen we alleen als er écht foute dingen instaan óf als de gebruiker er zelf omvraagt. Beide dingen zijn IMHO hier niet van toepassing dus blijft die survey staan.

Verder, het is vakantie, dus het kan maar zo dat de gebruiker in kwestie ook daadwerkelijk op vakantie is en zijn e-mail/T.net niet dagelijks checkt.

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op 01 August 2003 @ 13:41:
Verder, het is vakantie, dus het kan maar zo dat de gebruiker in kwestie ook daadwerkelijk op vakantie is en zijn e-mail/T.net niet dagelijks checkt.
Wel een lange vakantie dan...... ;)

• Harm
  • Niet online
Ja? En je punt is? Wij halen die survey niet weg, de cijfers zijn onderbouwd en het is zijn verhaal. Dat de user niet reageert daar kunnen wij verder ook niet veel aan doen lijkt me.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die reactie is zoals eerder gezegd conform de regels van de Shop Survey. Dat hij dan een slechte survey invult omdat er op dat moment een voor de klant slechte service werd gegeven is niet aan ons of de klant te wijten. Iedereen heeft andere verwachtingen en hier is blijkbaar niet aan voldaan. Wij verwijderen de betreffende survey niet omdat deze correct is ingevuld.

Wat ik wel voor je kan doen is je UserID vragen van de frontpage zodat je als winkel zijnde kunt reageren op de betreffende survey, zie ook http://www.tweakers.net/plan/209.

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op 26 September 2003 @ 15:33:
Ja? En je punt is? Wij halen die survey niet weg, de cijfers zijn onderbouwd en het is zijn verhaal. Dat de user niet reageert daar kunnen wij verder ook niet veel aan doen lijkt me.
Er was geen punt, het was gewoon een grapje. :+

Maargoed, blijkbaar is humor niet een van de sterke punten van tweakers.net crewmember Harm (of harm heeft een zware nacht gehad misschien)

Overigens zouden jullie daar best wat aan kunnen doen zoals b.v. een mail naar de user sturen met het verzoek of hij wat meer uitleg wilt geven, maar ik denk dat dat te veel moeite is voor zo'n onbelangrijk, onbenullig en klein bedrijfje als MaxPC......... ;)

Ik neem aan dat jullie begrijpen dat deze posting met een korreltje zout genomen moet worden en stel voor dat we dit topic dichtgooien en begraven.....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 17:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 26 September 2003 @ 16:02:
Die reactie is zoals eerder gezegd conform de regels van de Shop Survey. Dat hij dan een slechte survey invult omdat er op dat moment een voor de klant slechte service werd gegeven is niet aan ons of de klant te wijten. Iedereen heeft andere verwachtingen en hier is blijkbaar niet aan voldaan. Wij verwijderen de betreffende survey niet omdat deze correct is ingevuld.

Wat ik wel voor je kan doen is je UserID vragen van de frontpage zodat je als winkel zijnde kunt reageren op de betreffende survey, zie ook http://www.tweakers.net/plan/209.
Als je dat wilt doen --> GRAAG!

Niet voor bovenstaande zaak want dat heeft geen nut maar in de toekomst kan dat handig zijn. _/-\o_

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Welk van de drie account wil je dan gebruiken om te reageren? :P.

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 17:43:
[...]

Er was geen punt, het was gewoon een grapje. :+
:o
Maargoed, blijkbaar is humor niet een van de sterke punten van tweakers.net crewmember Harm (of harm heeft een zware nacht gehad misschien)
Leuk voor jou, maar ik zie niet in waarom je daarvoor een topic van meer dan een maand oud omhoog wil schoppen. Daarom vraag ik naar je punt en wat je wil bereiken met deze schop.
Overigens zouden jullie daar best wat aan kunnen doen zoals b.v. een mail naar de user sturen met het verzoek of hij wat meer uitleg wilt geven, maar ik denk dat dat te veel moeite is voor zo'n onbelangrijk, onbenullig en klein bedrijfje als MaxPC......... ;)

Ik neem aan dat jullie begrijpen dat deze posting met een korreltje zout genomen moet worden en stel voor dat we dit topic dichtgooien en begraven.....
Maarre, jij zou die user natuurlijk ook kunnen mailen met de vraag of hij zijn reactie aan wil passen of aan wil laten passen. Wij gaan liever geen users mailen met de vraag of ze hun reactie aan willen passen omdat een shop dat wil. Wij zijn een doorgeefluik zogezegd, en we hebben inhoudelijk niet veel met surveys te maken. Dat zouden we met het mailen over zoiets weer wel zijn, en dus willen we dat zoveel mogelijk voorkomen.

Ik doe hem zo wel op slot nadat je gemeld hebt welk account je wil enzo ;).
Pagina: 1