IK heb een Duron 800 en deze natuurlijk ingekleurd, vervolgend het apparaat op het mobo (MDI K7T ProII) getimmert en alles verder aangesloten. hoppa aangezet en kijken wat hij kan, meteen op 10x100 gezet maar geen succes
, ik kreeg een zwart scherm en een verhaaltje te horen over mijn processor die niet goed zou zitten oid(leuk zo'n mobo ) vervolgens heb ik de instellingen gereset en het op 9.5 geprobeerd, nu liep hij als een zonnetje, heb dat ding een kleine 2 uur laten raggen en hij word maar 40 graden met een 102 FSB ik moe en wil naar bed, zet de comp uit. ik was wat vergeten en wil hem weer aanzetten maar daar komt het probleem: hij geeft lekker een zwart scherm en een stortvloed aan piepjes en verhaaltjes over geheugen. terug gezet op 900 start hij wel gewoon vanuit poweroff toestand en kan ik hem ook op 950/970 zetten, maar als ik hem op 950 instel dan heeft hij probs met een coolstart. Het voltage is in alle gevallen 1.85, volgens bios info. WAT te doen, help mij aub, ik ben bijna teneinde raad, ik heb al opnieuw gekleurd, zonder resultaat :(:(:(
wat te doen, wat te doen?
Eeuwige dank voor nuttige tips
enige specs:
-duron 800
-128 MB 133 MHz Ram
-Msi K7T Pro II met laatste bios flash
-300 watten voeding
-(Oude) ATi Rage Pro 2X Xpert @ Play 98 met 8MB sgram
-unex netwerk kaartje 10/100
-SB128
Eeuwige dank voor nuttige tips
enige specs: