Klik je 3e muisknop eens in? Dus je scrollwieltje. Als het goed is krijg je dan een Rondje met daarin 2 pijltjes. 1 omhoog, 1 omlaag. En hou dan het knopje ingedrukt en beweeg je muis naar beneden of omhoog! Tada het scrolled!Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 08:34:
Vroeger kon ik het, nu niet meer. Dezelfde muis, dezelfde driver. Rara hoe kan dat?
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Netware Administrator draai je op een Windows machine, en niet op de Netware bak zelf. Hierdraait alleen ConsoleOne op.ZeRoXcOoL schreef op 01 August 2003 @ 22:59:
In Linux heeft zoiets 'Emulate 3-button mouse', ik denk dat NetWare ook wel zo'n optie heeft.
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
[ Voor 79% gewijzigd door r0b op 02-08-2003 01:54 ]
Verwijderd
* moto-moi stopt deze gauw in het hoekje Software Algemeen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit is dus niet waar, heb ik zojuist getestVerwijderd schreef op 04 August 2003 @ 08:28:
Je moet gewoon de logitech mousedriver installeren.
Dan werkt het weer
Verwijderd
Vreemd (de meeste muizen zijn van logitech ook de compaq's) bij mij moet ik dat juist altijd doen en dan kan ik in nwadmin scrollen, maar in consoleone werkt het weer niet.
p.s. Ik gebruik ook compaq pc's en muizen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 09:32 ]
Compaq met standaard logitech muisje. Scrollwieltje werkt in alle progsels, behalve in de Netware Administrator. Ik neem het gewoon maar voor lief.
W98-bak bytheway
[ Voor 10% gewijzigd door Valium op 04-08-2003 11:24 ]
Met die simpele maar fijne optical van logitech. Scrollwieltje werkt in alle progsels, behalve in de Netware Administrator. Ik neem het niet voor lief, het is irritant
m.a.w... ik weet dat het OOIT heeft gewerkt, nu opeens niet meer.. erg vaag.
- Geen Logitech mouseware o.i.d. lopen.
- Win2K bak SP3.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd