ik zit dus vast in no one lives forever,..ik zit in heel groot vracht schip ik was net gevangen genomen en ben weer ontsnapt met mijn aansteker,...nu ligt er overal water enzo,...ik kan ergens niet omhoog,..maar als ik dan een pijp kapot schiet loopt er water naar binnen en kan ik omhoogzwemmen,..maar dan moet ik dus optijd ergens heen om weer adem te kunnen halen maar ik weet niet waar?!?! kan iemand me helpen want ik wil de toffe spel graag verder spelen,....
Ik zit nu in het 2e level, in Berlijn. Kun je er ook voor zorgen dat het alarm in dat level niet af gaat?
Verwijderd
Vind het eigenlijk helemaal niet zo offtopic...wat doe je met een spel dat nog niet uit is? Zeker van America laten "overvliegen" (via satelieten bvOp woensdag 29 november 2000 13:47 schreef Aeon het volgende:
offtopic
Weet iemand wanneer dat spel uit komt?
/offtopic
Laat staan dat je er in vastzit...ze zouden hier eigenlijk harder tegen op moeten treden. Je mag het niet hebben over gamecopy voor als je het als backup wilt gebruiken (zeg nou zelf, wie is er niet blij dat je met v. 436 van UT eindelijk geen CD meer nodig hebt bij het spelen?), maar dit mag weer wel :?!
Verwijderd
Ik ben nog niet op die boot.. komt nog wel..
Wel gaaf dat er satalieten zijn
Je moet even praten met die man links van de deur van het hotel.. ga vervolgens naar de telefooncel, vervolgens naar het hotel bij een van de kamers iets lezen wat onder de deur wordt geschoven en vervolgens naar iemand in de bar.. dan kun je de wachter bij de poort omkopen.. suc6.Op woensdag 29 november 2000 14:51 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik zit nu in het 2e level, in Berlijn. Kun je er ook voor zorgen dat het alarm in dat level niet af gaat?
Wel gaaf dat er satalieten zijn
Ja dat wist ik al, ik bedoel daarna, nadat je door het riool bent geweest. Kan dat ook zonder alarm?
En wat bedoel je met satellieten?
En wat bedoel je met satellieten?
Je moet naar de kapteins-kamer zoeken. Daar moet je effe het logboek pakken. En dan heb je het level gehaald. Weet ook niet meer waar het precies is.Op woensdag 29 november 2000 12:19 schreef Yoda het volgende:
ik zit dus vast in no one lives forever,..ik zit in heel groot vracht schip ik was net gevangen genomen en ben weer ontsnapt met mijn aansteker,...nu ligt er overal water enzo,...ik kan ergens niet omhoog,..maar als ik dan een pijp kapot schiet loopt er water naar binnen en kan ik omhoogzwemmen,..maar dan moet ik dus optijd ergens heen om weer adem te kunnen halen maar ik weet niet waar?!?! kan iemand me helpen want ik wil de toffe spel graag verder spelen,....
tremble and despair for i am power!
over dat alarm,..jah volgens mij moet dat wel afgaan,..zo loopt het level gewoon,..
mijn probleem: de kapiteins kamer hmm volgens mij ben ik daar al een keer ingezwommen maar toen had ik dus geen lucht meer,...nog een keer proberen dus,..thanx in ieder geval,...
mijn probleem: de kapiteins kamer hmm volgens mij ben ik daar al een keer ingezwommen maar toen had ik dus geen lucht meer,...nog een keer proberen dus,..thanx in ieder geval,...
Pagina: 1