Kazaa Lite, geen preview voor MPG's

Pagina: 1
Acties:

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
N.A.V. dit topic dat helaas een beetje verziekt is probeer ik het opnieuw.

Ik heb het probleem dat kazaa geen preview meer wil weergeven van mpg's en geen previews meer wil afspelen van mp3's. Avi's kan ik wel previewen met AVI Preview.

Ik gebruik Kazaa Lite v2.4.1, ik heb al KPE (Kazaa Preview Extention) gedownload gehad, alleen dit werkt erg omslachtig + dat het spyware bevat. Ik heb liever een oplossing zodat de previews gewoon binnen Kazaa zelf blijven. Ik heb dit probleem niet alleen met v2.4.1 gehad, maar ook met vorige versies. Wie kan mij helpen?

• rjf
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

*misschien een codec probleem: haal alle codecs eraf en install er een paar en dan elkeer wat meer
*regcleaner

Toch vind ik avi preview met datview een gouden combinatie.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
rjf schreef op 01 augustus 2003 @ 01:55:
*misschien een codec probleem: haal alle codecs eraf en install er een paar en dan elkeer wat meer
*regcleaner

Toch vind ik avi preview met datview een gouden combinatie.
Als ik alle codec eraf gooi werkt de preview wel. Maar zogauw ik er Nimo overheengooi is het afgelopen. En dat lijkt me toch wel vrij belangrijke codec. Als iemand anders een codecbundel heeft waar alles inzit hoor ik het graag (en hij moet wel spywarevrij zijn)

En jah, het is zeker een gouden combinatie :*)

• Mr.B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 08:55
Op de site van kazaa lite zelf staat ook een codec pack, probeer die eens zou ik zeggen.

Maakt soms wel eens een foto ...

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:41
Tja codec nimo zorgt voor de meesten bets wel een probleeem want wat ik heb gemerkt is dat als ik deze codec instaleer dat veel media-spelers het niet doen . ik hou het gewoon op gewoone codexs en niet van nimo want sommige vrienden van mij krijgen foutmeldingen dus als ik jouw was gewone codecs gebruiken (werken ook prima ) :)

AnimeAdicted

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Mr.B schreef op 01 August 2003 @ 12:09:
Op de site van kazaa lite zelf staat ook een codec pack, probeer die eens zou ik zeggen.
Die heb ik al eerder gebruikt, maar was niet echt een succes.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Offens1 schreef op 01 August 2003 @ 12:09:
Tja codec nimo zorgt voor de meesten bets wel een probleeem want wat ik heb gemerkt is dat als ik deze codec instaleer dat veel media-spelers het niet doen . ik hou het gewoon op gewoone codexs en niet van nimo want sommige vrienden van mij krijgen foutmeldingen dus als ik jouw was gewone codecs gebruiken (werken ook prima ) :)
Gewone Codecs? Dat zijn?

Edit: Ik download nu de ACE Mega Codecs Pack 5.93, een codecbundel van 50 MB.

Geintresseerden kunnen hem hier downloaden

[ Voor 18% gewijzigd door Erazzzer op 01-08-2003 13:11 ]

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Erazzzer schreef op 01 August 2003 @ 12:25:
[...]

Gewone Codecs? Dat zijn?

Edit: Ik download nu de ACE Mega Codecs Pack 5.93, een codecbundel van 50 MB.

Geintresseerden kunnen hem hier downloaden
Zou hem maar niet installeren. Heb hem ook voor de gein nog eens op een oude bak geinstalleerd die al door NIMO verziekt was. Resultaat was dat helemaal niets het meer deed.

En onder gewone codecs verstaan we geen packs !!!

Mijn advies , zoals al vaker, is om alle codecs eraf te gooien die je er nu op hebt staan en dan alleen ffdshow , AC3-filter en een stream switcher te installeren.
Heb ik hier ook en alles wordt gewoon afgespeelt .!!!

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Verwijderd

Ik gebruik altijd DIVXTOTALPACK12. Werkt perfect.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Copycat schreef op 01 August 2003 @ 16:04:
[...]

Zou hem maar niet installeren. Heb hem ook voor de gein nog eens op een oude bak geinstalleerd die al door NIMO verziekt was. Resultaat was dat helemaal niets het meer deed.

.........
Ik heb hem wel geinstalleerd en hij werkt perfect, preview in Kazaa werkt nu ook.
Pagina: 1